De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-08-2004, 11:46
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Quote:
Originally posted by Scapa
Bij RIS komt er niks live door
RIS is er bij mij 5 minuten geleden terug doorgekomen ; en over 15 minuten => kanaal2
Reply With Quote
Old 22-08-2004, 11:54
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb de pdf files op ris even aangeklikt om terug bij te zijn want live zit het toch nog niet allemaal snor bij RIS

RS racing mag voor mijn part nog een plaatsje opschuiven, snelste tijd van de top tien gereden ergens in de nacht meen ik! Sterk van deze jonge knapen (en iets oudere?denk ik)
Old 22-08-2004, 15:24
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Hoe zit het met de punten na 6 & 12 uur? Is dat 10-8-6-5-4-3-2-1? Na 24u: 20-17-15-13-11-10-9-8-...? Kan ik al wat gaan rekenen
Reply With Quote
Old 22-08-2004, 19:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Een 24 uur met een wrange smaak in de mond. In de wereld van de endurance racerij heb ik zelden zo een crash-festijn meegemaakt. Vannacht eens rondgelopen op de parking waar de wrakken werden verzameld..............dat stemde niet vrolijk. Kon weleens gevolgen hebben voor het deelnemersaantal m.b.t. de twee volgende wedstrijden.

Een mogelijke oorzaak van alle ellende? De derde en vierde piloot die weinig kilometers in de benen hebben.........er zaten er genoeg tussen die met pijn en moeite 10 rondjes training achter de kiezen hadden. Het aantal verreden rondjes in de training was sowieso erg laag dit jaar........gemiddeld 60/70. Minder uren licht op de eerste dag............Wagens die steeds krachtiger worden........

Zal een duur weekendje worden voor velen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-08-2004, 19:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Net als vorig jaar een overwinning in TB en op het algemene toerisme podium! Op de pomp van de diff-koeling na geen defect te melden geweest dus iedereen daar content. Jammer dat we met de V8 niet langer kunnen rijden hebben om ervaring op te doen voor volgend jaar. Doordat de vleugel afbrak een sortie gehad. Hierdoor cardan een tik gehad waardoor ze die het nadien begeven heeft. Zowel de YabYum als de Beliën BMW hebben ook de nodige problemen gehad met de centrale cardan en de steekassen...

Op het eerste zicht neemt Arvid terug de kop in TB en kan hij dus voluit voor de titel gaan! Zou een mooie bekroning zijn voor de E-36

Proficiat gasten
Reply With Quote
Old 22-08-2004, 21:16
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Ne dikke proficiat, vooral aan de mannen van GLPK, maar natuurlijk ook aan iedereen die de finish heeft gehaald !!! Chapeau mannekes
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 09:40
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Niet tegenstaande een sterk deelnemersveld, vond ik dit toch een van de zwakste 24u die ik de laatste jaren gezien heb. Dit is het eerste jaar dat ik een uur voor het einde van de wedstrijd mijn tentje gaan opruimen ben op de camping... en blijkbaar was ik niet de enige.
's Middags waren er waren meerdere momenten dat ik rondliep in de paddock, dat ik dacht dat de wedstrijd afgevlagd was. Geen geluid van auto's, of auto's die al zeer sterk aan het uitbollen waren, teams en promostanden die al volop aan het opruimen waren, enz...
Ik vraag mij af wat er op de live uitzending van Kanaal 2 nog te zien was. Niet veel om extra publiek naar Zolder te lokken denk ik.
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 10:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by fordje
Euh,...Dat valt nog te bezien...Volgens de gegevens die 24u.be vanavond nog ontving van een collega journalist zou de wagen zo spoedig mogelijk op transport gaan naar Porsche Duitsland. De bedoeling is om daar de wagen te herstellen om hem tegen de volgende race weer als "nieuw" op de grid te hebben staan. Afwachten maar wat we in september te zien krijgen in Spa.
Euhm Lambert bevestigde gisteren op tv wat ik dacht toen ik de foto's zag: de auto wordt opnieuw opgebouwd maar met een nieuwe kas

Ook in de race weer een aantal stevige klappers maar dat was de vorige edities ook al het geval. De KS BMW M3 en de Z3 van LVC zijn rijp voor de schroothoop denk ik. In de krant van vandaag staat dat Vanierschot owv een fout van een andere deelnemer eraf is gegaan. Aan de hand van de beelden leek het mij toch dat Albert zwaar in de fout ging.
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 12:20
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Scapa
In de krant van vandaag staat dat Vanierschot owv een fout van een andere deelnemer eraf is gegaan. Aan de hand van de beelden leek het mij toch dat Albert zwaar in de fout ging.
In de TV-uitzending had Peter Baert het ook over "een misverstand met een andere deelnemer" en "drie wagens die tegelijkertijd door de bocht wilden". De beelden toonden nochtans duidelijk dat het inderdaad alleen Albert Vanierschot was die zwaar in de fout ging.
Ik begrijp een en ander niet. De allerbesten, ook Albert Vanierschot, kunnen weleens een fout maken. Is dat nu zo moeilijk om dat toe te geven?
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 12:33
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by serge
Niet tegenstaande een sterk deelnemersveld, vond ik dit toch een van de zwakste 24u die ik de laatste jaren gezien heb. Dit is het eerste jaar dat ik een uur voor het einde van de wedstrijd mijn tentje gaan opruimen ben op de camping... en blijkbaar was ik niet de enige.
's Middags waren er waren meerdere momenten dat ik rondliep in de paddock, dat ik dacht dat de wedstrijd afgevlagd was. Geen geluid van auto's, of auto's die al zeer sterk aan het uitbollen waren, teams en promostanden die al volop aan het opruimen waren, enz...
Ik vraag mij af wat er op de live uitzending van Kanaal 2 nog te zien was. Niet veel om extra publiek naar Zolder te lokken denk ik.
Ik vond het ook saai. Vorig jaar was het niet veel beter trouwens.
Old 23-08-2004, 12:50
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Over de misverstanden, in de uitzending werd over de seat diesel gesproken, is dat geen benzine ?
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 12:53
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by FLAT6
Over de misverstanden, in de uitzending werd over de seat diesel gesproken, is dat geen benzine ?
Peter heeft dit rechtgezet tijdens de uitzending van het laatste 1.5 uur.
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 12:53
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

excuseer, dan was ik terug in zolder :-)
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 13:39
jefke jefke is offline
De Paddock Rookie

Belcar

Eerst en vooral een dikke proficiat aan de Belcarteams.
En is er al iemand die de tussenstand heeft na deze 24u
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 13:42
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Baron
In de TV-uitzending had Peter Baert het ook over "een misverstand met een andere deelnemer" en "drie wagens die tegelijkertijd door de bocht wilden". De beelden toonden nochtans duidelijk dat het inderdaad alleen Albert Vanierschot was die zwaar in de fout ging.
Ik begrijp een en ander niet. De allerbesten, ook Albert Vanierschot, kunnen weleens een fout maken. Is dat nu zo moeilijk om dat toe te geven?
En ik vraag me af wat jullie moeten hebben om tevreden te zijn. Meer auto's en meer kwaliteit aan de start dan vorig jaar, je kon veel dichter bij de pitboxen komen en als je vriendelijk was mocht je zo binnen. Qua spanning was het niet echt goed, maar dit is gewoon wederom een legendarische race geworden. Een vrij voorspelbare race, alhoewel er heel wat verrassingen en mooie momenten waren. Ik vond het een supermooie race

Last edited by airco; 23-08-2004 at 15:20.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules