![]() |
|
|
||||
|
||||
@Ubie,
ik zie dat je dan nog in London zit, is ook niet alles he. lukt dat om in de week af te komen? Hoe zit het met autosport op dit niveau in de UK, is dat toegankelijker? Ik ken daar wel een aantal mensen in Kent van de Mini Miglia en Se7en Races, bij jij bekend met deze klasse? Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
voor mij is in de week (voor 1 dag) afkomen bijna niet te doen.
vrijdag is dus aangewezen voor mij .. zodat ik in het weekend dan gewoon bij de rest van de familie langsga hier zijn er bijna wekelijks trackdays.... alleen is het zo dat je in london geen auto nodig hebt ... laat staan dat ik er hier plaats voor heb ... dus de auto staat in belgie. voor 300 pond heb je een halve dag tracktime en een caterham ter beschikking ... dus dat valt nog wel mee ... (voor uk prices) Nope ben nie echt bekend met die klasses. |
|
|||
|
|||
Jongens,
Wanneer mogen we de baan op en hoelaat is het gedaan ![]() Bedankt en tot dan. |
|
||||
|
||||
Andy,
een timing zou idd prettig zijn, wij komen dinsdag samen met de kliek om alles te bespreken voor woensdag. Als we voor dan een timing hebben, zijn we gelukkig ![]() tot zondag mvg, Jo |
|
||||
|
||||
vrij rijden van 9u tot 18u !
|
||||
|
||||
Heeft al iemand een weersverwachting voor woensdag?
Groeten, Roy. |
|
|||
|
|||
Kmi is niet echt positief vrees ik..
www.kmi.be |
|
||||
|
||||
Toch geen sneeuwkeetingen nodig?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ardennen Temp: 4° - 14° Wind: Z 2 - 3 wisselende bewolking maar droog Een week op voorhand het weer accuraat voorspellen is er zelfs in het begin van de 21ste nog niet bij. ![]() |
|
||||
|
||||
Hoop echt eens op droog. Vorige keren steeds nat. Wil nu eindelijk eens plakgas door Raidillon en Blanchimont.
CU all
|
|||
|
|||
Het komt goed, het komt goed..
![]() |
|
||||
|
||||
weeronline.be is ook redelijk betrouwbaar. Je kan veel lokaler het weer bekijken...
weeronline.be > België > Franco ... |
|
||||
|
||||
Het wordt zo te zien lekker weer :-) De snowboots kunnen thuis blijven.
|
|
||||
|
||||
Hier enkele foto's van vandaag. Het was de moeite.
|
|
||||
|
||||
Last edited by RX-7 freakske; 24-03-2005 at 19:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|