![]() |
|
|
||||
|
||||
Tip: topje van een tandenstoker met een minimum aan verf
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Na een lange tijd er niet meer aan voortgedaan te hebben, heb ik al men moed nog eens bijeengeraapt om hem dan toch af te krijgen
![]() Kzou zegge de foto's spreken wel voor zichzelf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die carbon decals zijn echt wel knap en heb voor de stukke waar ik geen carbon decals voor had geprobeerd het "carbon effect" zelf te spuiten. Maar die photoetch dingen koop ik van men leven niet meer ![]() |
|
||||
|
||||
Enorm knap!! Zijn dat CF-decals mét of zonder templates?
En die foto-ets delen zien er toch geweldig uit? Of zijn die wing-end-plates geen foto-ets? Ook een pluim voor de "herspuit-job" : ik ben echt content in jouw plaats dat je de moed gevonden hebt om het lakwerk over te doen. Het ziet er 10 keer beter uit dan destijds in Wheels ![]() |
|
||||
|
||||
Carbon is prachtig. De rest ook ze
![]() |
|
||||
|
||||
Het ziet er inderdaad allemaal heel scherp uit! Die carbon is echt de moeite waard geweest.
Ik weet niet wat je tegen die photo-ets hebt, maar het ziet er toch allemaal deftig uit? Of het moet zijn dat je niet graag aan zo kleine onderdeeltjes prutst natuurlijk ... ![]()
|
||||
|
||||
Mooi, mooi! idd goed dat ge de carrosserie herdaan hebt. Krijgt die nog een extra laagje vernis, of gaat ge'm zo laten? De CF ligt idd lekker op het netvlies
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Dr zit voor een vermogen aan CF decals op, maar het ziet er werkelijk uit om je vingers bij af te likken. Geweldig project. Ga zo door!
|
|
||||
|
||||
Wat die photoecht betreft vind ik gewoon en prul werk en mits wat goed detail schilderwerk het er minstens evengoed uitzien. Voor sommige dingen ziet het er zelf beter uit als je die photoetch weglaat.
En die CF is deels template, het dashboard enzo heb ik zelf bekleed het chassis daarin tege was dan weer wel template. En der kom natuurlijk nog e laagje vernis op om hem lekker te laten blinken ![]() |
|
||||
|
||||
Wow ziet er zeer mooi uit, ik heb het model ook al eens gemaakt maar dat was nog in men begin jaren. Ja hij ligt nu ergens op het stort.
|
|
||||
|
||||
weer eens wat vrije tijd gehad en nog een klein beetje voortgedaan
Hij begint zowat af te geraken maar die photoetch vragen veel tijd en geduld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit he
![]() |
|
||||
|
||||
Dat gaat nen mooien worden.
|
|
||||
|
||||
Merci allemaal zene, Dit model heeft al veel tijd gevraagd en bouw eigenlijk liever gewoon box stock. Maar het ziet er natuurlijk wel super uit met al die carbon
![]() Nu mag ie in de vernis ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het heeft misschien veel tijd in beslag genomen, maar het ziet er dan ook heel mooi uit!
Keep us updated!
|
|