![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht regeling van de stabilisator... Last edited by AlainH; 22-07-2005 at 15:51. |
|
||||
|
||||
Vandaag de Corolla gelakt en deze keer is het wel goed gegaan.
![]() er zitten nog wat kleine oneffenheden in het oppervlak, maar die zijn eruit te krijgen. Ofwel door vernissen ofwel met Tamiya Compound. Nog eens een nachtje over slapen wat ik ga doen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen nog wat aan het interieur gewerkt. Gordels en zetels zitten nu op hun plaats.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat het deze keer eens mag lukken. ![]() Grtzzzzzzzzz Nismo |
|
|||
|
|||
heel mooi werk!
is dit nu terug de originele kas of een uit een andere kit?
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Staat eigenlijk vrij onhandig voor de piloot...
Misschien schietstoel voor de co-piloot ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er echt wreed knap uit hoor. Ben benieuwd voor de body
![]() ps. misschien rembalans regelaar ???? gokje hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
Wreed goed bezig, 'k wou dat ik ook weer eens wat meer zin kreeg om verder te doen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
het dashboard is, op het dry-brushen na, af. Carbon decals gezet waar nodig en ook de versnellingspookarm is in CF. Verder nog een lensje toegevoegd naast de toerenteller voor extra realisme.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dat begint er werkelijk zéér professioneel uit te zien maat
![]() |
|
||||
|
||||
Mooi werk is dit, Guido!
|
||||
|
||||
Bon, we zijn terug zo ver. Het spuitwerk is gelukt. Enamel?? Niks van, 'k was immers vergeten dat ik ondertussen een andere broek gekocht heb en dat die broekzakken niet meer dezelfde zijn...
![]() Wat dan wel? De gewone Tamiya spuitbussen, grondlaag en verf. 3 nevellagen gezet, 24 uur gewacht, met 8000 lichtjes opgeschuurd en "ge-compound". Klaar. De eerste decals zitten er weeral op. Ik heb enkel de kas even op het chassis gezet om te zien wat het geeft. Als ik de decals plaats, doe ik dat met de kas apart. Ook het dashboard is nog niet ge-drybrusht. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|