![]() |
|
|
|||
|
|||
De merken hebben afgesproken om volgend jaar 21 wagens in te zetten: 4 nieuwe wagen en 3 oude wagens per team.
Ik vraag me wel af hoe ze dat bij Audi gaan doen. Abt 4 nieuwe wagens geven en Joest geen of elk team 2 nieuwe wagens, wat kans op overwinning voor Audi zou kunnen reduceren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien nog niet helemaal actueel voor 2005 maar voor 2006 des te meer. Een van de drie fabrikanten begint te zeuren ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Het korte circuit zal er komen, maar zal pas klaar zijn over 2 tot 3 seizoenen.
Later hier meer over.
|
||||
|
||||
Tof! DTM terug naar België!
|
|
||||
|
||||
Misshien een domme vraag maar hoe komt het dat ze destijds uit Zolder weggebleven zijn? Ik mis die tijd.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet wel dat het toen echt (tijdens de race dag) de heele dag had geregent.. maja regen of nie t was toen de moeite waar ... in de eerste ronde 2 audi's gespined ![]() |
|
||||
|
||||
2 feiten moeten me hier even van het hart...
-Francorchamps weet wat organiseren is???? Mijn voeten! Tijdens de F1 ergerden wij ons mateloos aan allerlei amateuristisch gedoe rond en op het circuit... - Als bezoeker kon ik tijdens de DTM op Zolder niet echt iets op de organisatie opmerken... ![]() |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe het op Zolder is met organizeren, maar op Francorchamps worden evenementen door verschillende organisaties georganiseerd.
Dus gaarne niet alle evenementen over de zelfde kam scheren. F1 wordt door iemand anders georganiseerd dan de DTM komend jaar. En voor de organisator van de F1 was het zijn eerste jaar, zullen we maar hopen dat het volgend jaar beter komt, en als er hier mensen zijn die de walen....... ach laat maar zitten zal daar als Nederlander te dom voor zijn!!??
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De DTM is uit Zolder vertrokken omdat de baan niet geheel reclame-vrij gemaakt was, terwijl dat één van de eisen is van de ITR.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mercedes test met meerdere coureurs op EuroSpeedway. Naast Häkkinen testen vandaag ook Jamie Green, Robbie Kerr en Richard Göransson de DTM Mercedes. |
|
|||
|
|||
Volgens La Dernière Heure van vandaag zou de DTM op 3-4-5 juni 2005 Francorchamps aandoen. De Spa Euro races worden een week vervroegd. Ik heb zo'n vermoeden dat het een flinke klapper zal worden.
|
|
||||
|
||||
Klopt als een bus: 5 juni 2005 is DTM op SPA. definitely!!!
zet maar in jullie agenda. deze info is zeer betrouwbaar. t zal inderdaad immens druk worden op zondag met al die Duitschers. Ik ga alleen op zaterdag. is ook een leukere dag. Lekker veel aktie op de baan en je kan normaal zitten/staan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|