![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik lees nu net (bv autosport.BE) het geweeklaag van Racing for Belgium. Wat een gezever allemaal: thats cupracing heren!!!. En ga je nu niet als slachtoffer opstellen wat iedereen doet er aan mee en/of is er slachtoffer van. Ook RfB. En natuurlijk heeft alles en iedereen zich tegen 'de Belgen' gericht. Wat een achtervolgingswaanzin.
Als je denkt dat een merkenrace braaf achter elkaar aan jagen is slaap dan lekker verder en ga fijn historich racen of zo. Ik zou zeggen: recht je schouders en bereid je voor op de volgende confrontatie net als alle anderen. Jullie kunnen het!!! Kijk naar de overwinning van Philip. Ook jullie kwalificaties waren sterk. Kom op nu toch! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja ja, nu ben ik zeker, die knieval mocht ik live meemaken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren samen met mijn broer ook een kijkje komen nemen in Zolder. Wij waren er wel pas rond de middag, maar na een lekkere burger in de Wheels waren we net op tijd voor de Euroboss.
Enkele jaren geleden had ik die al aan't werk gezien op Francorchamps, en net als toen was ik er nu niet van onder de indruk. Enkel de twee (recentste) bolide's van Zwart en Coronel waren echt moeite aan't doen, wat bleek uit een klein (maar prachtig opgevangen ![]() ![]() De 2de Dutch Supercar race had wel een zeer sterke start. Die Viper die op Euser aan't jagen was, dat leek er wel op! Ook vond ik de prestatie van de BMW Compact nr.98 (Peter van der Kolk als mijn info klopt) zeer sterk. Die was vertrokken uit de pits als laatste en heeft een (naar mijn mening) prachtige inhaalrace gereden. De DTM-Opel kon me heel wat minder bekoren... De Ferrari F1-demo vond ik wel de moeite, hoewel het tempo niet echt fantastisch hoog lag. Ik had nog nooit het genoegen gehad een turbo F1 in actie te zien (of te horen!), en dat gefluit alleen al was geweldig! ![]() Nog voor de demo gedaan was waren we al terug vertrokken (mijn broer had nog een afspraak). Conclusie: Niet het meest indrukwekkende dat ik ooit op Zolder gezien heb (dat was de DTM een paar jaar terug in volle regen), maar we hebben een geslaagde namiddag gehad!
|
||||
|
||||
Quote:
Respect is een woord dat de Nederlandse Clio cowboys niet kennen. Ik ken zelfs een "Belgische Nederlander" op dit forum die deze mening deelt, en daar ook voor uitkomt op dit forum. En hij staat wel op de juiste plaats om op een normale manier te oordelen over wat er gebeurt op het circuit. |
|
|||
|
|||
Van autosport.nl:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Zelf heb ik het dit weekend vanuit de Villeneuve mogen aanschouwen. Op die plaats viel het mij eerlijk gezegd mee. Zelfs met twee wielen door het grind viel reuze mee. Frank Wildschut is meerdere malen op de bon gegaan, de rampartij van Koster op Bastiaans tijdens de tweede race was er ver over. Het radioverkeer op andere plekken naast de baan was veel levendiger........en dat is niet een goed teken ![]() Maar ja, wat wil je.........er reden 11!!! Clio's mee van "Equipe Verschuur zet ze graag in de muur" ![]() Geloof dat RfB-collega Jacobs het aan de stok had met de kleine Verschuur. Weet iemand van jullie wat zijn eerste les in autoracen was? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja Mark, ge zijt blijkbaar nogal 'gespot' dit weekend!
![]() Kon het ook niet laten om een paar shoots te nemen... ![]() ![]() De in Aston gespoten Clio's vond ik ook wel iets hebben! ![]() ![]() ![]() Is er trouwens nog geen fotothread van het weekend? Ik heb jammer genoeg de F1 demo gemist doordat ik 'blijven plakken' ben in de Wheels en had graag wat fototjes gezien daarvan... Greetz, Belle |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zolang er maar geen foto's zijn dat het zandbakje aan het zand happen vind ik het best...........als ik e.e.a. zo lees heb +/- 10 paddockers mij op mijn bek zien gaan. Iedereen genoten? ![]() Wat betreft de British Racing Green gespoten Bodycoach Clio's........ik volg effe niet. Dumarey en Bastiaans zijn toch RfB-coureurs? Echter op de wagen zie ik stickers van "Equipe Verschuur, we gaan altijd met onze buur dwars in de Muur". Worden die wagens gehuurd van Verschuur of hoe zit dat?
|
||||
|
||||
heeft er nemand fotos van die astra dtm ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal er ook een paar online zetten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Reijnders op zijn bakkes zien gaan, hihihi. ![]() ![]() ![]() Andy, hij deed de knieval zelfs voor 5 eurocent hoor, ik heb het er zien liggen, nen echte Hollander, wat wil je. ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groetjes aan Mark, van je ploegoverste!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Blijkbaar zijn wij (Mark, Ottooke, Alfa155 en pompierke) nogal geliefd bij de paddockers
![]() ![]() ![]() Het zal het laatste wel zijn, maar toch weer bij enkele paddocker een gezicht kunnen opplakken. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|