![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vraag dat eens aan Mark Webber, Fernando Alonso, Giancarlo Fischella of Jarno Trulli. Of aan Marc Gené of Pedro Lamy. ![]() |
|
||||
|
||||
of aan alex yoong, tarso marques, gaston mazzacane...
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
T'is natuurlijk hoe je het bekijkt, ...wie niet waagt... ...wie niet wint... Maar als ik dan denk in naam van Van Hooydonk, dan zou ik mezelf toch nu al voor de start van het seizoen in het lijstje van alex yoong, tarso marques en gaston mazzacane zetten. ![]() Als je al 5!! seizoenen F3000 hebt gereden, en dan nog geen enkele keer op het podium hebt kunnen staan, stop dan toch met dromen van f1! ![]() |
|
||||
|
||||
Mr. Dallara, Van Hooydonck had in het stoeltje van Leinders gereden vrijdag
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar daar is niets van waar! ![]() Bas was de krant aan het lezen gisteren tijdens z'n kartdag, en zij toen: "wat zijn ze nu weer aan het lullen in de media, weer typisch België" |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat Albers in 2005 vaste race piloot word bij Minardi, weet ondertussen al iedereen. Maar deze morgend las ik iets wat nog niet iedereen weet denk ik.
Quote:
Dit is wel weer een gedurfde uitsraak van Pa Van Hooydonk, want hoe hij z'n contract voor twee jaar gaat kunnen versieren is voor mij nog wel en raadsel... ![]() Want als ik het goed voorheb, dan is er bij Minardi de afgelopen 5 jaar nog nooit een piloot geweest met een contract van meer dan 1 jaar. Het is wel geweten dat Jeffrey in het verleden grote sponsors achter zich had, maar om een twee jaarlijks contract bij Minardi te flikken bij de polle moet ge wel een serieuze valies met dollars mee bregen ![]() Ik ben alvast benieuwd naar het vervolg van dit verhaal... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|