![]() |
|
|
||||
|
||||
weet iemand een site met meer fotos van le mans vandaag?
|
|
||||
|
||||
ACO heeft deze reeksen ook nog vrijgegeven
![]() |
|
||||
|
||||
www.planetlemans.com staan mooie fotos .
|
|
||||
|
||||
net gelezen op italiaracing.net:
Quote:
M.a.w. dus lammers met Racing for holland Dome in de 1000km van Monza...? ![]() Is dit met dezelfde wagen als die van Le Mans 2005? Precies met een nieuwe (evo?) motor? die ze gaan testen op Oschersleben....? Italiaanse vertalers, doe jullie werk ![]() |
|
||||
|
||||
Ik lees niks over een nieuwe motor, alleen maar het bekende nieuws dat Lammers en de twee italianen gaan rijden in Monza en voor die tijd nog een test gaan doen in Oschersleben.
|
|
|||
|
|||
Jeroen Bleekemolen gaat voor Spyker rijden in tenminste 2 LMES races:
Quote:
In ieder geval goed om te zien dat Spyker toch wat serieuzer wordt met hun race project. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Misschien
![]() Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze ook nog enkele ALMS races gaan doen. |
|
||||
|
||||
ALMS - Maatregelen tegen dominante Corvette C6-R
ALMS heeft enkele reglementswijzigingen doorgevoerd om de dominantie van de Corvette C6-R te doorbreken. Het officiële Vette-team heeft tijdens de jongste races telkens de dubbel veroverd in GT1.
Maserati, dat buiten kampioenschap deelneemt in ALMS, mag een grotere vleugel monteren én al zijn ballast wegnemen. Bij het begin van het seizoen moest 50 kg lood in de MC12 liggen. De Viper, de Saleen en de Corvette C5-R krijgen meer lucht dankzij een grotere restrictor. Dat zou volgens berekeningen 20 pk opleveren. pitstop.tv das toch nie eerlijk hé.. als ze een goeie auto bouwe.. dan make ze uiteindelijk de wagen toch weer minder goed ![]() verder is het wel interesant moest glpk-carsport voor volghend jaar zo een wagen vast zou kunnen krijgen... en dan bijde wagens inzette de c5r voor de hollanders (met bleekemolen als vaste rijder) en de c6r voor de belgen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Oud nieuws. Deze maatregelen waren vorige week tijdens ALMS wedstrijd op Infineon Raceway/Sonoma al van kracht. De Corvettes hebben toen ook de dubbel gepakt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
jah ik wist da nog nie dus.. en ik had het ook nog nergens op depaddock gezien dus..
|
|
|||
|
|||
Ook ACO heeft reglement aangepast: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9201
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote: