![]() |
|
|
|||
|
|||
Ze hebben vandaag enkele keren van neus gewisseld voor extra koeling. Maar jij denkt dus dat ze de orginele neus weer hebben (zonder extra koeling)?
|
|
|||
|
|||
Proficiat Audi #3!
Hetzelfde aan Corvette, Alex Job and RML!!!! Het was een mooie race. |
|
||||
|
||||
mooi van audi, een zoveelste overwinning van de R8...
ook heel sterke prestatie van de vettes op 5 en 6 en dan een dikke proficiat en dank je wel vooral aan RfH voor het schitterende werk op de site van lammers, schitterend om te volgen! dank je wel!
|
|||
|
|||
Proficiat aan alle teams die de finish gehaalt hebben.
De Vettes op één en twee in de GT1 ![]() Mooie prestatie van Tom Kristensen. Hoed af voor deze meneer! Mvg |
|
||||
|
||||
Proficiat. In LMP2, GT1 en GT2 hebben m'n favorieten gewonnen, duimde voor Pescarolo voor LMP1 maar tegen Magic Tom is blijkbaar toch niet opgewassen. Proficiat Champion, RML, Corvette en BAM!/AJR.
|
|
||||
|
||||
mooie race en een mooie einde. jammer voor de am van peter kox en spyker maar toch een geweldige race
|
|
||||
|
||||
jah jah een 1-2 voor de corvettes en 'a royal kick in the ass' voor aston martin
![]() de wraak van sebring 12h is genomen ![]() ook heel schoon voor kristensen.. 7 kere jawatte ![]() |
|
||||
|
||||
En nen dikke proficiat voor Vanina Ickx.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar laat ons sportief blijven en alle overwinnaars proficiat wensen. Ik zal er dan maar een 5e Audi aan toevoegen zeker? (Aan mijn modelbouwcollectie bedoel ik eh). Toch blij dat het de laatste keer was. Ik wil wel eens iets anders bouwen ![]() Zo had ik ook liever eens een Aston Martin gebouwd dan een zoveelste Corvette. Maar goed, ik verzamel nu eenmaal enkel de winnaars en de Belgen in Le Mans. Daar blijft het bij, anders is het einde zoek... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Bij Oreca hebben ze nog al pech gehad met hun pech chassis (Kaffer heeft het in de fik gestoken in Spa, McNish is er vorig jaar mee gecrasht en Gounon dit jaar in Spa). 2 keer de ophanging rechts voor moeten vervangen: waarschijnlijk een combinatie de extra 50 kg en het feit de tub niet meer zo sterk was.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De coureurs van de Corvette schijnen een "airco" in hun helm te hebben? Hoe zou dat werken?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Van mij verdienen ze allebei veel respect en erkenning. Tegen ne vriend zei ik nog toen de 18 4des was: "als de 3 nu eens effe wa pech heeft, verliest hij zijn overwinning en kan Vanina nog het podium op." No such luck blijkbaar. De audi is zo betrouwbaar als de Ferrari F1's de laatste jaren en de Dallara kende allerhande problemen. ![]() |
|
|||
|
|||
Zeer spijtig voor Aston Martin, maar de ideale stimulans om te wagen wat beter te maken tegen volgend jaar. Gewoon kwestie van betere koeling. Op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid (buiten de oververhitte motor) zat het zeker goed.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|