![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb het niet kunnen zien vanwege een BBQ bij mijn vriendin.
Zijn er ergens beelden van? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Oeps, ik had het eigenlijk over de Race of Legends maar ik zie net dat er dinsdag om 17u een replay is en vrijdag om 8u ook. Is dit GMT of CET?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is't al wat beter ondertussen?? Immodium helpt anders wel. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maja natuurlijk had een opel zege zeer schoon geweest.. tis al bijna 5 jaar gelede... ![]() en van reuter is eigelijk best wel dom.. als ekstrom nie was gespint was het een van de mooiste inhaal acties geweest in de dtm dit jaar.. maja *zucht* op naar de Nürburgring.. met nieuwe kansen voor iedereen.. en dus ook opel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Op autosport.com staat het volgende:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Paffett doelt hiermee op het duel aan het einde van de race. Paffett lag op de tweede plaats achter Kristensen. Niet ver daarachter reden Christian Abt en Mattias Ekström. Het doel was om Paffett zoveel af te remmen zodat vooral Ekström kon gaan profiteren. Toen Paffett merkte dat Kristensen zo agressief reed bleef hij een stukje achter de Deen rijden. “Het team vertelde mij dat ik voorzichtig moest zijn maar ik verloor zo’n 4 seconden per ronde. Gelukkig had ik nog een voorsprong van 2,5 seconden toen Kristensen de pit inreed. Daarna kon ik de wagen heelhuids naar de finish brengen.,” aldus Paffett, die niet te spreken was over de acties van Kristensen. “Hij had me zoveel af moeten laten remmen om er voordeel van te willen hebben, ik denk dat het voor zijn reputatie beter was geweest als hij gewoon door was gegaan met goed rijden. Iedereen respecteert hem als een ervaren en snelle coureur, maar na zondag heb ik geen respect meer voor hem.” Kristensen weet dat hij fout was en heeft dan ook zijn excuses aangeboden aan Gary Paffett. “Ik heb sorry gezegd tegen Gary,” aldus Kristensen. “Gary verdiende de overwinning en ik wist op dat moment al dat ik niet meer kon winnen. Ik was daar teleurgesteld over. Als ik gewoon normaal had blijven rijden dan had ik nog vierde kunnen worden. Nu ben ik slechts zevende geworden.” Over zijn acties tegenover Paffett is Kristensen duidelijk. “Ik ging een stuk langzamer rijden. Het was niet netjes om dit te doen en het zal in nooit meer gebeuren.” dtmmagazine.com |
|
||||
|
||||
Paffett verwijt de Brit Tom kristenson is geen brit Last edited by BENZ 75; 20-07-2005 at 19:59. |
|
||||
|
||||
jah op sommige sites kom je meer van zulke foutjes tegen...
net als ' HHF werd de beste rijder voor opel met zijn astra v8 ' enz... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by BENZ 75; 21-07-2005 at 16:37. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|