![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ne zware flash site is goed voor ene keer te bezoeken, maar niet voor regelmatig nieuwe info op te zoeken
|
||||
|
||||
Ze hebben de datum van de eurorace al aangepast. ze zijn dus wel snel
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Eerste indruk: Simpel maar degelijk...........voor mij precies goed ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Bwa, kan er stillekes mee door.
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Let the games begin" ![]()
|
||||
|
||||
Zou er iemand iets vergeten zijn ?
Ik krijg de melding dat de domeinnaam te koop is ??
|
|
||||
|
||||
Als het goed is zeggen we het ook: ze zijn er daar echt mee bezig. Thumbs up!
![]() |
|
||||
|
||||
Zeker goed bezig daar, vanaf nu moeten ze nog één vuurproef doorstaan voordat wij het predikaat "cum laude" uitdelen
![]() Welke vuurproef? De uitslagen en het klassement na wedstrijd 2............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hi,
De site ziet er inderdaad goed uit. Wordt netjes bijgehouden. Ik kijk ook wel eens naar het Engelse gedeelte...en daar valt nog wel iets te verbeteren.. Verwijzingen staan plots in het Nederlands. De team mededelingen staan er niet... Over het Franse gedeelte kan ik niet oordelen, dat heb ik niet bekeken. Hopelijk blijven ze er actief, want in het begin is iedereen nog enthousiast enz. Als ze maar up-to-date blijven. Ook ik ben benieuwd naar de aanloop tot race 2, en de afwerking van race 1 Yvonne |
|
||||
|
||||
er staan nu toch al foto's van de testdag van vandaag.. ze zijn dus nog actief ermee bezig
|
|||
|
|||
Er staan nu ook foto's bij vele namen op de deelnemerslijst, de site begint er mooi uit te zien
![]() Misschien wel wat off topic Maar de site van Zolder is ook vernieuwd en wordt nu blijkbaar goed onderhouden, foto's van gisteren staan er al op. Vind deze site toch beter dan de vorige site, die helemaal niet up to date was... Last edited by Vertigo Streiff; 25-03-2005 at 14:00. |
|
||||
|
||||
Ze zijn inderdaad wel rap... Gisteren aan het bellen met Kurt (Thiers) "Moet ophangen, ze hebben net gevraagd voor een foto om op de site te plaatsen" was om 18.30u staat er nu al op... (y)
|
||||
|
||||
Die nieuwe site is een hele verademing in vergelijking met het geklungel van de vorige jaren.
De tijden van de kwalificaties staan nu ook al online. Ze zijn goed gestart. Laat ons hopen dat ze dit volhouden. |
|
||||
|
||||
![]()
Prachtige nieuwe officiele Belcar site die up-to-date is
die algemeen veel informatie geeft met prachtige foto's kortom een juweeltje, waar je geen eeuwigheid hoeft te wachten op een verslagje, zo heb ik ze HEEL graag Prachtig werk webmaster |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|