![]() |
|
|
|||
|
|||
Dit vind ik nu eens een leuke:
ZOEK KASSA VAN YARIS Datum : 20/01/2009 Omschrijving : Alles is in de titel, ik zoek een kassa van Toyota Yaris, bestudeer alle voorstellen. Ik laat in het midden van wie of wat het afkomstig is, maar wel leuk |
|
|||
|
|||
Anthony Kumpen keert in het FIA GT kampioenschap terug naar het team van PK Carsport waarvoor hij van 2002 t/m 2006 uitkwam. De afgelopen jaren reed hij samen met Bert Longin. Samen wonnen zij de laatste FIA GT-wedstrijd in Argentinië
www.autosport.nl
|
||||
|
||||
Leuk:
Quote:
![]() De link mag duidelijk zijn: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 30-03-2009 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.fiagt.com/driverbio.php?countkey=51
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De grootste onzin die ik ooit heb gelezen (er staat gewoon niks van waarde in dat artikel):
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74388
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Haha, dat is toch een blunder van formaat hoor!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
gaan ze dan het circuit van Le Mans verplaatsen, of zo?
deze kan hier ook wel bij: http://www.f1media.be/?q=node/3549 Quote:
Last edited by marcel; 04-05-2009 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Foute auto, foute teamgenoot
http://www.nu.nl/achterklap/1961826/...-autorace.html Vijf minuten geleden aangepast, voordien reed hij in een R8 samen met Hemroulle Hier staat het wel nog fout: http://www.nusport.nl/20090510/autos...-wint-autorace Zanger Koen Wauters wint autorace Uitgegeven: 10 mei 2009 14:24 Laatst gewijzigd: 10 mei 2009 14:24 SPA - Populair zanger, presentator en sinds zondag ook autocoureur die races kan winnen. Koen Wauters, de Belgische voorman van de band Clouseau, zegevierde op het circuit van Spa-Francorchamps voor het eerst van zijn leven in een wedstrijd uit het Belgisch GT-kampioenschap. "Wat een gevoel! Super!", juichte Wauters. De zanger doet al jaren aan autoracen en heeft ook al menig keer de Dakar Rally gereden. Afgelopen weekeinde combineerde Wauters hobby en werk. “We hadden zaterdagavond een optreden en zijn pas om drie uur ’s nachts in Francorchamps gearriveerd. Op dat ogenblik was er een serieus feestje aan de gang zodat we al bij al een goed uur geslapen hebben. Op dat moment is het vloeken, maar nu vergeet je dat hè.” Wauters won de race in een Audi R8 met teamgenoot Jean-François Hemroulle. “De auto was perfect. ik heb zelfs de snelste ronde in de wedstrijd gereden."
Niet zelf bedacht: "The Le Mans camping mentality: if its food, BBQ it; if it moves, sit and watch it; if its alive and moves, kill it and BBQ it." Last edited by Luuk S; 11-05-2009 at 10:27. |
|
||||
|
||||
Niet echt fout maar ik word een beetje moe van dat geblaat in de pers. Voor elke scheet een press-release, pffffffff. Loop die 40 km naar Scherpenheuvel en that's it! Kijk mij eens de goede-doelen jopie uithangen, coquetteren met andermans leed. Longin, je hebt dit soort berichten niet nodig. Je bent succesvol genoeg op en naast de baan.
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() M.a.w., weer sterke uitspraken in een persreutel met termen en bewoordingen die wellicht iets fijner gekozen hadden kunnen worden. Begrijp me goed, een kind van 13 met een AK47 ergens in donker Afrika is een trieste situatie waar we tegen moeten strijden ![]()
|
||||
|
||||
Waar gaat dit eigenlijk over?
Quote:
Die negatief doenerij altijd vanuit jou kant, begint me hoe langer hoe onbegrijpelijker te worden. Als je je per sé geroepen voelt om continue zwartgallig te lopen doen, begin dan een blog en tik daar dan zoveel onzin op als je wil. Dit soort van dingen dragen in niets bij aan het forum en nog veel minder aan de vzw die dit forum runt. Bovendien is het zo dat ik altijd gedacht heb dat deze thread bedoelt was om foute informatie die op het net gevonden wordt te gaan oplijsten, maar dit bericht van jou past daar totaaaal niet in. Het past gewoon nergens in, in geen enkel subforum hier, dus wat doen we dan? We gooien het gewoon maar bij de andere gevonden rotzooi? Het komt wellicht niet in jou op dat Bert Longin hier zo wel zijn beweegredenen toe heeft. Sterker nog, iemand uit de autosport doet eens iets voor het algemenere belang. Daar zouden we enkel neutraal tot positief over kunnen zijn. Maar dat zijn blijkbaar 2 begrippen die jij ergens onderweg, god weet waar, kwijt gespeeld lijkt te zijn... Het feit dat je de Nederlandse Landmacht en hun rekruteringsprogramma's erbij sleurt om je gelijk te halen/bewijzen of om je zaak te illustreren, lijkt me toch wel op enige vorm van maatschappelijke afkeer te wijzen. De geplaatste knipogen die erbij gezet worden, doen niets af aan de inhoud van wat er getikt staat, echt niet. Eens goed bezinnen zou misschien eens niet slecht zijn. ps. In een ver verleden waren dit soort van posts zelfs goed voor een waarschuwing... Last edited by Guido; 21-05-2009 at 01:18. Reason: typos what else |
|
||||
|
||||
Deze thread wordt al langer misbruikt voor doeleinden waarvoor hij eigenlijk niet opgezet werd. Ik ga er eens goed over nadenken of zo'n thread überhaupt nog zin heeft, zelfs als hij niet ontaardt in een slijkgevecht. Daarom ga ik hem tot nader order, en tot er op de bestuursvergadering eens deftig over gepraat is, sluiten.
Slot erop. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|