![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op de lokale TV zojuist een lang item over de testen op Spa, local hero Roger Peeters (organisator van de DTM race) was aan het woord. Op de achtergrond liep heel wel wat vreemd volk rond, niet veel duitse herders gezien. Kan me voorstellen dat ze niet veel rijden met de nieuwe wagens op de persdag. Teveel pottekijkers ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Veel was er niet te zien. bijna alle boxen gaan dicht als de wagen buiten is en als deze terug binnenstaat gaat de poort weer dicht.
|
|||
|
|||
Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps. Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was. Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken. Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen. Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's. Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt. Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps. MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie? Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen? In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan. Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken. Vriendelijke groeten, DANNY. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat men wilde dat er niet te veel mensen op af zouden komen, daarom heeft men gezegt dat de paddock hermetisch afgesloten zou zijn.
Het is ook fijn voor de rijders en teamleden om in alle rust te testen, dus als de pitlane dicht is voor publiek vind ik normaal. De tribunes waren open en vandaar kon men goed kijken. Om in de paddock te komen had niet veel zin, daar zag je niet veel, soms een rijder die een handtekening uitdeelde. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
thx voor u berichtje damamaho, ik ga donderdag of vrijdag ook eens afkomen, jammer genoeg zonder fototoestel, die hebben mijn ouders mee op reis
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
"Dear Mr. *******, the test will not be open for the public! Thank you. With kind regards. M****** S***** ITR e.V. adres en zooi" ff sterretjes ivm privacy ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Thanks Danny, wellicht dat ik dan donderdag of vrijdag toch nog ga proberen afzakken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dear Mr. John Winter
Uwe wijze uitleg kennen we al :D :D With kind regards. Kazan (huudo, ik ga donderdag ben er om 13u30) Last edited by kazan; 29-03-2005 at 21:13. |
|
|||
|
|||
Vond deze dag toch redelijk geslaagd, s'morgens was er inderdaad weinig te beleven, maar in de middag werd het wat drukker op de baan.
hieronder alvast een kleine impressie. 1: ![]() 2: ![]() 3: ![]() 4: ![]() 5: ![]() |
|
||||
|
||||
Op pitstoptv zijn beelden te zien van de eerste testdag
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8045
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Heeft dit ook technische voordelen? Meer koppel, meer vermogen, beter gewichtsverdeling, minder warm in cockpit, ...? Last edited by gwyllion; 30-03-2005 at 00:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|