De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-07-2005, 10:25
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Ik lees nu net (bv autosport.BE) het geweeklaag van Racing for Belgium. Wat een gezever allemaal: thats cupracing heren!!!. En ga je nu niet als slachtoffer opstellen wat iedereen doet er aan mee en/of is er slachtoffer van. Ook RfB. En natuurlijk heeft alles en iedereen zich tegen 'de Belgen' gericht. Wat een achtervolgingswaanzin.
Als je denkt dat een merkenrace braaf achter elkaar aan jagen is slaap dan lekker verder en ga fijn historich racen of zo. Ik zou zeggen: recht je schouders en bereid je voor op de volgende confrontatie net als alle anderen. Jullie kunnen het!!! Kijk naar de overwinning van Philip. Ook jullie kwalificaties waren sterk. Kom op nu toch!
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 15:45
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Om verdere speculaties tegen te gaan............ tijdens een interventie voor de DSC heb ik een ouderwetse snoekduik gemaakt achter de muur. Dit tot veel plezier van het aanwezige publiek Tja, de mensen kregen wel waar voor hun geld Zal maar eens mijn letselschade-advocaat afsturen op Jan V. & Kornuiten vanwege de erbarmelijke omstandigheden waar wij marshals over moeten lopen.

Het was een lekkere relaxte en ontspannen zondag. Mooi scheurwerk gezien.........en enkele dingetjes die er net over waren. Zoals de ordinaire kus van achteren door Dillon Koster op Phil Bastiaans tijdens de 2de Clio race. Het gevolg hiervan:

Heeft ons werk toch nut gehad

Ferrari demo: Geen toppers maar wel mooi om naar te kijken. Wat mij betreft een aanwinst.

Euroboss: Laag in aantal maar Coronel en Zwart maakten er een leuke show van totdat Zwart stilviel in de Villeneuve. Het gesprekje met de ideale schoonvader was zeer amusant. Kon nog weleens leuk worden voor een bepaalde klasse

FFordjes: de aantallen stijgen weer..............FFordjes blijven leuk om naar te kijken.

Clio's: Voor Ollandaise begrippen werd er redelijk netjes gereden. De nieuw gespoten Clio's van RfB waren een schot in de in de roos. Wat een kleurtje al niet kan doen.

DSC: Mooie start, zwak einde............... de klasse is een beetje blijven hangen in de winter 2004/2005. Aantallen en kwaliteit hebben niet de verwachte groei meegemaakt. Neemt niet weg dat het een mooie klasse is........on par met het BTCS?

BRL V6: mmmmmmm, zag toch net iets teveel "plaatwerkschade". Die wagens zijn zo iel gemaakt, als je ernaar kijkt vallen ze al uit elkaar.

BRL Light: Gewoon Vege-series maar ze reden wel lekker sportief.
Hier dan nog maar even een mooie foto van je: dames en heren een POSE van heer Reijnders himzelf :P

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 16:13
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Ja ja, nu ben ik zeker, die knieval mocht ik live meemaken
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 17:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JV1
Hier dan nog maar even een mooie foto van je: dames en heren een POSE van heer Reijnders himzelf :P
JV1, jij bent ook de laatste keer bij ons op post geweest! Met zo'n dikke nek kan ik meteen opgaan voor het examen van koersdirecteur
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 17:35
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Ik ben gisteren samen met mijn broer ook een kijkje komen nemen in Zolder. Wij waren er wel pas rond de middag, maar na een lekkere burger in de Wheels waren we net op tijd voor de Euroboss.

Enkele jaren geleden had ik die al aan't werk gezien op Francorchamps, en net als toen was ik er nu niet van onder de indruk. Enkel de twee (recentste) bolide's van Zwart en Coronel waren echt moeite aan't doen, wat bleek uit een klein (maar prachtig opgevangen ) foutje van Coronel in de chicane. Nog een geluk dat er geen controle was op tabaksreclame. Die Benetton in Camel-kleuren...

De 2de Dutch Supercar race had wel een zeer sterke start. Die Viper die op Euser aan't jagen was, dat leek er wel op! Ook vond ik de prestatie van de BMW Compact nr.98 (Peter van der Kolk als mijn info klopt) zeer sterk. Die was vertrokken uit de pits als laatste en heeft een (naar mijn mening) prachtige inhaalrace gereden. De DTM-Opel kon me heel wat minder bekoren...

De Ferrari F1-demo vond ik wel de moeite, hoewel het tempo niet echt fantastisch hoog lag. Ik had nog nooit het genoegen gehad een turbo F1 in actie te zien (of te horen!), en dat gefluit alleen al was geweldig! Tijdens de Marlboro Masters in Zandvoort werd er tijdens de F1-demo wel wat meer op de limiet gereden, maar dat waren 3 recente modellen die elkaar wat beter konden volgen, dus misschien heeft het daar wat mee te maken?

Nog voor de demo gedaan was waren we al terug vertrokken (mijn broer had nog een afspraak).

Conclusie: Niet het meest indrukwekkende dat ik ooit op Zolder gezien heb (dat was de DTM een paar jaar terug in volle regen), maar we hebben een geslaagde namiddag gehad!
Old 18-07-2005, 18:21
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by vortex
Ik lees nu net (bv autosport.BE) het geweeklaag van Racing for Belgium. Wat een gezever allemaal: thats cupracing heren!!!. En ga je nu niet als slachtoffer opstellen wat iedereen doet er aan mee en/of is er slachtoffer van. Ook RfB. En natuurlijk heeft alles en iedereen zich tegen 'de Belgen' gericht. Wat een achtervolgingswaanzin.
Als je denkt dat een merkenrace braaf achter elkaar aan jagen is slaap dan lekker verder en ga fijn historich racen of zo. Ik zou zeggen: recht je schouders en bereid je voor op de volgende confrontatie net als alle anderen. Jullie kunnen het!!! Kijk naar de overwinning van Philip. Ook jullie kwalificaties waren sterk. Kom op nu toch!
De piloten van RfB rijden al jaren cupraces, en wat gisteren gebeurd is, is GEEN cupracen. Van aan de kant ziet het uiteraard reuzeleuk uit, maar dat is geen autosport. Als er van de 25 starters meer dan 10 niet heelhuids aan de finish komen, en jij vindt dit standaard "cupracen", dan betwijfel ik of je een autosportliefhebber of een crashgeile ramptoerist bent.

Respect is een woord dat de Nederlandse Clio cowboys niet kennen. Ik ken zelfs een "Belgische Nederlander" op dit forum die deze mening deelt, en daar ook voor uitkomt op dit forum. En hij staat wel op de juiste plaats om op een normale manier te oordelen over wat er gebeurt op het circuit.
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 20:19
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Van autosport.nl:
Quote:
De Clio Cup stond tot circa twee jaar geleden bekend als een klasse waarin flinke schades aan de orde van de dag waren. Iemand moedwillig van de baan tikken was geen uitzondering. Op een gegeven moment liep het dusdanig de spuigaten uit, dat Renault Nederland dreigde om zich terug te trekken als de rijders zich niet beter gingen gedragen. Sindsdien werd er vrij netjes gereden. Inmiddels is Renault Nederland uit de merkencup gestapt, al heeft dat niets met het rijgedrag van de deelnemers te maken. Sinds de Zolder Super Prix is het ook gedaan met het vrij beschaafde gedrag op de baan. Sinds ‘Zolder’ is de Dunlop SportMaxx Clio Cup weer een ‘ramklasse’, die zorgt voor een forse omzet op het gebied van spatborden, portieren en dergelijke.
Volledig raceverslag: http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=1284
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 21:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Autosport.be
Respect is een woord dat de Nederlandse Clio cowboys niet kennen. Ik ken zelfs een "Belgische Nederlander" op dit forum die deze mening deelt, en daar ook voor uitkomt op dit forum. En hij staat wel op de juiste plaats om op een normale manier te oordelen over wat er gebeurt op het circuit.
Mijn naam is haas

Zelf heb ik het dit weekend vanuit de Villeneuve mogen aanschouwen. Op die plaats viel het mij eerlijk gezegd mee. Zelfs met twee wielen door het grind viel reuze mee. Frank Wildschut is meerdere malen op de bon gegaan, de rampartij van Koster op Bastiaans tijdens de tweede race was er ver over.

Het radioverkeer op andere plekken naast de baan was veel levendiger........en dat is niet een goed teken Geloof dat de Kanaalbocht / Bianchi en de eerste Chicane de hotspots waren dit weekend.

Maar ja, wat wil je.........er reden 11!!! Clio's mee van "Equipe Verschuur zet ze graag in de muur"

Geloof dat RfB-collega Jacobs het aan de stok had met de kleine Verschuur. Weet iemand van jullie wat zijn eerste les in autoracen was?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 21:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ja Mark, ge zijt blijkbaar nogal 'gespot' dit weekend!
Kon het ook niet laten om een paar shoots te nemen...

De in Aston gespoten Clio's vond ik ook wel iets hebben!

Is er trouwens nog geen fotothread van het weekend? Ik heb jammer genoeg de F1 demo gemist doordat ik 'blijven plakken' ben in de Wheels en had graag wat fototjes gezien daarvan...

Greetz,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Belle
Is er trouwens nog geen fotothread van het weekend? Ik
Je mag hem altijd aanmaken

Zolang er maar geen foto's zijn dat het zandbakje aan het zand happen vind ik het best...........als ik e.e.a. zo lees heb +/- 10 paddockers mij op mijn bek zien gaan. Iedereen genoten?

Wat betreft de British Racing Green gespoten Bodycoach Clio's........ik volg effe niet. Dumarey en Bastiaans zijn toch RfB-coureurs? Echter op de wagen zie ik stickers van "Equipe Verschuur, we gaan altijd met onze buur dwars in de Muur".

Worden die wagens gehuurd van Verschuur of hoe zit dat?
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 22:13
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

heeft er nemand fotos van die astra dtm ??
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 22:19
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley
heeft er nemand fotos van die astra dtm ??
Ja, van voor en na de race... Ik zal mijn best doen om de foto's morgen online te hebben, ook van de Ferrari F1-demo
Old 18-07-2005, 23:01
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by AlainH
Ja, van voor en na de race... Ik zal mijn best doen om de foto's morgen online te hebben, ook van de Ferrari F1-demo
Aha, morgen zullen we dat dus in de gaten houden. Thanks!

Ik zal er ook een paar online zetten...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 23:57
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J.
ook een paddocker in het oranje ongeveer deze beweging zien maken. Moet wel een stuk van 1 euro op de grond gelegen hebben
Jaja, spijtig dat daar geen foto van circuleerd, zou mooi geweest zijn.

Reijnders op zijn bakkes zien gaan, hihihi.

Andy, hij deed de knieval zelfs voor 5 eurocent hoor, ik heb het er zien liggen, nen echte Hollander, wat wil je.

Met vriendelijke groetjes aan Mark, van je ploegoverste!!!!
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 00:04
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar zijn wij (Mark, Ottooke, Alfa155 en pompierke) nogal geliefd bij de paddockers ofwel komen ze graag kijken in de Villeneuve.
Het zal het laatste wel zijn, maar toch weer bij enkele paddocker een gezicht kunnen opplakken.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules