De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-08-2007, 15:49
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Eve Campbell dacht ik.

Belgische die mee heeft gedaan aan eurosong

dat ze volgend jaar toch maar iemand anders zoeken...

Reply With Quote
Old 29-08-2007, 16:09
Xsara_VTS's Avatar
Xsara_VTS Xsara_VTS is offline
De Paddock Rookie

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ze die modderpoel en grijze hekken in de eerste linkse zouden verwijderen.
Da ziet er toch nie uit zoals het nu al enkele jaren is.

off-topic

Quote:
Originally Posted by SMM DOC View Post
ik weet niet wanneer een van jullie een F1 zodanig hard over curbstones heeft zien gaan dat hij een kleine meter de lucht in gekatapulteerd wordt (en daarna door rijdt alsof er niks aan de hand is).
Sutil tijdens de GP in Canada dit jaar.
In de laatste chicane vloog hij over de curbs. en mistte nog net de "wall of champions".
Ik dacht dat dat tijdens de vrijdag training was.

hier een foto + de video

Last edited by Xsara_VTS; 29-08-2007 at 16:14.
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 17:42
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Aan een SpykerF1 merk je toch niet of er iets mis aan is na zo'n sprong
Old 31-08-2007, 21:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by SMM DOC View Post
En ten slotte, wees blij dat een race van dit kaliber hier is kunnen doorgaan en misschien de volgende jaren terugkomt.
Als we een week later de diverse boekjes en sites doornemen dan mogen we concluderen dat de organisatie van deze wedstrijd een succes is geweest. Enig minpuntje is het aantal bezoekers Echter de Amerikanen en de coureurs love the track and the people

En de details in deze thread? Ach, het zijn details.........hopenlijk komt het e.e.a. terecht op de juiste plek.

Er is zelfs niemand die klaagt over de veiligheid van het circuit zelf. Ik kan me nog zo'n serie voor de geest halen, met Renault 3.5 motoren, waarbij bepaalde coureurs en bijbehorende blauwe blazers dat baantje maar onveilig vonden.

Deze klasse is dik 6/7 seconden sneller en niemand die klaagt. Mogen we dan concluderen dat die mensjes uit de WSbR 3.5 eerst eens de hand in eigen boezem steken? Een klasse die bij sommige experts de beschrijving heeft gekregen van: These toys are too big for these boys

De dubbel Zolder / Assen schijnt in 2008 volgens diverse bronnen uit elkaar getrokken te worden. Op die manier maak je meer kans om dezelde fan twee keer naar een circuit te lokken. Zowel Engeland als Griekenland maken volgens diezelfde bronnen de meeste kans voor een Champcar Grand Prix.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-09-2007, 18:20
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Er is zelfs niemand die klaagt over de veiligheid van het circuit zelf. Ik kan me nog zo'n serie voor de geest halen, met Renault 3.5 motoren, waarbij bepaalde coureurs en bijbehorende blauwe blazers dat baantje maar onveilig vonden.
natuurlijk als de helft van je kalender uit stratencircuits bestaat, is Zolder een "veilig circuit", zeker naar Amerikaanse norm (zie bvb Elkhart Lake, Mont Tremblant, Portland -> ook niet bepaald circuits met F1-veiligheidsmaatregelen)
anderzijds, de commentatoren op Eurosport 2 wisten te melden dat Tracy over het uitsturen van die Bianchi wist te melden "if you run wide, there's not a lot of runoff. and if you flip over the wall, you're in the trees"

Last edited by marcel; 01-09-2007 at 18:22.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules