![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Op f1-club.be staat dat, indien het contract dat Button met Williams heeft afgesloten geldig wordt verklaart, Anthony Davidson het vrijgekomen stoeltje zal krijgen.
|
|
|||
|
|||
Franck Montagny zou blijkbaar wel eens een zitje kunnen krijgen bij Jordan. Dit zou deel uitmaken van de deal met Renault om de motor, versnellingsbak en achterophanging van R24 te gebruiken in 2005.
bron: Montagny sleutel voor Jordan-Renault? (f1racing.nl) |
|
||||
|
||||
De uitspraak van de CRB omtrent de zaak Button is weer eens uitgesteld. Nu hebben ze wel de contracten van Williams en BAR om te bestuderen. De uitspraak zou voor woensdag zijn.
|
||||
|
||||
![]()
t ziet er slecht uit voor coulthard
|
|
||||
|
||||
Tijdens de laatste grand prix hoorde ik dat als het contract van Button bij Williams niet goedgekeurd wordt, dat:
|
|
|||
|
|||
Er kan zoveel. Pizzonia kan ook gewoon Button vervangen. Dan is alles een stukje eenvoudiger...
Button wil toch niet voor BAR rijden, dus zal hij wel naar Williams gaan. Eventueel moeten ze hem dan afkopen bij BAR. |
|
||||
|
||||
Button moet bij BAR blijven!
juist gelezen op autosport.com |
|
||||
|
||||
Ik heb het slechte nieuws ook net vernomen
![]() ![]() Mja in feite is er nog altijd niet bekend waar hem nu zal rijden volgend jaar he. Enkele weken geleden zei Jenson dat hij zeker niet voor BAR willen rijden volgend jaar. Hier en daar wordt gezegd dat Williams zich bij de beslissing van de CRB heeft neergelegd, terwijl andere bronnen dan weer melden dat Williams waarschijnlijk toch zal proberen om hem nog van BAR af te kopen. Of in't slechtste geval een sabatjaar voor Jenson ![]() We zullen wel spoedig iets weten zeker.
|
|||
|
|||
De reacties van Williams en Button blijkt dat Button gewoon bij BAR zou blijven rijden en Williams dus op zoek moet naar een 2de piloot voor 2005 (Pizzonia?).
F1 - Williams en Button over vonnis CRB (pitstop.tv) |
|
|||
|
|||
Button zou bij Williams getekend hebben voor 2006.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anyway, richards heeft al doen uitschijnen dat als button bij BAR blijft het nog ni zeker is da hij ook rijdt. |
|
||||
|
||||
Button zal wel rijden volgend jaar denk, en dan bij BAR natuurlijk, want Richards laat hem voor geen geld naar Williams gaan hoor. Hij weet best wat het dit jaar aan Jenson gehad heeft, 't zou stom zijn zoiets op't spel te zetten, nu hij toch nog een jaartje op zijn diensten kan rekenen.
Button en Williams geven al wel openlijk toe dat ze ernaar uitkijken om dan in 2006 samen te werken. Hier en daar hoort ge al zeggen dat er al getekend zou zijn. Dat lijkt me toch niet goed van hen, om dat nu al in de pers te melden. Dan krijgen we weer dat Montoya-syndroom van afgelopen seizoen. Enkel de raceweekends, testen is aan de ander. Als ik daar zo eens over denk, lijkt het me wel dat Jenson de afgelopen maanden ook minder getest heeft dan voordien. Ben wel benieuwd wie er dan 2e piloot wordt bij Williams. Dan toch Fisichella, of een andere piloot met ervaring (Coulthard mss)? Of op zoek naar een jong talent? Ik zou er niet van verschieten als ze binnenkort Nelson Piquet Jr. nog eens laten testen, die zijn vorige test was aardig meegevallen en hij is natuurlijk ook de F3 kampioen.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 21-10-2004 at 19:02. |
|
||||
|
||||
was Bas Leinders' zijn nieuwe manager deze zomer niet met Williams gaan praten?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Volgens Het laatste nieuws heeft Bas voor 2005 niet minder dan 4 mogelijkheden om testpiloot te worden!
![]() Quote:
Quote:
Morgen, 10 december zou er meer duidelijk zijn over de "functie's" van de 3e piloten in de f1 in 2005, daarom verwacht Leinders morgen meer te weten over z'n baan in 2005... Quote:
Andere toppers zijn al aan het budget zoeken en onderhandelen voor een jaartje GP2... zou niet slecht zijn moest Bas daar ook met een half oog op zitten redeneren... Ik ben alvast zeer benieuwd! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|