![]() |
|
|
||||
|
||||
tja, je moet inderdaad geven om te krijgen
ik heb het woord sponsoring ook uit mijn pr mapje gelaten, en het vervangen door partner, samenwerking ed. sponsoring komt inderdaad negatief over, als zijnde éénrichtingsverkeer ook de organisatoren treffen fout, bij ons in de fun cup moet je bij de 25uren in francorchamps betalen om een tent te zetten! terwijl je wel een tent achter je box mag zetten, wat zien we dus, alle viptenten staan achter de boxen en het is zogezegd eten voor het team, want als je je genodigden eten wil geven moet je het via de officiele traiteur laten doen ... beetje geldklopperij noem ik dat langs de andere kant moet je eens op onze site zien hoeveel artikels er al verschenen zijn over ons team, en dan gaat het over een pak minder uitstraling van fun cup tov van Belcar! Op dat vlak neem ik altijd het initiatief. Bij de 25uren Fun Cup heb ik ervoor gezorgd dat we voor de race een foto in de krant kregen met verslag en verwachtingen, na de race is een artikel verschenen met de resultaten van de race. En een beetje later in een andere krant ook een verslag met foto! Hoe doe ik dat? Gewoon mailtjes sturen naar een krant en vragen of ze een artikel willen maken rond ons team? Ok het is in het regionale gedeelte van de krant, maar heel mechelen weet hoe wij bezig zijn en regelmatig spreken kennissen van mij mij daar op aan! Dus wb media aandacht is het sowieso nodig dat organisatoren vanalles proberen vast te krijgen, maar je moet zelf niet stil zitten! Stuur een gerichte vraag naar een krant of ander medium en ze zullen wel een artikel over jouw team maken, dat is heel gemakkelijk voor die mensen ... het werk/nieuws wordt hen geleverd, ze moeten een foto komen pakken en je mail vervormen tot een artikel, heel simpel! Onze PR is in orde en ik kende niemand bij de GvA en het Nieuwsblad maar je moet natuurlijk wel iets ondernemen, nu verschijnt iedere keer als ik een verslag doorstuur er iets van in de krant! Voila, mijn gouden tip ![]() idee: als je eens een kartrace gaat rijden, en je bent alletwee uit dezelfde buurt, vraag eens of ze je willen komen interviewen en een foto pakken, wie weet lukt het! maakt niet uit op welk niveau, als je een 12uren race gaat rijden bv, dan kan je daar toch al een verhaal rond verzinnen, niet?
|
|||
|
|||
De discussie over TC op TV is in het verleden al vaker gevoerd. En vaak wordt dan in mijn richting gewezen.
In dat verband kan ik zeer duidelijk zijn: Pitstop.TV heeft niet het budget om ook nog eens TC te komen coveren. Ik geloof dat iedereen weet wat er eizona met Pitstop.TV gebeurd is. Bijna verdwenen en maar net op tijd gered door 2 sponsors die actief zijn in Belcar. Met dank overigens! Het is niet aan mij om te gaan investeren in TC. Dat zou de organisator moeten doen, als hij tenminste heil ziet in de Zolder Touring Cup. Twee jaar geleden heb ik de organisator een voorstel gedaan rond TC. Het antwoord was toen negatief.
|
||||
|
||||
Peter, in ieder geval bedankt voor de reactie. Dit is exact wat je ook verwoordde in je reactie op mijn mail naar het PitstopTV-forum.
Je antwoord omvat ook perfect wat ik bedoelde met een organisator die zijn evenement moet promoten. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|