|
|
||||
|
||||
dat ze volgend jaar toch maar iemand anders zoeken...
|
||||
|
||||
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ze die modderpoel en grijze hekken in de eerste linkse zouden verwijderen.
Da ziet er toch nie uit zoals het nu al enkele jaren is. off-topic Quote:
In de laatste chicane vloog hij over de curbs. en mistte nog net de "wall of champions". Ik dacht dat dat tijdens de vrijdag training was. hier een foto + de video Last edited by Xsara_VTS; 29-08-2007 at 16:14. |
|
|||
|
|||
Aan een SpykerF1 merk je toch niet of er iets mis aan is na zo'n sprong
|
||||
|
||||
Quote:
En de details in deze thread? Ach, het zijn details.........hopenlijk komt het e.e.a. terecht op de juiste plek. Er is zelfs niemand die klaagt over de veiligheid van het circuit zelf. Ik kan me nog zo'n serie voor de geest halen, met Renault 3.5 motoren, waarbij bepaalde coureurs en bijbehorende blauwe blazers dat baantje maar onveilig vonden. Deze klasse is dik 6/7 seconden sneller en niemand die klaagt. Mogen we dan concluderen dat die mensjes uit de WSbR 3.5 eerst eens de hand in eigen boezem steken? Een klasse die bij sommige experts de beschrijving heeft gekregen van: These toys are too big for these boys De dubbel Zolder / Assen schijnt in 2008 volgens diverse bronnen uit elkaar getrokken te worden. Op die manier maak je meer kans om dezelde fan twee keer naar een circuit te lokken. Zowel Engeland als Griekenland maken volgens diezelfde bronnen de meeste kans voor een Champcar Grand Prix.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
anderzijds, de commentatoren op Eurosport 2 wisten te melden dat Tracy over het uitsturen van die Bianchi wist te melden "if you run wide, there's not a lot of runoff. and if you flip over the wall, you're in the trees"
Last edited by marcel; 01-09-2007 at 18:22. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|