De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-03-2005, 18:42
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by RWP
ben er vandaag geweest in SPA.
Veel gesloten boxen, wagen die buiten komen voor enkele rondjes en dan terug binnen.
Piloten leken wel mensenschuw.

foto's staan op site
Mocht iedereen in de pits?
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 18:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Scapa
Zoiets vraag je niet

Op de lokale TV zojuist een lang item over de testen op Spa, local hero Roger Peeters (organisator van de DTM race) was aan het woord. Op de achtergrond liep heel wel wat vreemd volk rond, niet veel duitse herders gezien.

Kan me voorstellen dat ze niet veel rijden met de nieuwe wagens op de persdag. Teveel pottekijkers
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 19:19
RWP RWP is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Scapa
Mij hebben ze een paar keer gecontroleerd wij het binnengaan van de pits en in de pits zelf.

Veel was er niet te zien. bijna alle boxen gaan dicht als de wagen buiten is en als deze terug binnenstaat gaat de poort weer dicht.
Old 29-03-2005, 19:29
damamaho damamaho is offline
De Paddock Rookie

Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps.
Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was.
Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken.
Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen.
Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's.
Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt.
Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps.
MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie?
Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen?
In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan.
Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken.
Vriendelijke groeten, DANNY.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 19:37
S-F S-F is offline
De Paddock Rookie

Ik denk dat men wilde dat er niet te veel mensen op af zouden komen, daarom heeft men gezegt dat de paddock hermetisch afgesloten zou zijn.

Het is ook fijn voor de rijders en teamleden om in alle rust te testen, dus als de pitlane dicht is voor publiek vind ik normaal.

De tribunes waren open en vandaar kon men goed kijken.
Om in de paddock te komen had niet veel zin, daar zag je niet veel, soms een rijder die een handtekening uitdeelde.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 19:38
RWP RWP is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by damamaho
Ik post zelden op DePaddock, maar nu moet me toch iets van het hart.
Ik keek al maanden uit naar vandaag 29 maart. De DTM op Francorchamps.
Maar de laatste weken las je niets als berichten dat Francorchamps hermetisch afgesloten zou zijn, totaal verboden voor het gewone publiek. Dus, mijn zin om vandaag naar Francorchamps te geen was helemaal weg. Totdat deze middag een Duitse vriend me belde met de mededeling dat hij in Fancorchamps was en dat alles goed toegankelijk was.
Ik dus vlug mijn fototoestel genomen, enkele fotos van Frentzen, Alesi, McNish, Häkkinen, Schneider, Reuter, ... bijeengezocht en vertrokken.
Alles was inderdaad toegankelijk, ben zelfs een tijdje de pitstraat op en af gelopen.
Alesi signeerde 2 fotos, de andere piloten (met uitzondering van Häkkinen die afwezig was) signeerde alle foto's.
Van mensen-schuwe rijders heb ik niet veel gemerkt.
Alles bij elkaar was het een leuk dagje Francorchamps.
MAAR, waar komen toch al die kwakkels vandaan dat het circuit afgesloten wordt????? DTM wil zich toch profileren als een "fan vriendelijke" serie?
Zijn er bepaalde mensen die het internet gebruiken om zulke kwakkels rond te strooien zodat zij daar alleen rond lopen?
In ieder geval, als er noch eens ergens een test-sessie is, dan zal ik de berichten hierover niet meer lezen en er gewoon naar toegaan.
Degenen die er niet waren hebben een mooie kans gemist om die wagens een van HEEL dichtbij te bekijken.
Vriendelijke groeten, DANNY.
ze hebben nog de kan tot vrijdag want zoland is de DTM te gast in SPA
Old 29-03-2005, 20:42
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

thx voor u berichtje damamaho, ik ga donderdag of vrijdag ook eens afkomen, jammer genoeg zonder fototoestel, die hebben mijn ouders mee op reis
Old 29-03-2005, 20:53
John Winter's Avatar
John Winter John Winter is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by damamaho
Nou, het ligt niet aan bepaalde mensen op het internet, maar wel degelijk aan de organisator van de DTM. Uit een mail van de persafdeling van de ITR (organisatie DTM):

"Dear Mr. *******,

the test will not be open for the public!

Thank you.

With kind regards.

M****** S*****
ITR e.V.
adres en zooi"

ff sterretjes ivm privacy
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 21:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by S-F
...

Om in de paddock te komen had niet veel zin, daar zag je niet veel, soms een rijder die een handtekening uitdeelde.
Wel, maar laat nu juist dàt zijn waarvoor een échte fan een verplaatsing wil maken, om die ene handtekening te hebben. Het zijn zeker niet allemaal 'allesweters' die naar zo'n testdag komen, maar vaak overtuigde fans die op zo'n dagen een betere glimp kunnen opvangen van hun helden. Immers Alesi deelde er 2 uit - Jean, c'est un grand altijd al geweten - en daar moet je toch tijd voor willen maken. En natuurlijk dat piloten in alle rust willen testen - ben zelf jarenlang een overtuigde F1-testen-in-Silverstone-ganger geweest dus ik weet wel hoe het er aan toegaat op zo'n testdagen, en geloof me maar als ik zeg dat voor een simpele maar échte fan die momenten veel waardevoller zijn dan een gewone racedag, want dàn hebben ze pas geen tijd.

Thanks Danny, wellicht dat ik dan donderdag of vrijdag toch nog ga proberen afzakken.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 21:10
kazan's Avatar
kazan kazan is offline
De Paddock Rookie

Talking

Dear Mr. John Winter

Uwe wijze uitleg kennen we al :D :D

With kind regards.

Kazan

(huudo, ik ga donderdag ben er om 13u30)

Last edited by kazan; 29-03-2005 at 21:13.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 21:32
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Vond deze dag toch redelijk geslaagd, s'morgens was er inderdaad weinig te beleven, maar in de middag werd het wat drukker op de baan.
hieronder alvast een kleine impressie.

1:

2:

3:

4:

5:
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 22:00
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Op pitstoptv zijn beelden te zien van de eerste testdag
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8045

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
Old 29-03-2005, 22:59
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by gwyllion
URL van dit filmpje?
Nope, sorry, staat op een forum van een team waarbij ik zit. (en racieboy ook)
Old 30-03-2005, 00:09
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Nismo
Op pitstoptv zijn beelden te zien van de eerste testdag
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=8045
Alleen mensen met ADSL Het is echt wel moeilijk als autosport fan: Telenet heeft MotorsTV op PCTV, Belgacom ADSL heeft Pitstop filmpjes
Reply With Quote
Old 30-03-2005, 00:11
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by John Winter
De nieuwe Mercedes klinkt als een Formule 1-auto
Op dtmmagazine.com staat de reden voor het speciale geluid dat de nieuwe Mercedes produceert.
Quote:
Mercedes is duidelijk nog aan het experimenteren. De bolides van Alesi en Green waren beiden namelijk uitgerust met maar één uitlaat, die aan de rechterkant zit. De nieuwe wagen van Schneider had nog wel aan zowel de linker- als rechterkant een uitlaat. Het verschil was ook duidelijk te merken aan het geluid dat de wagens produceerden; De nieuwe wagen uitgerust met maar één uitlaat maakt een veel hoger en, naar onze mening, schitterend geluid.
bron: dtmmagazine.com

Heeft dit ook technische voordelen? Meer koppel, meer vermogen, beter gewichtsverdeling, minder warm in cockpit, ...?

Last edited by gwyllion; 30-03-2005 at 00:24.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules