De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-06-2005, 18:06
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Laten we ook wel meteen maar toegeven dat die Champ Cars tegenwoordig een redelijk dooie mus is. Daar is niks meer aan te zien, het was een sof in Milwaukee, in Portland was het nog erger, met bovendien een regisseur die ook niet meer wist wat nu in beeld te brengen. Er was één inhaalmaneuver, dat van Bourdais op Tracy en dat was het. Voorts ellenlange shots van de leider, de 2de, de 3de, gedurende bijna 2 uur koers. Ik wens het geen enkele commentator toe.

milwaukee was anders wel een spannende koers. enne tis NASCAR

Reply With Quote
Old 20-06-2005, 18:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Laten we ook wel meteen maar toegeven dat die Champ Cars tegenwoordig een redelijk dooie mus is. Daar is niks meer aan te zien, het was een sof in Milwaukee, in Portland was het nog erger, met bovendien een regisseur die ook niet meer wist wat nu in beeld te brengen. Er was één inhaalmaneuver, dat van Bourdais op Tracy en dat was het. Voorts ellenlange shots van de leider, de 2de, de 3de, gedurende bijna 2 uur koers. Ik wens het geen enkele commentator toe.

Had jij dan liever commentaar gegeven op de F1 race van gisteren?

Je moet toch wel eens uitleggen aan je Nederlandse collega dat het Zytek chassis totaal niks met Lister te maken heeft. Verwijs hem anders gewoon naar Mulsanne's Corner uitleg. Wel een leuke anecdote over die champagne trouwens.

Last edited by gwyllion; 20-06-2005 at 18:29.
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 18:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Ik heb zaterdag met Jeroen vanuit Hilversum Le Mans gedaan en de job samen is meegevallen. Jeroen heeft in de jaren '80 een F3-team gerund, hij heeft enorm veel contacten, is een Nascar-crack, heeft technische bagage, enzovoort.
Peter, met alle respect voor Jeroen, maar jouw commentaar was stukken beter, to the point, en (blijkbaar) een pak beter voorbereid dan Jeroens commentaar (die misschien hoopte te kunnen terugvallen op zijn jarenlange ervaring?)

Wat me echter stoorde was de manier waarop hij jou telkens in de rede viel, zelfs wanneer hij jou het woord gaf. En dan de bal nog misslaan ook! Ik herinner me bv de passage van de Legends, toen er over Phil Hill gesproken werd. Jij begon erover en hij viel meteen in : "ja, Phil Hill, die werd in de jaren zestig nog wereldkampioen F1 met Honda!"

Ramp! Elke F1-fan weet dat Hill wereldkampioen werd met Ferrari en dat Honda zelfs nooit wereldkampioen geweest is (als eigen merk dan). En de enige piloot die van Ferrari ooit overstapte naar Honda was trouwens niet Hill maar Surtees. Zo'n zaken zijn toch onvergeeflijk als commentaar... Zondag hoor ik hem ook zeggen dat Kristensen voor de 8e keer Le Mans gaat winnen. Op dat moment moest hij dus nog wel voor de 7e keer winnen... En zo ging het maar door! Dan mag hij nog Le Mans meegemaakt hebben sinds 1969, zoiets doet de rechtgeaarde fan zijn haar recht omhoog staan hoor

Nogmaals, alle respect voor het werk van alle commentatoren, maar de pluim op de hoed gaat deze keer toch echt wel naar jou, en ik moet dan ook toegeven dat ik zondagmorgen ontgoocheld was toen ik vaststelde dat jij er niet meer bij was...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 20-06-2005 at 18:53.
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 22:02
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:

Voorts is Champ Cars niet mijn specialiteit, wel die van Bert Devies, maar hij zat in Le Mans. Vandaar dat ik inviel en struikelde.

Inderdaad, ik heb alle Champ Car races dit jaar volledig gezien en er is in de verste verte geen spanning in. Ik vond dat je commentaar nog goed was, toch weer nuttige informatie gehoord Mag ik trouwens vragen waarom je zondag geen commentaar meer gaf bij Le Mans?
Reply With Quote
Old 20-06-2005, 22:19
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake
Wat me echter stoorde was de manier waarop hij jou telkens in de rede viel, zelfs wanneer hij jou het woord gaf. En dan de bal nog misslaan ook! Ik herinner me bv de passage van de Legends, toen er over Phil Hill gesproken werd. Jij begon erover en hij viel meteen in : "ja, Phil Hill, die werd in de jaren zestig nog wereldkampioen F1 met Honda!"
Ben ik het volledig mee eens Sennake... dat begon mij op den duur ook op mijn systeem te werken...

Knap werk Peter...
Old 20-06-2005, 22:48
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Autofan
Inderdaad, ik heb alle Champ Car races dit jaar volledig gezien en er is in de verste verte geen spanning in. Ik vond dat je commentaar nog goed was, toch weer nuttige informatie gehoord Mag ik trouwens vragen waarom je zondag geen commentaar meer gaf bij Le Mans?
Heb ik toch nog nuttige dingen vermeld?
Het enige wat ik me er nog van herinner, is dat het vreeeeeeeeselijk lang duurde.

Volgens de eerste planning zouden Jeroen en ik ook zondag Le Mans samen doen. Maar toen haakte Bert Devies af voor de Champ Cars wegens reportage ter plaatse in Le Mans. Schuiven dus, en zo werd ik op de Champs gezet en deed Jeroen alleen Le Mans met na de middag Mike Hezemans in de studio.

Old 21-06-2005, 15:53
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Gek hé, over een bijzonder spannende editie van de 24 uren zijn we hier blijkbaar gauw uitverteld, terwijl er over het "non-event" van Indianapolis haast geen minuut voorbijgaat zonder nieuwe post. Op die manier krijgt die heden ten dage overroepen tak van de autosport die F1 genoemd wordt weeral massa's (onverdiende?) aandacht terwijl Le Mans editie 2005 met heel wat historische waarde stilletjes naar de achtergrond verdwijnt

Als ik uit mijn roes ontwaak post ik wellicht nog een verslagje van de belevenissen onderweg en ter plaatse, eerst wil ik nog wat nagenieten. Het couleur locale gehalte lag weer bijzonder hoog
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 17:02
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by jan
Gek hé, over een bijzonder spannende editie van de 24 uren zijn we hier blijkbaar gauw uitverteld, terwijl er over het "non-event" van Indianapolis haast geen minuut voorbijgaat zonder nieuwe post. Op die manier krijgt die heden ten dage overroepen tak van de autosport die F1 genoemd wordt weeral massa's (onverdiende?) aandacht terwijl Le Mans editie 2005 met heel wat historische waarde stilletjes naar de achtergrond verdwijnt

Als ik uit mijn roes ontwaak post ik wellicht nog een verslagje van de belevenissen onderweg en ter plaatse, eerst wil ik nog wat nagenieten. Het couleur locale gehalte lag weer bijzonder hoog
Awel, ik vind dat je groot gelijk hebt!

Ikzelf ben ook nog aant bekomen van de *prachtige* 24 uren van LeMans. De sfeer was echt geweldig rondom het circuit en camping en de race was spannend. Het was mijn eerste LeMans, maar zeker niet m'n laatste!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 19:30
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jan
Je hebt inderdaad groot gelijk.
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 19:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by jan
we wachten gewoon tot jij terug waart jan. We kunnen je niet missen dat weet je toch

Reply With Quote
Old 21-06-2005, 20:16
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb in iedergeval nog nooit de 24h zo op de voet gevolgt.. gewoon omdat ik absoluut niets wouw missen in de gt1 klasse.. ik hoopte op een corvette zeggen en die heb ik ( an andere natuurlijk) dan ook gekregen... + nog een dubbelzege + nog 5-6 algemeen.. ooh my god !! jammer dat de AM's moesten opgeven anders had het nog zeer spannend geworden volgens mij
de strijdt in lmp1 vond ik minder alleen toen ik even zag dat de pascarollo sneller was als de uiteindelijk winnende r8 ..was ik even aandachtig aant volgen... voor de rest een zeer geslaagde editie van de 24 h van lemans !!
volgend jaar zal ongetwijfelt ook heel mooi gaan worde met al die nieuwe prototypes..
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 21:30
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by fish88
naast die am dbrs9 staat een paarse wagen is dat misschien de russian age am?
Ja, blijkbaar wel: http://www.angelfire.com/un2/marlbor...ages/pit24.JPG
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 21:33
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
link werkt niet.
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 21:52
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE
link werkt niet.
Sorry, een of andere beveiliging tegen direct linken. En deze link?
Reply With Quote
Old 21-06-2005, 21:56
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Werkt wel

Wagen ziet er goed uit, mister enkel nog wat sponsor stickers.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules