|
|
|||
|
|||
Ward zal samenrijden met Yvan op de Seat.
Ik ga niets doen, gewoon een beetje komen supporteren |
|
|||
|
|||
ja k wist het al van Yvan...
Gij, niet rijden??? Helemaal niks??? Da kan toch nie?? |
|
|||
|
|||
Ik ga rallycross rijden met een caravan achter.
Sorry mannen, compleet |
|
|||
|
|||
ik ga vissen....
ik zoek wel nog een co om de wormpjes aan de haak te hangen want daar ben k vies van... en als k dan ne vis gevangen heb moet de co de vis ook van de haak halen want daar ben k ook vies van... voila, zo ziet mijn programma voor het komende seizoen eruit... |
|
||||
|
||||
Quote:
'k had ergens opgevangen da je dit jaar met ne Volvo of zo ging rijden... geruchten zeker |
|
|||
|
|||
Quote:
Vroeger bestond dat al in holland. sluurhut races. Kwam nog op TV ook. Ps veel succes hé dries. Last edited by Megane; 13-02-2004 at 17:03. |
|
|||
|
|||
het is hier opvallend stil
verleden week was iedereen druk aan het nadenken over die corvette van vanerum en de link met RTM (niet dat dit zal gebeuren denk ik) en nu is het precies of het forum stilstaat |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Re: Startlijst Belcar 2004
Quote:
LM600, (Belgische) Viper, dubbeldikke Porsche of silhouette? Deze keuze wordt komende week definitief gemaakt. Laat het aftellen maar beginnen.... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ps: donderdag 11 maart eerste shake down. data van persvoorstelling volgt later. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
even tussendoor: bijna 20000 keer gelezen deze thread! sterk werk!
|
||||
|
||||
Heb vandaag gehoord dat RTM wel zou rijden met de 996 Turbo.
Iemand meer nieuws daarover? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|