![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ACO begint belachelijk te doen. Vorig jaar de 550's zo fel gestraft zodat ze dit jaar niet meer vooraan meekunnen. (zelfs niet met Bouchut :s) Dan mogen ze toch 's een keer hun berekeningen om het spannend te maken wat beter moeten laten kloppen.
|
|||
|
|||
De ACO wil gewoon dat er weer een frans team - franse rijders - franse auto gaat winnen op Le Mans, no matter what! Het is inderdaad belachelijk. Ook betreft de regels voor chassis van 2006, maar ook zeker van 2005. Het zal me niets verbazen als de ACO dit voorsteld voor 2007:
" ACO 2007 RULES " Engine: See Pescarolo Chassis: See Pescarolo Entree Fee: 3 million euro's, except for all French teams, they will pay nothing! All rules can be changed by the ACO, even through the race, based on whether a FRENCH team is not secured for first place on the podium. " ACO 2007 RULES " |
|
|||
|
|||
@Thinlane_T: Niet overdrijven. Bij selectie van teams heeft ACO inderdaad een zwak voor Franse teams, maar dat is het enige wat je hen kan verwijten.
|
|
||||
|
||||
Ik ben echt benieuwd naar de Lister LMP Hybride. Hopelijk wordt die écht snel. Ik wil nog 's nieuwe tijden van succes voor Lister.
|
|||
|
|||
Rollcentre zal volgend jaar 2 Radical SR9 LMP2 inzetten (in ALMS) en er zijn plannen voor 24LM. Op het 10 Tenths forum zegt Mick Hyde, medeoprichter van Radical, het volgende:
Quote:
Last edited by gwyllion; 27-07-2005 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Het staat trouwens ook allemaal officieel op de Radical website: http://www.radicalextremesportscars....roll/index.php En er is een website gewijd aan de SR9: http://sr9.radicalsportscars.com
De specificaties zijn ook lichtjes gewijzigd. Radical zal een totaal pakket aanbieden: Ricardo 750 Nm sportscar versnellingsbak (gebaseerd op Audi bak) en AER 2 liter turbo. En een impressie van Radical in Rollcentre kleuren (Deutsche Bank en X-Markets): http://www.radicalextremesportscars..../l_rc_lmp2.jpg |
|
|||
|
|||
Quote:
Trouwens welkom op dit forum. Ik vind het jammer dat Rollcentre overstapt naar LMP2. Last edited by FIRE; 27-07-2005 at 18:36. |
|
||||
|
||||
Lister Storm Hybrid
Op www.listercars.co.uk/ staan een paar snapshots van de conversie van de lister LMP 1 prototype naar de Hybrid Versie. Het zijn wel maar foto's van enkele carbonchassis delen
![]() Hopelijk krijgen we vlug de eerste echte foto's te zien !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Sorry heren, en dames
Het is inderdaad een beetje erg overdreven, ik uitte even mijn frustraties m.b.t. ACO. Weet iemand hier al met welke motor Lister gaat rijden? De Chevrolet LS1 6 liter was niet echt competatief. Beetje te veel gewicht voor te weinig pk's. Als je het vergelijkt met de 6 liter(Ford) Panoz'en, dan is dit ene beetej weinig rendement. Maar ik moet zeggen dat de Lister in 2004 wel super gaaf klonk. De lange open exhaustpipe zorgde voor een fraaie v8 roffel. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Lister
De Jaguar motor wordt gebruik voor de oudere GT1.
De Chevrolet LS1 voor de LMP1, Denk dat Lister gewoon verder gaat met zijn Corvette-achtige motor gaat verder rijden. Vindt dit geluid trouwens toch veel beter klinken dan al die hoge F1-achtige klanken! Misschien daarom niet Sneller, maar wel super ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|