|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
In de eerste linkse liep ook iemand rond met gewoon een standaard digitale camera. Vraag mij af hoe ze aan die accreditatie komen :s
Eerste linkse was inderdaad vrij rustig, maar denk dat dat ook komt omdat niet iedereen wist dat ze niet via de hoofdingang doorkonden als ze geen paddockkaarten hadden. Het feit dat er tijdens andere events misschien meer volk komt, ligt volgens mij aan het feit dat ze dan stukken meer met gratis kaarten gooien dan met dit. Bij de caution die veroorzaakt werd in de eerste linkse door, ik denk, Figge, vond ik wel dat die marshals van de champcar hun niet echt haasten. Ik dacht echt dat die snel in hun wagen sprongen en de boel gingen opruimen, maar niets was minder waar. Eens dat ze er waren, verliep alles wel professioneel!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
BTW: Ik vind dat Heylen zijn uitleg over zijn zeer matige prestatie maar zwak is...Over de 7de versnelling. Ik heb daar ten eerste niet veel over gemerkt en ten tweede vraag ik mij af hoe vaak men in Zolder in 7de versnelling rijdt. En over dat radiocontact. Denkt Heylen dan zelf niet na....Als je ziet dat het een full-course yellow is en iedereen voor u gaat binnen op een halfuur van he t einde wacht je toch ook niet om te gaan pitten.
|
|||
|
|||
Quote:
Van waar vertrok de safetycar eigenlijk?
|
||||
|
||||
ik weet alleen dat hij het pak "los liet" in de Bolderbergbocht
|
|||
|
|||
Quote:
Dit gebeurde zaterdag ook bij eentje, motor draaide heel kort, de rijder trok de kabel los en de motor sloeg af. Dus personeel opnieuw uit de wagen, kabel vastmaken en men begon van nul. Knap en verdomd eenvoudig systeem trouwens. |
|
||||
|
||||
En hij zei dat hij niet mee kon op het rechte stuk.
|
||||
|
||||
nee, de kabel lostte aan de kant van de safety crew, en hing nog vast aan de DP01 van Legge
|
||||
|
||||
Ik heb er zojuist het beste autosportweekend uit mijn carriere opzitten. Dat was wat de Belgische kant van de zaak betreft echter volledig aan geluk te wijten. Voor de prijs van een Bronze ticket zat ik op een Silver (S5) die volgens mij beter was dan alle Golds tesamen (interessante bocht, videowall en afscherming van de zon tot 15h). Voor de rest is alles wat ik wou zeggen hierboven al gezegd. Kortom:
TOP: *Champ Car World Series FLOP: *Circuit Zolder *Champ Car Belgium Als ik deze fantastische serie nog eens wil zien, denk ik dat ik dat integreer in een Amerikareisje... |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Dries DS; 27-08-2007 at 12:50. |
|
|||
|
|||
Sacramentsheuvel zou ik denken. De overbrenging van de versnellingsbak kunnen gewijzigd worden. Dus door versnelling redelijk kort te maken kan je best 7de gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Onbeschoft gedrag in de persruimte, foute instelling naast de baan en totaal geen benul waar men mee bezig is. Internet is leuk maar heeft als nadelig effect dat we dit soort "misstanden" erbij krijgen. Dit lijkt me echt een klusje voor de FIA en haar lokale afvaardigingen om een soort journalisten- en fotografen licentie in het leven te roepen. Op die manier voorkom je toestanden zoals enkele jaren terug bij de World Series (fout Renault / RPM) en nu dit jaar bij de Champcars (geen idee wie verantwoordelijk was voor de accreditaties).
|
||||
|
||||
hoe kan je eigenlijk aan een accreditatie komen? niet dat ik veel speciaal van toestel heb maar lijk me wel een interesant om niet op een vuilbak te moeten gaan staan om degelijk foto's te hebben.
|