De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-02-2004, 22:42
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by wiljo
Was volgens aanwezigen meer een straatauto.
Volgens de foto's is dit wel een volbloed GT 2 van PSI die vandaag in Zolder gereden heeft.
Reply With Quote
Old 19-02-2004, 23:31
mse mse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by wiljo
Zoals Marshall al zei: We wachten rustig op het verslagje van Rrubinio Die heeft meestal wel alle namen paraat.

Maar omdat dat altijd te lang duurt (wachten toch) heeft RTM niet met een Corvette gereden en gaat dat ook niet doen. (bron: teamlid) RTM zou donderdag een ronde of twaalf gereden hebben met een nieuwe dubbeldikke Porsche. Maar wel eentje die het de Vipers, Corvettes en al dat ander spul wel eens heel moeilijk kan gaan maken.

Helaas zag ik bij m-s-e geen foto die een en ander kan bevestigen of is die er misschien wel?
de foto moet ik nog plaatsen maar alvast dit ..... Bart cauberghs heeft de dikke porsche even aan de tand gevoeld
.

Last edited by mse; 19-02-2004 at 23:34.
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 01:12
joost joost is offline
De Paddock Regular

Even een paar zaken rechtzetten:

de wagen van PSI was de GT2 Biturbo bouwjaar 2001 die enkel uitreed met de bedoeling op een kennismaking voor 2 Monegaskische piloten. De rest van het nieuws volgt binnenkort. Tijden waren niet relevant, dat maakte de piste die er koud bij lag trouwens onmogelijk.
RTM heeft een run-out gedaan van de 'oude' Biturbo met het oog op eventuele verhuur aan derden. Er is voorlopig totaal geen sprake van een Corvette of Viper.
De LM600 was idd van Euser en is ook de laatste versie van de wagen, voorlopig zijn er nog geen concrete plannen.

(c) dailysportscar.com

Last edited by joost; 20-02-2004 at 01:24.
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 01:39
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Alvast 2 leuke tuutekes :

Bedankt Marnix

Last edited by Rasse; 20-02-2004 at 01:44.
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 01:44
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Gilles
ik weet het niet wie gereden heeft ... ik las deze morgen dat laurent schreef dat een RTM Corvette aan het testen was ... en ik was nieuwsgierig naar wie aan het stuur zat ...

weet iemand dit?
nee nee, k had t over die viperkiller waar wiljo t over had... k heb nergens gezegd dat t over een corvette of zo zou gaan. Blijkbaar was het dus die Biturbo...

En die PSI is precies toch wat verder ontwikkeld hoor. k zag 2 luchtinlaatjes, waar er vroeger geen zaten
Old 20-02-2004, 01:45
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Ik heb venomen dat RTM dit jaar op een laag pitje zal draaien aangezien er verschillende personen het team zullen verlaten .

RTM zal zeker niet uitpakken met de Corvette aangezien zij er ook geen hebben aangekocht
Old 20-02-2004, 03:48
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by yannick88
Ik heb venomen dat RTM dit jaar op een laag pitje zal draaien aangezien er verschillende personen het team zullen verlaten .

RTM zal zeker niet uitpakken met de Corvette aangezien zij er ook geen hebben aangekocht
ik verschoot me ook bijna een bult toen ik las dat RTM de Corvette gekocht zou hebben en er donderdag mee getest had in Zolder. maar heeft er nu een Corvette gereden of niet?
Old 20-02-2004, 09:26
mse mse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Rasse
Alvast 2 leuke tuutekes :

Bedankt Marnix
1° heb jij deze foto verkleint ??
2° waar is de naamsvermelding
3° het is marnik met "K" ipv "X"

Last edited by mse; 20-02-2004 at 16:59.
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 11:36
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

De Belcar 2004 belooft een echte "grand cru" te worden.

Toch zijn we misschien wat over-optimistisch. Als ik de laatstse berichten links en rechts bij elkaar verzamel, dan stel ik vast dat een aantal projecten die als zekerheid worden aangekondigd toch nog niet helemaal in kannen en kruiken zijn.

PSI : budget is blijkbaar nog niet rond, en deelname dus onzeker.

GLPK: 2e Viper is nog onzeker.

Manthey : niets meer van gehoord. Is dit misschien dezelfde wagen waarmee Maes en Verbist gaan racen?

Cor Euser : heeft al getest met de nieuwe Marcos LM 600, maar Belcar-deelname is nog onzeker. Euser kennende kan die wagen, naargelang van wie het budget meebrengt, nog overal opduiken: niet alleen Belcar, maar ook Dutch Supercars, Euro GT, British GT, LMES en zelfs FIA-GT.

RTM : veel geheimzinnigheid, maar niets concreets. Van een Corvette is geen sprake, en blijkbaar is ook nog geen enkel Porsche-project definitief. Een aantal teamleden blijkt trouwens vertrokken te zijn naar het Audi TT-team. Voor RTM zou het wel eens een jaar in mineur kunnen worden.

Chevrolet Corvette : Komt er überhaupt nog wel een Corvette in de Belcar in 2004? Van Carsport Belgium horen we al een tijdje niets meer en geruchten zeggen dat het hele plan financiëel niet zou rond geraken. De RTM-Corvette was slechts wishful thinking. Ook wat er met de Vannerum-Corvette is gebeurd, is onduidelijk. Is die wagen nu wel of niet verkocht; en zo ja aan wie dan wel en wat gaat men er mee doen?

TT Racing : Marc Ceulemans heeft blijkbaar zijn succesvolle Ceco-team terug bij elkaar gekregen. Het team werkt aan een Audi TT "DTM-look". Maar die mannen willen met die wagen ook voorin rijden, en dat zou binnen de Belcar-reglementen niet mogelijk zijn, en dus kijken ze ook naar andere kampioenschappen. Dus : Belcar-deelname nog onzeker.

Last edited by Baron; 20-02-2004 at 13:23.
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 12:22
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by laurent
nee nee, k had t over die viperkiller waar wiljo t over had... k heb nergens gezegd dat t over een corvette of zo zou gaan. Blijkbaar was het dus die Biturbo...

En die PSI is precies toch wat verder ontwikkeld hoor. k zag 2 luchtinlaatjes, waar er vroeger geen zaten
sorry laurent, my mistake. ik dacht dat je met viperkiller een Corvette bedoelde ....
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 12:53
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

kan ook een R5 zijn, met een dikke moteur
;-)
Old 20-02-2004, 13:09
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by baron
RTM : veel geheimzinnigheid, maar niets concreets. Van een Corvette is geen sprake, en blijkbaar is ook nog geen enkel Porsche-project definitief. Een aantal teamleden blijkt trouwens vertrokken te zijn naar het Audi TT-team. Voor RTM zou het wel eens een jaar in mineur kunnen worden.
Definitief? Dacht het toch echt wel!
Mineur? Dacht het toch echt niet!

Quote:
Originally posted by karld
Het raden naar is toch een plezante bezigheid ...

En RTM ... wij blijven in stilte afwachten .......

We hebben plannen !!!! Dat is zeker .... maar wat en hoe ... ge zult nog een beetje moeten wachten !!!!

In ieder geval moet je een combinatie maken tussen wat er zich momenteel in de RTM-garages aan het afspelen is en de belcar-piloten die dit jaar nog geen plannen hebben vrijgegeven. Dan alles goed schudden in een cocktailbeker, uitgieten en serveren met een rietje om aan de RTM-opstelling anno 2004 te geraken ...

Loop de lijsten van vorig jaar maar eens af en zie waar je kan komen !!!

Eén dezer dagen beginnen we af te tellen op de site naar de datum van de bekendmaking toe ....

Groeten
Karl
RTM
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 13:12
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by joost
RTM heeft een run-out gedaan van de 'oude' Biturbo met het oog op eventuele verhuur aan derden.
(c) dailysportscar.com
Belgische humor zeker. LOL!
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 13:17
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Als ja het mij vraagt, dan wordt het RTM met de Biturbo Porsche en als piloot o.a. Toon van de Haterd!

Als mijn cocktail de juiste is, dan hebben we er weer een knaller bij voor de Belcar 2004!
Anti-gif voor agressieve Amerikaanse slangen uit Berlaar?
Reply With Quote
Old 20-02-2004, 13:26
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Baron
De Belcar 2004 belooft een echte "grand cru" te worden.

Toch zijn we misschien wat over-optimistisch. Als ik de laatstse berichten links en rechts bij elkaar verzamel, dan stel ik vast dat een aantal projecten die als zekerheid worden aangekondigd toch nog niet helemaal in kannen en kruiken zijn.

GLPK: 2e Viper is nog onzeker.

Die tweede Viper is door de teamleiding ook nooit als een zekerheid aangekondigd, wel als een mogelijkheid... en die mogelijkheid is er nog steeds...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)

Posting Rules