![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als je er 2 goede coureurs er inzet, genoeg budget hebt, en de auto goed ontwikkeld dan is dit een auto die mee kan doen voor de podiumplekken. En trouwens, de Lamborghini heeft dit jaar Michelins, dus daardoor zijn ze een stuk sneller dan met de Dunlops. In 2005 en daarvoor hadden ze ook Michelins, maar die waren geontwikkeld voor de f550 en die heeft een hele andere balansverdeling, dus dat werkte niet. Ik wil wel eens zien hoe de ambo gaat presteren in de 24u van Spa. |
|
||||
|
||||
Dat lijkt me de juiste uitleg. All-Inkl.com Reiter Lamborghini is niet meer dan een naam om mee te doen voor het teamkampioenschap. Kox/Menten voor Reiter en Bouchut/ ? voor All-Inkl.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Waar komt PSI vandaan? Heb je een bron?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Christian Schumacher heeft dit gezegd in een artikel op je favoriete webstek racexpress
![]()
|
||||
|
||||
Hiermee is deze thread zelfs gestart...
![]() |
|
||||
|
||||
Zeker van 2 Lamborghini's.
Dat meldt de officiele website van de Fia GT vandaag: http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=1159 Quote:
|
|
|||
|
|||
Drie van de vier coureurs zijn in ieder geval top, dus daar ligt het niet aan. Ik hoop dat ze technisch (snelheid en betrouwbaarheid) ook een stap voorwaarts kunnen zetten.
Ik verwacht Dennis Retera eigenlijk ook nog wel een keer in de Lambo. |
|
|||
|
|||
Powerdrink Rhino gaat Anthony Kumpen en Bert Longin sponseren in de FIA GT en de Belcar Original GT3
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Betekent dat overigens dat GLPK oranje bolides gaat inzetten??? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Oh ik dacht aan Loix in de Dakar...
|
|
||||
|
||||
Ligt eraan of het de hoofdsponsor is. En ik denk dat dat nog steed Corvette-Europe is. Maar de Rhino sponsoring zijn in allemaal verschillende kleuren geweest, dus geel kan denk ik wel blijven, alhoewel de groene C5-R best gaaf er uit zag.
|
|
||||
|
||||
Volgens Jef01 op forum van Endurance-info beginnen sommige GT2 teams te twijfelen... Dit o.a. door de nieuwe Citations cup; BMS zou met een tweede wagen kunnen komen, Proton zou een deel van het kampioenschap doen en Ebimotors en RaceAlliance twijfelen...
![]() Natuurlijk neem ik dit met een grove korrel zout maar het lijkt toch nog goed te komen EDIT: zijn bron is Project Le Mans Last edited by Grig-O; 10-02-2007 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Sean Edwards krijgt wss een fabrieksrijder naast zich in de 24 u van Spa...
Project Le Mans |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|