![]() |
|
|
||||
|
||||
lijkt wel een aflevering van de X-files...........maar mijn scheikunde is weer wat bijgeschaafd.......dank u
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat in elk geval wel zeker is, is dat Berillium het 4de element is op de tabel van Mendeljev. Wil je er meer van weten, ga dan maar eens kijken op :
http://www.tabelvanmendeljev.be/archi_nl.htm En ook nog dit : De naam is afkomstig van het mineraal beril. De naam is afgeleid van het Griekse woord berullos, wat zeegroen betekent, naar de kleur van de edelsteen smaragd, een modificatie van beril. Ons woord 'bril' is afkomstig van beril. De eerste brillenglazen (in de middeleeuwen) werden van dit mineraal gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu snap ik waarom mijn brilglazen een heel klein beetje ietsiepietsie groen zijn als je ze naar het licht houdt.
Jan |
|
||||
|
||||
Dat is verzeker een omdat ge een snotvalling hebt, Jan
![]() Euhm, den boek "Technical Analysis 2000" van Giorgio Piola is in bestelling. Als ik er iets over terugvind, zal ik het zeker ne keer posten... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|