De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-06-2006, 19:55
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle
Hmm...dan is er nog een kans dat hij alsnog daar terechtkomt.

Welke piloot is er dan niet aan zijn 10 rondjes gekomen? Heb nu ff geen tijd om op te zoeken.
C.VANN (GBR), N.SMITH (GBR) en Tim SUGDEN (GBR) zijn de piloten van die RAR Ferrari 550. Ben ervan overtuigd dat ze niet alledrie hun 10 rondens hebben gereden. Ik 'denk' wel dat Tim Sugden vorig jaar LeMans heeft gereden. Van de andere twee ben ik niet zeker. Dus stel dat er 1 van de 3 niet voldoet aan de minimale kwalificatierondes kan Bochut inspringen..?
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 19:55
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Henri Pescarolo vond dat de tijden van Bouchut tegenvielen dit weekend en daarom wordt hij vervangen door Nicolas Minassian, die bij Creation door Jamie Campbell-Walter vervangen wordt.

Bouchut zit nu zonder zitje terwijl hij voor dit weekend nog voor Cirtek zou rijden
Ik hoop dat Bouchut zijn plek bij Cirtek terugkrijgt.
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:21
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
C.VANN (GBR), N.SMITH (GBR) en Tim SUGDEN (GBR) zijn de piloten van die RAR Ferrari 550. Ben ervan overtuigd dat ze niet alledrie hun 10 rondens hebben gereden. Ik 'denk' wel dat Tim Sugden vorig jaar LeMans heeft gereden. Van de andere twee ben ik niet zeker. Dus stel dat er 1 van de 3 niet voldoet aan de minimale kwalificatierondes kan Bochut inspringen..?
Alle piloten van de 550 mogen sowieso starten. Nigen Smith reed en beëindigde Le Mans in 2004 met een Porsche van Thierry Perrier en Christian Vann deed het afgelopen jaar met een Courage. Tim Sudgen zat in 2004 op dezelfde Porsche als zijn huidige teammaat.
Bij mijn weten zijn er twee piloten niet startgerechtigd; één van de LNT-Panoz jongens en Angel Burgueno die de Chamberlain Lola LMP2 aardig toetakelde.
Tot hier de bijdrage van een 'dikke nek'

Joost
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:32
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

@ Joost: THX voor de verbetering van mijn verkeerde uitspraak ivm piloten van RAR Ferrari 550 kende die twee piloten niet 'zo' goed daarmee...
Dan zal Bouchut maar moeten hopen op de vervanging van Piquet op de Cirtek DBR9??
Deze was niet 'zo' snel tijdens de testdag... moest ook niet, was vooral om die rondes af te leggen. Maar voor de race zou ik toch liever Bouchut inzetten dan Piquet...
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:34
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik vind trouwens dat ze Bouchut ook wel snel afschrijven. Ik bedoel, na jarenlang alleen maar met GT-wagens en andere gereden te hebben is het toch normaal dat je eerst wat moet wennen aan zo'n LMP1!? Volgens mij zijn er toch weinig piloten die voor de eerste keer in zo'n ding toptijden noteren.
Henri moet ook op voorhand geweten hebben dat Christophe eerst de nodige ervaring moest opdoen. Ik vind het toch een beetje raar...

Het zal afwachten zijn waar de man terechtkomt. En stiekem hopen dat ze hem terugnemen in Piquet z'n plaats. Maar ja, dan lappen ze hem ook weer hetzelfde in principe.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:37
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

een meschien stomme vraag maar is Cirtek Motorsport en russian age racing hetzelfde ??
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:41
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Deze was niet 'zo' snel tijdens de testdag... moest ook niet, was vooral om die rondes af te leggen. Maar voor de race zou ik toch liever Bouchut inzetten dan Piquet...
Wel Bouchut moest die ronden ook niet afleggen, hij reed ook al in Le Mans hè . Maar Pesca moet drie razendsnelle jongens hebben op die auto (op beide autootjes eigenlijk ) en met Minassian zal nog niet alles in kannen en kruiken geweest zijn tijdens testdag. Vandaar het zekere voor het onzekere en dus Bouchut - zoveel snelle Fransen waren er niet meer over denk ik -. Nu blijkt die laatste niet zo enorm snel in vergelijking met de habitués (relatief natuurlijk) en komt Mina toch vrij. Let wel, dit is mijn eigen interpretatie.

Joost
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:49
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley
een meschien stomme vraag maar is Cirtek Motorsport en russian age racing hetzelfde ??
Hehe dat is geen domme vraag
Cirtek - Convers - Russian Age Racing - Menx
Ik dacht ook even, zitten die nu allen in 1 team?
Convers-Menx vormt dus 1 team, net zoals RAR en Cirtek bij elkaar horen.
Als ze FIA GT rijden is dit onder Cirtek, en LMS rijden ze onder RAR...

Last edited by Viper GTS-R***; 06-06-2006 at 20:52.
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:49
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by smiley
Doet russian age racing niet de service voor Cirtek? Of misschien sla ik de bal helemaal mis. Maar ze werken alleszins samen.

Mijn russisch is alleen niet goed genoeg om dieper te gaan graven.

http://rargt.com/

http://www.cirtekgt.com/news/publish/index.shtml

EDIT: Als je rechtsbovenaan op de Engelse versie 'Eng' klikt, dan kom je trouwens op de Cirtek site.

Last edited by Belle; 06-06-2006 at 20:58.
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Hehe dat is geen domme vraag
Cirtek - Convers - Russian Age Racing - Menx
Ik dacht ook even, zitten die nu allen in 1 team?
Convers-Menx vormt dus 1 team, net zoals RAR en Cirtek bij elkaar horen.
Als ze FIA GT rijden is dit onder Cirtek, en LMS rijden ze onder RAR...
In de LMS schrijft Convers-Menx zich wel in als één team, terwijl Cirtek en RAR dat niet doen. Hoe zou dat komen? Misschien is het een beetje zoals PSI nu doet in de Belcar...andere teams die wagens van hen huren. Het kan dat Cirtek wagens huurt bij RAR of zo. Maar dit is natuurlijk maar een vermoeden.

Reply With Quote
Old 06-06-2006, 20:57
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

volgens mij is het omgekeerd
Old 06-06-2006, 21:01
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
In de LMS schrijft Convers-Menx zich wel in als één team, terwijl Cirtek en RAR dat niet doen. Hoe zou dat komen? Misschien is het een beetje zoals PSI nu doet in de Belcar...andere teams die wagens van hen huren. Het kan dat Cirtek wagens huurt bij RAR of zo. Maar dit is natuurlijk maar een vermoeden.
Vorig jaar had RAR hun 1ste DBR9 gekocht. Toen bekend werd dat ze samen gingen werken met Cirtek werd ook bekend gemaakt dat ze een 2de exemplaar gingen gebruiken. 1 exemplaar is dus zowizo van RAR, 2de kan zijn dat ie van Cirtek is maar tijdens LMS staan ze zowizo onder RAR, reden hiervoor weet ik ook niet echt... LeMans rijden ze dus logiserwijze ook onder RAR, dit wel maar voor 1 DBR9 en de F550 van vorig jaar. Snap ook niet goed hoe komt dat die 2de DBR9 onder Cirtek staat...?? Alles zal afhangen van de sponser, niet?
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 21:09
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Vorig jaar had RAR hun 1ste DBR9 gekocht. Toen bekend werd dat ze samen gingen werken met Cirtek werd ook bekend gemaakt dat ze een 2de exemplaar gingen gebruiken. 1 exemplaar is dus zowizo van RAR, 2de kan zijn dat ie van Cirtek is maar tijdens LMS staan ze zowizo onder RAR, reden hiervoor weet ik ook niet echt... LeMans rijden ze dus logiserwijze ook onder RAR, dit wel maar voor 1 DBR9 en de F550 van vorig jaar. Snap ook niet goed hoe komt dat die 2de DBR9 onder Cirtek staat...?? Alles zal afhangen van de sponser, niet?
Ze maken het alleszins wel vrij ingewikkeld voor de supporter want tijdens de 1000 kms in Spa schreven ze beide 'Team Modena' DBR9's in onder Cirtek Motorsport en de Ferrari onder RAR.

Reply With Quote
Old 06-06-2006, 21:11
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Ze maken het alleszins wel vrij ingewikkeld voor de supporter want tijdens de 1000 kms in Spa schreven ze beide 'Team Modena' DBR9's in onder Cirtek Motorsport en de Ferrari onder RAR.
Was even verkeerd, er is dus geen CIrtek ingeschreven voor lemans maar degelijk onder RAR (maakt infeite niet veel uit ) en tijdens spa was er denk ik geen Ferrari onder RAR hoor, maar wel onder Menx-Convers. en waren de beide DBR9's onder RAR ipv CIrtek...
Reply With Quote
Old 06-06-2006, 21:13
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

RAR en Team Modena zijn gewoon marketing-namen voor Cirtek. Cirtek runt die auto's, onder welke naam ze ook rijden.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules