![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg vorig jaar de kriebels als de MC12 voorbijkwam in de warm-up...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben meer voor de Prodrive V12's. V8 small block is natuurlijk niet veel minder. ![]() MC12 geluid is niks voor mij. Ben eigenlijk ook wel gek van dikke Porsche 996 RSR's. Och, ik moet het toegeven, ik ben gek op zo goed als alle auto's. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Is er bevestiging dat Alzen op die Zakspeed wagen rijd?
Volgens mij zou dat toch teveel worden zelfs voor Uwe Alzen ![]() Zaterdag Langstreckenmeisterschaft op de nurburgring en Zondag de Porsche Supercup in Hockenheim + daarbij de 24 uren van Spa .. Lijkt me sterk dat ie dat allemaal op 1 weekend gaat rijden.. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zo ik geloof dat hij helemaal af is de lijst met teams-piloten.
Vanaf nu kan hij volop aangepast worden aan de nieuwtjes via site's of privé bronnen, dus paddockers laat horen indien nieuws! |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik het meer een verlanglijstje vind als een realistische verwachtingslijst. Er staan veel te veel teams op waarover geen enkele indicatie is dat ze de intentie hebben om naar Spa te gaan. Niet vervelend bedoeld, maar begin met de teams waarvan je vrijwel zeker bent, en voeg pas teams toe als ergens in de grotere media een indicatie is dat dat team of die rijder iets wil gaan doen.
|
|
||||
|
||||
@ Bramzel, VBM eruit, Listers eruit, Ice Pol eruit, CEO eruit, GPC eruit
Denk dat het momenteel een toch wel realistische lijst is... Alle teams die er nu opstaan hebben duidelijk ergens een bron of vermelding dat ze zouden (willen) komen... |
|
||||
|
||||
Wat ik daarnaast nog erg onwaarschijnlijk acht zijn de 2e RaceAlliance, de 2e Team Modena Aston (óf die 2e Aston doet mee, óf de Cirtek 550, maar niet allebei). De 2e SRT lijkt me ook stug, ze zijn nog rijders aan het zoeken voor de 1e dus die 2e ook nog? Verder is het nu inderdaad wat realistischer ja. Hoewel Ice Pol me dan weer niet eens zo onwaarschijnlijk lijkt, dat zijn toch wel vaste Spa-gangers.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nederlander Jos Menten verwacht ik ook ![]() |
|
|||
|
|||
Konrad zou ook Oschersleben gaan doen, maar is vanochtend alsnog van de deelnemerslijst gegaan.
|
|
||||
|
||||
Krijg net van een persoon op 10/10's volgende berichtje:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Wel jammer dat wanneer zo iemand aangeeft de bron niet vrij te geven je dit toch doet
![]() Maar zo verbazingwekkend zou ik het niet vinden...die jongens reden ook tijdens de 1000km van Spa (Daniels - Elsegood - Pompidou). |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 29 (0 members and 29 guests) | |
|
|