![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sorry voor het offtopic gaan. Maar om nog een link te houden met deze foto thread hier de foto waar wij het over hebben, let vooral op de naam van een sponsor boven het achterwiel. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De rest van de foto's volgen nog wel. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om ze allemaal online te zetten... |
|
||||
|
||||
Toen ik van 18u10 tot 20u30 in Porsche N°20 zat heb ik heel vaak flitsen gezien, en aangazien ze in Zolder op het circuit nog geen flitspalen hebben zal dat wel van enkele fotografen gekomen zijn. Heeft er iemand van jullie foto's van mij in de wagen in het donker? Het was vooral in de eerste linkse, de Chicane en aan het afremmen van de 90 graden bocht dat ik de flitsen gezien heb.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Drie of 4 Porsches 993 en de Primo BMW en de Brinkmann BMW Maar ik heb er idd ook nog geen foto's van teruggevonden.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
neen last heb je daar als piloot niet van, ik toch niet. Behalve de eerste keer natuurlijk, dan denk je dat je geflitst bent
![]()
|
||||
|
||||
K snap ook ni goed wat je probeert van te flitsen. De afstand is toch veel te groot om effect te hebben.
|
|||
|
|||
Zijn er ook mensen die foto's hebben van de Megané Nr 63, dit is de geel groene megane.
Indien ja zouden wij U dankbaar zijn om deze eventueel te bezorgen. Dank bij voorbaat. Megane. Ps wat het flitsen aan de rea betreft, ik heb dit ook een paar keer gehad. Ik dacht dat het teken was om te remmen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Normaal gezien heb ik deze foto's Megane. Waarheen kan ik ze zenden?
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik heb daar ook nog foto's van... maar deze volgen nog !!
|
|
||||
|
||||
Heeft er soms iemand foto's van de brandende Euphony Porsche? Ik zag die al brandende de Sacramentsheuvel oprijden en verschoot me echt een ongeluk!
![]() Chance dat Jos er ongedeerd uitkwam... |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar foto's van de Ford Mondeo nr. 86, vooral in het donker.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|