De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-11-2004, 18:35
Superdiesel's Avatar
Superdiesel Superdiesel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by FIRE

Al vraag ik mij wel af of je blij moet zijn als je een seizoen in de Minardi mag rijden.

Vraag dat eens aan Mark Webber, Fernando Alonso, Giancarlo Fischella of Jarno Trulli.
Of aan Marc Gené of Pedro Lamy.

Reply With Quote
Old 27-11-2004, 18:46
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

of aan alex yoong, tarso marques, gaston mazzacane...
Old 27-11-2004, 23:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Vraag dat eens aan Mark Webber, Fernando Alonso, Giancarlo Fischella of Jarno Trulli.
Of aan Marc Gené of Pedro Lamy.

Quote:
of aan alex yoong, tarso marques, gaston mazzacane...

T'is natuurlijk hoe je het bekijkt, ...wie niet waagt... ...wie niet wint...

Maar als ik dan denk in naam van Van Hooydonk, dan zou ik mezelf toch nu al voor de start van het seizoen in het lijstje van alex yoong, tarso marques en gaston mazzacane zetten.

Als je al 5!! seizoenen F3000 hebt gereden, en dan nog geen enkele keer op het podium hebt kunnen staan, stop dan toch met dromen van f1!
Old 28-11-2004, 09:16
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Mr. Dallara, Van Hooydonck had in het stoeltje van Leinders gereden vrijdag
Reply With Quote
Old 28-11-2004, 16:49
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Autofan
Mr. Dallara, Van Hooydonck had in het stoeltje van Leinders gereden vrijdag
Dat schreef men idd in de kranten ja

Maar daar is niets van waar!

Bas was de krant aan het lezen gisteren tijdens z'n kartdag, en zij toen: "wat zijn ze nu weer aan het lullen in de media, weer typisch België"
Old 07-12-2004, 21:27
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Minardi boss Paul Stoddart has hinted that at least one of the team's drivers from 2004 will be retained next season.

The Italian backmarkers have already tested numerous drivers, including Will Power, Will Davison and Christijan Albers, as they attempt to find drivers, and the budget, for 2005, but Stoddart has now confirmed that he hopes to keep Zsolt Baumgartner on board next season.

bron: crash.net

Reply With Quote
Old 25-12-2004, 15:59
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Dat Albers in 2005 vaste race piloot word bij Minardi, weet ondertussen al iedereen. Maar deze morgend las ik iets wat nog niet iedereen weet denk ik.

Quote:
Jeffrey Van Hooydonk dicht bij Minardi

F1-stal Minardi kondigde gisteren aan dat de Nederlander Christijan Albers volgend seizoen een van de vaste rijders wordt. Belangrijker voor autominnend Vlaanderen is echter dat Jeffrey Van Hooydonk topkandidaat is voor de positie van derde rijder, de plaats die Bas Leinders afgelopen seizoen bekleedde.

,,Het klopt dat we met dat project bezig zijn'', geeft vader Mike Van Hooydonk toe. ,,Het begon allemaal toen we enkele weken geleden bij Minardi een paar rondjes mochten testen. Het klikte meteen met teambaas Paul Stoddart en omdat ik wil dat Jeffrey volgend jaar eindelijk eens een seizoen kan afwerken zonder dat externe factoren voor problemen zorgen - zoals afgelopen jaar in de F3000 jammer genoeg opnieuw het geval was - lijkt me die rol als testrijder wel iets.''

,,Pas op, nog niet alles is in kannen en kruiken'', tempert Van Hooydonk senior het enthousiasme. ,,We zijn met toffe mensen aan een tof project aan het werken, that's it. We gaan ook meteen voor een contract van twee jaar: testen in 2005, racen in 2006.''

Bas Leinders van zijn kant is op zoek naar een zitje als derde rijder bij een middenmoter of een topteam.
Bron: www.sportwereld.be

Dit is wel weer een gedurfde uitsraak van Pa Van Hooydonk, want hoe hij z'n contract voor twee jaar gaat kunnen versieren is voor mij nog wel en raadsel...
Want als ik het goed voorheb, dan is er bij Minardi de afgelopen 5 jaar nog nooit een piloot geweest met een contract van meer dan 1 jaar.
Het is wel geweten dat Jeffrey in het verleden grote sponsors achter zich had, maar om een twee jaarlijks contract bij Minardi te flikken bij de polle moet ge wel een serieuze valies met dollars mee bregen ...

Ik ben alvast benieuwd naar het vervolg van dit verhaal...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules