![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mijn weten zijn er twee piloten niet startgerechtigd; één van de LNT-Panoz jongens en Angel Burgueno die de Chamberlain Lola LMP2 aardig toetakelde. Tot hier de bijdrage van een 'dikke nek' ![]() Joost |
|
||||
|
||||
@ Joost: THX voor de verbetering van mijn verkeerde uitspraak ivm piloten van RAR Ferrari 550
![]() Dan zal Bouchut maar moeten hopen op de vervanging van Piquet op de Cirtek DBR9?? Deze was niet 'zo' snel tijdens de testdag... moest ook niet, was vooral om die rondes af te leggen. Maar voor de race zou ik toch liever Bouchut inzetten dan Piquet... |
|
||||
|
||||
Ik vind trouwens dat ze Bouchut ook wel snel afschrijven. Ik bedoel, na jarenlang alleen maar met GT-wagens en andere gereden te hebben is het toch normaal dat je eerst wat moet wennen aan zo'n LMP1!? Volgens mij zijn er toch weinig piloten die voor de eerste keer in zo'n ding toptijden noteren.
Henri moet ook op voorhand geweten hebben dat Christophe eerst de nodige ervaring moest opdoen. Ik vind het toch een beetje raar... Het zal afwachten zijn waar de man terechtkomt. En stiekem hopen dat ze hem terugnemen in Piquet z'n plaats. Maar ja, dan lappen ze hem ook weer hetzelfde in principe. ![]() |
|
||||
|
||||
een meschien stomme vraag maar is Cirtek Motorsport en russian age racing hetzelfde ??
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
Cirtek - Convers - Russian Age Racing - Menx Ik dacht ook even, zitten die nu allen in 1 team? Convers-Menx vormt dus 1 team, net zoals RAR en Cirtek bij elkaar horen. Als ze FIA GT rijden is dit onder Cirtek, en LMS rijden ze onder RAR... Last edited by Viper GTS-R***; 06-06-2006 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mijn russisch is alleen niet goed genoeg om dieper te gaan graven. ![]() http://rargt.com/ http://www.cirtekgt.com/news/publish/index.shtml EDIT: Als je rechtsbovenaan op de Engelse versie 'Eng' klikt, dan kom je trouwens op de Cirtek site. Last edited by Belle; 06-06-2006 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
volgens mij is het omgekeerd
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
RAR en Team Modena zijn gewoon marketing-namen voor Cirtek. Cirtek runt die auto's, onder welke naam ze ook rijden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|