![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
De 50miljoen euro's zullen door de regering worden betaald, dus door het volk.
Bij de nieuwe F1-boxen, komt een tribune en een Dorint hotel met zo'n 70 kamers. De bestaande F1-boxen zouden zo ik weet blijven voor 24uur races en dergelijke. De berg waar nu moto-cross is zal normaal gesproken helemaal verdwijnen, dan kan daar een grote paddock ontstaan. Er is vroeger inderdaad nog een andere tunnel geweest, maar waar dat ook weer is weet ik niet meer. Maar de nieuwe paddock kan volgens mij dan via de rotonde bij het tankstation worden bereikt. Verder wil men ook ergens een enorme parking maken, heb vernomen 20.000 auto's en van daar uit tijdends grote evenementen de fans met bussen richting circuit te brengen. Hier wil ik het even bij laten!? Last edited by S-F; 07-01-2005 at 22:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|