De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-06-2005, 15:48
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ze hebben vandaag enkele keren van neus gewisseld voor extra koeling. Maar jij denkt dus dat ze de orginele neus weer hebben (zonder extra koeling)?
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 16:05
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Proficiat Audi #3!
Hetzelfde aan Corvette, Alex Job and RML!!!!

Het was een mooie race.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 16:11
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

mooi van audi, een zoveelste overwinning van de R8...

ook heel sterke prestatie van de vettes op 5 en 6

en dan een dikke proficiat en dank je wel vooral aan RfH voor het schitterende werk op de site van lammers, schitterend om te volgen! dank je wel!
Old 19-06-2005, 16:16
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Proficiat aan alle teams die de finish gehaalt hebben.

De Vettes op één en twee in de GT1 dat hoor ik graag. Na 22.3uur vechten was de beslissing dan toch gevallen dat de Vettes het gingen halen.

Mooie prestatie van Tom Kristensen. Hoed af voor deze meneer!

Mvg
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 16:16
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Proficiat. In LMP2, GT1 en GT2 hebben m'n favorieten gewonnen, duimde voor Pescarolo voor LMP1 maar tegen Magic Tom is blijkbaar toch niet opgewassen. Proficiat Champion, RML, Corvette en BAM!/AJR.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 16:27
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

mooie race en een mooie einde. jammer voor de am van peter kox en spyker maar toch een geweldige race
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 16:29
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

jah jah een 1-2 voor de corvettes en 'a royal kick in the ass' voor aston martin
de wraak van sebring 12h is genomen

ook heel schoon voor kristensen.. 7 kere jawatte
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:05
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie

En nen dikke proficiat voor Vanina Ickx.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:08
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by smiley
ook heel schoon voor kristensen.. 7 kere jawatte
In een andere thread (die ik om welbepaalde redenen nu nog niet kan posten) zal ik aantonen dat de 7 overwinningen van Kristensen niet opwegen tegen de 6 overwinningen van Ickx. Daarom blijft Jackie voor mij "monsieur Le Mans".

Maar laat ons sportief blijven en alle overwinnaars proficiat wensen. Ik zal er dan maar een 5e Audi aan toevoegen zeker? (Aan mijn modelbouwcollectie bedoel ik eh). Toch blij dat het de laatste keer was. Ik wil wel eens iets anders bouwen

Zo had ik ook liever eens een Aston Martin gebouwd dan een zoveelste Corvette. Maar goed, ik verzamel nu eenmaal enkel de winnaars en de Belgen in Le Mans. Daar blijft het bij, anders is het einde zoek...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:09
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by ac.cobra427
En nen dikke proficiat voor Vanina Ickx.
Mijn ultieme droom, namelijk het verhinderen van een 7e overwinning van Kristensen door Ickx' eigen dochter heeft even stand gehouden, maar na de vele problemen met de nr 18 ben ik al blij dat ze aan de finish gekomen is

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:28
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Bij Oreca hebben ze nog al pech gehad met hun pech chassis (Kaffer heeft het in de fik gestoken in Spa, McNish is er vorig jaar mee gecrasht en Gounon dit jaar in Spa). 2 keer de ophanging rechts voor moeten vervangen: waarschijnlijk een combinatie de extra 50 kg en het feit de tub niet meer zo sterk was.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Sennake
"Peter, jij hebt een interview met Tom Kristensen" (terwijl Kristensen volop zijn stint aan het rijden is) : krijg je één of andere Japanner te zien natuurlijk
Vandaag was het een ramp met die Van der Ploeg. Waar was Baert? Die uitzendingen om 08.30 en 12.00 uur waren gebruikelijk slecht. Het laatste uurtje met Hezemans viel mee. Iemand een idee van welk team die Van der Ploeg vroeger baas/eigenaar is geweest?

De coureurs van de Corvette schijnen een "airco" in hun helm te hebben? Hoe zou dat werken?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:38
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Maar laat ons sportief blijven en alle overwinnaars proficiat wensen. Ik zal er dan maar een 5e Audi aan toevoegen zeker? (Aan mijn modelbouwcollectie bedoel ik eh). Toch blij dat het de laatste keer was. Ik wil wel eens iets anders bouwen
Dan kunt ge de volgende jaren een Audi R9 bouwen
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:39
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
In een andere thread (die ik om welbepaalde redenen nu nog niet kan posten) zal ik aantonen dat de 7 overwinningen van Kristensen niet opwegen tegen de 6 overwinningen van Ickx. Daarom blijft Jackie voor mij "monsieur Le Mans".

Tja, Kristensen heeft er ook hard voor moeten werken, maar dan nog is de prestatie van Ickx vele grootser.
Van mij verdienen ze allebei veel respect en erkenning.

Tegen ne vriend zei ik nog toen de 18 4des was: "als de 3 nu eens effe wa pech heeft, verliest hij zijn overwinning en kan Vanina nog het podium op." No such luck blijkbaar. De audi is zo betrouwbaar als de Ferrari F1's de laatste jaren en de Dallara kende allerhande problemen.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 19:41
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Zeer spijtig voor Aston Martin, maar de ideale stimulans om te wagen wat beter te maken tegen volgend jaar. Gewoon kwestie van betere koeling. Op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid (buiten de oververhitte motor) zat het zeker goed.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules