De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-07-2005, 08:10
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ik denk dat je bij een drive-through ook ongeveer 30 seconden kwijt bent.
het is geen lange pitlane hoor.. dtrax ga ik nog eens kijke voor pit in en pit out tijden..en dat is dan met een pitstop van minimum 5 seconde bij..
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 08:40
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by McLarenboy
heb ik dat goed gezien dat Abt zeer bruut bij de arm werd gegrepen toen hij nog maar net uit zijn wagen gestapt was???? Zeg mij nu niet dat hij verplicht was om plaats te ruimen voor Ekström?
Ok, merkpolitiek gebeurt daar nogal veel maar als het gaat om een podiumplaats dan verdient Abt het volledig en mag niemand dat van hem wegnemen!
Ik lees in het Audi verslag dat Abt Ekstrom op de finish lijn had laten passeren als hij niet door Reuter was rondgeduwd.
Quote:
"It's just great to be back on the podium after such a long time. In the closing stages, I was in a conflict with myself. On the one hand, I had the chance of attacking Gary Paffett, on the other, I could help my team-mate. When I realised that Paffett was too fast, I decided to open a gap for Mattias, in the final lap. But it was Reuter who used this gap."
Quote:
"In the closing phase Mattias (Ekström) came closer, and I 'opened the door' for him several times. But I couldn't drive any slower, because if you do that at the Norisring, you'll have not only one, but several, cars drive past you."
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 09:27
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Bij Mercedes laten ze Paffett heel het seizoen al voorbij
Inderdaad, en er valt toch niet te zeggen dat Paffett goed gereden heeft. Ekström heeft meer achterstevoren gestaan ... (en niet door z'n eigen fout)
Old 18-07-2005, 11:07
IVY440's Avatar
IVY440 IVY440 is offline
De Paddock Rookie

Ik heb het niet kunnen zien vanwege een BBQ bij mijn vriendin.
Zijn er ergens beelden van?
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 13:54
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by IVY440
Ik heb het niet kunnen zien vanwege een BBQ bij mijn vriendin.
Zijn er ergens beelden van?
dinsdag om 20u00 kan je een herhaling van de hele race zien op motors tv..
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 14:37
IVY440's Avatar
IVY440 IVY440 is offline
De Paddock Rookie

Oeps, ik had het eigenlijk over de Race of Legends maar ik zie net dat er dinsdag om 17u een replay is en vrijdag om 8u ook. Is dit GMT of CET?
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 14:38
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by IVY440
Oeps, ik had het eigenlijk over de Race of Legends maar ik zie net dat er dinsdag om 17u een replay is en vrijdag om 8u ook. Is dit GMT of CET?
wilt ge da saai gedoe zien ?? ze rijde gewoon wa rondjes lmet die autos.. was nix speciaal hoor
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 15:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by smiley
...

dit bericht is meschien volgens bepaalde mensen nogal.. extreem ofzo
maar als trouwe- ,felle- en extreme opel fan begin je toch wel het schijt te krijgen hoor..

Is't al wat beter ondertussen?? Immodium helpt anders wel.
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 15:44
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Huudo

Is't al wat beter ondertussen?? Immodium helpt anders wel.
jah jah ik bekijk het nu van de positieve kant .. geen 10 kilo patatte bij voor de opels in op de Nürburgring... (waar ik naartoe ga )
maja natuurlijk had een opel zege zeer schoon geweest.. tis al bijna 5 jaar gelede...
en van reuter is eigelijk best wel dom.. als ekstrom nie was gespint was het een van de mooiste inhaal acties geweest in de dtm dit jaar.. maja *zucht* op naar de Nürburgring.. met nieuwe kansen voor iedereen.. en dus ook opel
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 16:05
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Ik denk dat je bij een drive-through ook ongeveer 30 seconden kwijt bent.
bij fassler met pit in en pit ou 17 seconde en daar zit een pitstop van ongeveer 5 seconde bij.. dus geve ze eigelijk een dubbele drivtrough .. en dat egwoon omdat het in de laatste ronde rebeurde..
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 18:28
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Op autosport.com staat het volgende:
Quote:
Audi's Tom Kristensen has apologised to DTM Championship leader Gary Paffett over his on-track behaviour at the Norisring on Sunday, but he refused to comment on speculation that he was acting on team orders.
Ik denk dat ze het feit bedoelen dat Kristensen enorm vertraagde toen Paffett begon uit te lopen op Abt en Ekstrom, net voor hij een 2de keer moest pitten. Waarschijnlijk moest hij Paffett vertragen. De ARD commentaren dachten op dat moment dat er iets mis was met de wagen van Kristensen aangezien hij plots 5 seconde trager was.
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 11:29
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Op autosport.com staat het volgende:

Ik denk dat ze het feit bedoelen dat Kristensen enorm vertraagde toen Paffett begon uit te lopen op Abt en Ekstrom, net voor hij een 2de keer moest pitten. Waarschijnlijk moest hij Paffett vertragen. De ARD commentaren dachten op dat moment dat er iets mis was met de wagen van Kristensen aangezien hij plots 5 seconde trager was.
Gary Paffett heeft na de race op de Norisring uitgehaald naar Tom Kristensen. Paffett verwijt de Brit dat hij hem bewust de muur in heeft willen rijden. “Het is okay om te proberen mij langzamer te laten rijden, maar als hij me in de muur en vangrail wil gaan rijden dan gaat hij te ver,” aldus Paffett.

Paffett doelt hiermee op het duel aan het einde van de race. Paffett lag op de tweede plaats achter Kristensen. Niet ver daarachter reden Christian Abt en Mattias Ekström. Het doel was om Paffett zoveel af te remmen zodat vooral Ekström kon gaan profiteren. Toen Paffett merkte dat Kristensen zo agressief reed bleef hij een stukje achter de Deen rijden. “Het team vertelde mij dat ik voorzichtig moest zijn maar ik verloor zo’n 4 seconden per ronde. Gelukkig had ik nog een voorsprong van 2,5 seconden toen Kristensen de pit inreed. Daarna kon ik de wagen heelhuids naar de finish brengen.,” aldus Paffett, die niet te spreken was over de acties van Kristensen. “Hij had me zoveel af moeten laten remmen om er voordeel van te willen hebben, ik denk dat het voor zijn reputatie beter was geweest als hij gewoon door was gegaan met goed rijden. Iedereen respecteert hem als een ervaren en snelle coureur, maar na zondag heb ik geen respect meer voor hem.”

Kristensen weet dat hij fout was en heeft dan ook zijn excuses aangeboden aan Gary Paffett. “Ik heb sorry gezegd tegen Gary,” aldus Kristensen. “Gary verdiende de overwinning en ik wist op dat moment al dat ik niet meer kon winnen. Ik was daar teleurgesteld over. Als ik gewoon normaal had blijven rijden dan had ik nog vierde kunnen worden. Nu ben ik slechts zevende geworden.” Over zijn acties tegenover Paffett is Kristensen duidelijk. “Ik ging een stuk langzamer rijden. Het was niet netjes om dit te doen en het zal in nooit meer gebeuren.”

dtmmagazine.com
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 19:56
BENZ 75's Avatar
BENZ 75 BENZ 75 is offline
De Paddock Rookie

Paffett verwijt de Brit
Tom kristenson is geen brit

Last edited by BENZ 75; 20-07-2005 at 19:59.
Reply With Quote
Old 20-07-2005, 20:01
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

jah op sommige sites kom je meer van zulke foutjes tegen...
net als ' HHF werd de beste rijder voor opel met zijn astra v8 ' enz...
Reply With Quote
Old 21-07-2005, 16:35
BENZ 75's Avatar
BENZ 75 BENZ 75 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Integra
Inderdaad, en er valt toch niet te zeggen dat Paffett goed gereden heeft. Ekström heeft meer achterstevoren gestaan ... (en niet door z'n eigen fout)
Nou wil je zeggen dat ekström wel goed gereden heeft, die komt haast geen MB coureur voorbij.

Last edited by BENZ 75; 21-07-2005 at 16:37.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules