|
|
||||
|
||||
Die zilvergrijze Porsche is een 996 GT2 gebouwd door PSI. Die hebben er in totaal al wel een stuk of zes (misschien wel meer) van gemaakt en verkocht aan Franse, Britse en Spaanse klanten.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar die Marcos... Was het toeval dat Toon van de Haterd ook in de paddock rond liep? |
|
||||
|
||||
PSI zou dit jaar terug met zo'n 996 GT2 in de Belcar rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Heeft RTM nu een Corvette ofwat?
|
|
|||
|
|||
Quote:
en inde Marcos LM600 Cor Euser himzelf ja ja.....
visit www.m-s-e.be Last edited by mse; 19-02-2004 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
knap om hem eindelijk is int echt te zien
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik weet het niet wie gereden heeft ... ik las deze morgen dat laurent schreef dat een RTM Corvette aan het testen was ... en ik was nieuwsgierig naar wie aan het stuur zat ...
weet iemand dit? |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
heeft RTM met ne Corvette gereden????
hebben ze weer ne Callaway gekocht of ne echte corvette???? |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar omdat dat altijd te lang duurt (wachten toch) heeft RTM niet met een Corvette gereden en gaat dat ook niet doen. (bron: teamlid) RTM zou donderdag een ronde of twaalf gereden hebben met een nieuwe dubbeldikke Porsche. Maar wel eentje die het de Vipers, Corvettes en al dat ander spul wel eens heel moeilijk kan gaan maken. Helaas zag ik bij m-s-e geen foto die een en ander kan bevestigen of is die er misschien wel? Last edited by wiljo; 19-02-2004 at 22:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het snoepje van de week stond een paar boxen verderop! |
|
|||
|
|||
Quote:
Zal die Paltalla vreemd gekeken hebben toen z'n ouwe baasje langs zunne neus voorbij reed.... Last edited by wiljo; 19-02-2004 at 22:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
Toon van de Haterd reed met de Euser LM600 o.a. op Le Mans Toon van de Haterd reed met de PSI Honda Integra in het Dutch Touring Car Championship Was het een van deze teams? Wie heeft Toon in welke box gesignaleerd? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|