![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Last edited by Sennake; 25-11-2001 at 13:04. |
|
|||
|
|||
Sorry ze mannen, maar mijne "winkel" is op zaterdag to 16h open en ik zie op de timing die Driesco gepost heeft da da daar om 14h begint, anders met alle plezier maar 'k moet eerst centjes verdienen voor ik ze kan opdoen hé.
|
|||
|
|||
Count me in!!!
Ik wil wel graag meedoen de zaterdag!!!
ben Mathias, de zoon van... Is er trouwens nog plaats over? greetz http://home.pi. |
|
||||
|
||||
Zeker weten Lole (zoon van Carlos
![]() Als er iets is wat we blijkbaar te kort komen zijn het de "gewone" forum mensen. Dus : schrijf je gauw in bij Driesco, en tot zaterdag! |
|
|||
|
|||
Ik heb dit vernomen van de mathias
en als het enigszins kan zou ik natuurlijk ook zeer graag meedoen aan dit evenement Tom |
|
||||
|
||||
Idem als voor Lole :
Ga hier kijken en just follow instructions... http://forum.sport24.be/cgi-bin/Ultr...&TID=4348&P=1& Maar haast je want de plaatsen zijn beperkt en ik dacht dat morgen alles afgesloten wordt! Last edited by Sennake; 25-11-2001 at 13:05. |
|
||||
|
||||
Het wordt te krap dus ik zal het evenement aan me voorbij moeten laten gaan
![]() Essen daarentegen... |
|
||||
|
||||
Dit is echt niet meer normaal hoor
![]() ![]() ![]() Bekijk die deelnemerslijst eens , en dan zal je zien dat zaterdag het allergrootste mega-kart-treffen op Vlaams grondgebied wordt!!! En ik zal erbij mogen zijn :-) Wieeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Eric Geboers Bert Longin Kurt Thiers Hans Thiers Anthony Kumpen Freddy Van Roey Rob Van Roey Wim Deams Patrick Schreurs Giovanni Herbots Gebroeders Wouters Albert Vanierschot Marc Goossens Rudi Penders Kurt Mollekens Jeoffrey Van Van Hooidonk Bas Leinders Selleslaghs Bervoets Geerinckx Geerinckx Geerinckx Linsy Lanssens Laurent Nikke Chris Voet Marshal Breezz ICP Sennake Frans Bart VdCavey Werner333 Alex4x4 Dries Heyman Airco Waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwww!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Effe corigeren
Gebroeders Wouters hebben nog niet bevestigd evenals Penders en Van Hooidonk. De rest komt zeker. |
|
|||
|
|||
![]()
Is er nog mogelijkheid om in te schrijven voor zaterdag in St Niklaas, ben ook via Belcar piloten uitgenodigd.
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem, gelieve je gegevens te posten via www.belcar.com in mijn private box ( driesco) of via mail
dries.heyman@pandora.be Gelieve te vermelden met hoeveel personen - piloten u aanwezig zal zijn, en of u Belcar - TC - of forumgast bent. Alvast bedankt Voor verdere info Dries Heyman 0497/528864 |
|
||||
|
||||
Ok, ik heb er hard aan moeten werken (vooral omdat de stroom hier liefst 3 keer uitgevallen is zonder dat ik al iets gesaved had grrrrrrrrrrrrrrr) maar allee, hier is hij dan, de samenstelling van de ploegen zoals ze er op dit moment uitziet.
Ga kijken op : http://www.depaddock.eu/sennake/karting/overzicht.html Deze lijst is door mij alleen maar in vorm gegoten, het is Driesco die in feite de teams samenstelt dus eh :-) PS : heeft er iemand toevallig nog foto's van ontbrekende piloten, gelieve ze dan te mailen naar guygol@skynet.be. Ik zet ze er dan wel bij :-) See you!! |
|
||||
|
||||
ik slaap niet meer,..................
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Om het met de woorden van Eddy Wally te zeggen: OH MY GOD. GEWELDIG!!!!!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|