![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar met die dekentjes kan je ook heel de band met velg opwarmen hoor! Zeker als ze zo opgestapeld liggen als op de achtergrond. Vroeger bij Patrick Slaus Racing wel eens aan de hand gehad dat ik de banden te lang voor de wedstrijd of training in de dekens deed. Met blote handen waren de velgen zelfs bijna te warm om vast te nemen en op de wagen te monteren. Voorwaarde is dus inderdaad wel dat ze er lang moeten kunnen inzitten.
|
||||
|
||||
"wat ligt er achter in een sauber ? "
Stof sedert Indianapolis zeker? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als het RIR is hebben jullie volkomen gelijk. Maar er had voor de fans een mooiere oplossing bestaan. Die is er niet gekomen. Prima hoor, iedereen is verantwoordelijk voor wat ze doen en wat ze niet doen. Ook de FIA en Ferrari. Maar goed, 't ging hier over de beauty case (mooi woord! ![]() En dat van de leeftijd heb al al eerder uitgelegd. Alles jullie toch al zo ervaren zijn (ik vergiste me blijkbaar), waarom dan aangesproken voelen? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zij hebben door hun blunders schade veroorzaakt .... die schade wordt integraal (en nog een extra geste er boven op) vergoed. Dit is een normale schade afhandeling zoals in elke schadeclaim de schade verhaald wordt op diegene die de schade heeft veroorzaakt. -------------------------------- Waar ik je pleidooi over de fans niet volg is in het sportieve verloop ... Hier mogen de fans totaal geen invloed op hebben. Ik ben dan ook absoluut niet te vinden voor allerlei kunstgrepen om toch maar een GP te hebben met 20 deelnemers. Als morgen Armstrong in de Alpen de diaree krijgt moeten zijn concurrenten de etappe ook niet aflasten. Michelin kon de track niet aan ... zij (en de teams die ermee samenwerken) verliezen de punten. Dat is de harde maar sportieve realiteit .... In alle andere scenario's spreken we niet meer van sport maar van een geregiseerd massa-evenement. Zoals ik reeds eerder zei ... Als Sport mooi als sport een evenement kan zijn ... Maar sport mag niet geregiseerd worden om toch maar een geslaagd evenement te zijn ---------------- Conclusie : Oplossing voor de Fans ja .... Maar de fans mogen het sportieve niet beïnvloeden
|
||||
|
||||
mja je krijgt je geld terug dat je voor de GP betaald hebt. leuk als je van Alaska bent gekomen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is gelijkaardig met de verzekeringssector. Ook al ben je perfect verzekerd ... een nuloperatie zal een ongeval nooit zijn. Je legt er altijd wel iets aan toe. Punt is dat zelfs al zou je van Alaska gekomen zijn voor de GP (dan spreken we niet meer over het gros van de mensen) je 2 dagen F1 (+ alle andere randanimatie) gezien hebt voor de prijs van je vliegtuigticket. Veel meer kan je in zo een situatie niet doen om een massa van som terechte ... maat dikwijls ook onterechte claims te vermijden he.
|
||||
|
||||
Wat ook wel leuk is, op de officiële site van de f1, www.f1.com , staat schoon, in association with bridgestone :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
De vergelijking met Armstrong gaat dus maar gedeeltelijk op, omdat dat nog als sport aanzien kan worden. Der Jan wachtte anders wel op Lancy-boy vorig jaar toen die tegen het dek ging in een of andere beklimming ![]() Last edited by Guido; 05-07-2005 at 00:21. |
|
||||
|
||||
tja maar daar was toen ook geen sprake van een blunder van Armstrong of US-Postal ....
Enkel van een opgefokte toeschouwer die de koers ff kwam vergallen Maar de oorzaak van de verschillende zienswijzen is inderdaad de verschillende invalshoek waarvan we uitgaan ... Aan de teams en de FIA om uit te maken waar ze naartoe willen ==> pure sport ... met de dramatiek erbij of ==> een high-speed reclamemedium voor technologiebedrijven waar enkel het showgehalte telt
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
wel en dan zit je op de kern van het huidige probleem he
Ofwel blijft (of wordt) het een sport ==> dan gaat het voort onder een sportkoepel als de FIA Ofwel zeggen we de sport vaarwel ==> GPWC here i come ![]() In dat laatste geval hoeft het voor mij niet meer in de F1
|
|