![]() |
|
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit
![]() |
|
||||
|
||||
Hoever sta je met je Corolla,Huudo?
Die van mij is bijna af,de lampen(nog te verven)en de voor- en zijruiten(al gevefd) moeten nog geplaatst worden zodat daarna karos en onderstel kunnen samengevoegd worden. Daarna is het de beurt aan de decals. Daar ik dezelfde versie maak als jij heb ik de volgende vraag voor u: Laten deze decals zich makkelijk plaatsen en heb je veel sol moeten gebruiken? Ik heb mijn decals toch al enige tijd in mijn bezit (een 3-tal jaar). Zou dat problemen kunne opleveren?
|
||||
|
||||
De Corolla is "terug naar af". Lag wel niet aan de decals, maar aan de nieuwe producten en bijhorende techniek die ik uitgeprobeerd heb. Gevolg: Corolla in de remolie. Nu is ie "gedecappeerd" en kan ik opnieuw beginnen. Maar als ik nu nog eens tijd zou hebben...
Om op je vraag te antwoorden: Ik verwacht geen problemen met de decals. Ze reageren goed op sol. De ouderdom zou geen probleem mogen zijn bij Renaissance. Kijk ook hier eens ![]() |
|
||||
|
||||
Decals plaatsen is geen probleem voor mij,de 2 volvo's uit het Brits Toerwagenkampioenschap staan ook bij mij in de kast evenals de Le Mans winnaar van Mazda (alle 3 van Tamiya)en dat is bijna aalemaal decal.
Ik (heb) had alleen wat schrik voor de ouderdom van de decals van Renaissence,ik gebruik die niet zo veel. Ikwens u veel chance bij uw volgende poging ![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag is mijne Corolla eindelijk af geraakt,na 2,5 jaar.
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|