De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-06-2005, 19:42
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Vandaag was het een ramp met die Van der Ploeg. Waar was Baert? Die uitzendingen om 08.30 en 12.00 uur waren gebruikelijk slecht. Het laatste uurtje met Hezemans viel mee. Iemand een idee van welk team die Van der Ploeg vroeger baas/eigenaar is geweest?

De coureurs van de Corvette schijnen een "airco" in hun helm te hebben? Hoe zou dat werken?
Vind het ook leuk, de commentaar van Peter Baert op Eurosport...!

Wb. de airco in die helmen, is volgens mij hetzelfde systeem als bij die gekoelde racepakken. Allemaal kleine buisjes zitten in de voering van de helm verwerkt. Dit wordt aangesloten op een spuitbus met koeling. Een simpele druk op het knopje "keeps your head cool"... (zo mogen ze mij altijd ene cadeau doen voor mijne sinterklaas)
Old 19-06-2005, 19:44
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Autofan
Dan kunt ge de volgende jaren een Audi R9 bouwen
De wagen zal R10 noemen normaal
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 20:14
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Zeer spijtig voor Aston Martin, maar de ideale stimulans om te wagen wat beter te maken tegen volgend jaar. Gewoon kwestie van betere koeling. Op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid (buiten de oververhitte motor) zat het zeker goed.
Liefst nog tegen dit jaar. Spa *kuch*
Old 19-06-2005, 20:53
RaptuningGirl's Avatar
RaptuningGirl RaptuningGirl is offline
De Paddock Rookie

Een dikke proficiat aan al de wagens die de finish hebben gehaald.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 21:15
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

na de race op eurosport te volgen ken ik ondertusse wel de reclame van rolex en corvette van buite.. dat vond ik het enigste nadeel aan de uitzendingen van eurosport.. verder mooie beelden gezien...
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 21:54
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Je vergeet dat Cyclone Fuel Saver gedoe ook nog De race zelf was best wel spannend met de Pesca die terugkwam. Kristensen die de boeken ingaat met zijn 7e overwinning. En toch doet mij dat niets. 7 maal winnen met een computer op wielen. Dan vond ik Jacky Ickx toch nog een beter piloot.
Old 19-06-2005, 22:29
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

heeft er niemand een foto of een link naar een foto waar er van het corvette raam zo een grote plakker werd afretrokken tijdens de pitstop ?
(met plakker bedoel ik natuurlijk zo een tear off of hoe ge het ook noemt)
het zal wel een tijdje duren eer dat de fotos op het internet beginnen toestromen waarschijnlijk... maar toch moest de foto vinden ...
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 22:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Je vergeet dat Cyclone Fuel Saver gedoe ook nog
Je bedoelt zeker "Fyclone Fuel Faver". Zo lispelen dat die man van die commercial deed! Niet normaal LOL!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 23:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Dat zonder benzine vallen is voor mij toch een raadsel. De Audi deed het de Aston-Martin al voor in Le Mans, de Saleen in Spa... Zo simpel op te lossen nochtans. Onbegrijpelijk voor teams met zo'n budget.
Reply With Quote
Old 19-06-2005, 23:36
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley
na de race op eurosport te volgen ken ik ondertusse wel de reclame van rolex en corvette van buite.. dat vond ik het enigste nadeel aan de uitzendingen van eurosport.. verder mooie beelden gezien...
Dat en de friggin' volleyball!!!

"Could the people please stop emailing us about the volleyball. We know it ran 15 minutes late but ..."
In de UK kregen ze blijkbaar ook een uur MotoGP highlights in de plek ...

Jochie
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 07:48
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Scapa
Dat zonder benzine vallen is voor mij toch een raadsel. De Audi deed het de Aston-Martin al voor in Le Mans, de Saleen in Spa... Zo simpel op te lossen nochtans. Onbegrijpelijk voor teams met zo'n budget.
en glpk niet vergeten met hun viper tijdens de 24h van zolder in 2001 dacht ik
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 11:42
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by B.V.S.
Vind het ook leuk, de commentaar van Peter Baert op Eurosport...!

Wb. de airco in die helmen, is volgens mij hetzelfde systeem als bij die gekoelde racepakken. Allemaal kleine buisjes zitten in de voering van de helm verwerkt. Dit wordt aangesloten op een spuitbus met koeling. Een simpele druk op het knopje "keeps your head cool"... (zo mogen ze mij altijd ene cadeau doen voor mijne sinterklaas)
nou het champcars commentaar was echt geweldig een beetje erg veel fouten even erg als van den heuvel in lemans. in zijn eentje maakt die man blijkbaar veeel fouten
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 11:52
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fish88
nou het champcars commentaar was echt geweldig een beetje erg veel fouten even erg als van den heuvel in lemans.
Hij heet Van der Ploeg
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 11:56
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

kan ook
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 17:52
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

@ fish88.

Het kan ook? Nee, het is zo. Hij heet Jeroen Van der Ploeg.

Ik heb zaterdag met Jeroen vanuit Hilversum Le Mans gedaan en de job samen is meegevallen. Jeroen heeft in de jaren '80 een F3-team gerund, hij heeft enorm veel contacten, is een Nascar-crack, heeft technische bagage, enzovoort.

Gisteravond kreeg ik voor de tweede keer de Champ Cars op mijn brood. Ik kan zelf zeer goed inschatten wanneer het goed of fout zit. En gisteravond zat het goed fout, geef ik toe. Eén van mijn offdays tijdens een live-uitzending waarin ik enkel het beeld op mijn TV-monitor had. De live-timing via Race Director bleek in de studio niet te werken en dan is het haast onmogelijk om een degelijke job te leveren. Die live-timing en die andere info via Race Director is onontbeerlijk, zoniet zwem je de "blindenslag".

Voorts is Champ Cars niet mijn specialiteit, wel die van Bert Devies, maar hij zat in Le Mans. Vandaar dat ik inviel en struikelde.

Laten we ook wel meteen maar toegeven dat die Champ Cars tegenwoordig een redelijk dooie mus is. Daar is niks meer aan te zien, het was een sof in Milwaukee, in Portland was het nog erger, met bovendien een regisseur die ook niet meer wist wat nu in beeld te brengen. Er was één inhaalmaneuver, dat van Bourdais op Tracy en dat was het. Voorts ellenlange shots van de leider, de 2de, de 3de, gedurende bijna 2 uur koers. Ik wens het geen enkele commentator toe.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules