![]() |
|
|
||||
|
||||
een promotie van héél andere aard, ivm de Belgische GP:
als je bij tot 8/9 bij Euro Center een Panasonic Plasma TV 37PA50 of 42PA50 koopt, en een Toyota wint, krijg je hem gratis...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ge kunt proberen, en als Toyota ni wint brengt ge hem terug binnen he
![]() |
|
||||
|
||||
Oei, vandaag pas terug aan gedacht en wat bleek: tickets afhalen tussen 8 en 20 augustus. Te laat dus. Gelukkig heb ik intussen bijna mijn weekend tickets. Al is daar ook weeral een verhaal over te vertellen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus zo streng zijn ze niet ![]() |
|
||||
|
||||
Lap, ik heb dat blad intussen weggegooid. Maar ja, ik heb toch kaarten voor het hele weekend. Als ze die tenminste nog langs brengen
![]() |
|
||||
|
||||
Kheb besteld bij belgium-grandprix en heb ze de tweede week van Augustus thuisgeleverd gekregen met de pakjesdienst,als jij daar ook zou besteld hebben,kzou mij zorgen beginnen maken..
![]()
|
||||
|
||||
ze zijn blijkbaar aan de deur geweest op zondag morgen (11u15). Er was toen niemand thuis en ze hebben een briefje achter gelaten met een telefoonnummer op. Mijn moeder heeft er naar gebeld en ze zeiden dat ze nog eens opnieuw gingen langskomen en dat ze eerst gingen bellen als ze langs kwamen.
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar had ik mijn tickets pas einde juli besteld, die promotie die er toen liep in het weekend van de 24 Uren van Spa.
Ik ook maar wachten op mijn tickets, en die kwamen maar niet ... Dan een fax naar ginder gestuurd, bleek dat ik ze in de Welcome (daar aan het tankstation bij de Source) moest gaan afhalen. Precies of ik moest dat zomaar weten ... En daar heb ik natuurlijk die verzendkosten voor betaald ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Voor de laatbeslissers is er vandaag nog een laatste promotie omtrent de GP F1 in Francorchamps.
De tickets bronze zondag en bronze weekend kunnen via Skynet aan halve prijs besteld worden; meer info: www.pitstoptv.be Niet enkel bij Skynet zijn er promoties, ook bij F1racing.nl zoeken ze nog wat tickets te verkopen. Zilver 8 (rechte stukje achter de dubbele linkse), kan besteld worden aan 200€. edit: De prijzen voor volgend jaar staan nu ook online op de site van Belgium GP. Voor het eerst in jaren gaan de prijzen eindelijk nog eens naar beneden. De snelle beslissers kunnen zelfs voor minder dan 100€ een weekendje rechtstaan. Ook de tribuneprijzen lijken me wat gezakt, maar hoeveel precies kan ik nu niet zeggen, heb dat altijd iets te duur gevonden ![]()
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 05-09-2005 at 15:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hey,
Weet er iemand van jullie of je met het total-ticket binnenkan aan de source of eau rouge? Tzou me een pak vooruit helpen qua vervoer. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Ja, Dimitri, met die tickets kan je aan alle algemene ingangen binnen, dus zowel Source als Eau Rouge als Les Combes! Maar op de tribunes zulde niet opmogen ...
|
||||
|
||||
Ik kom vrijdag ook eens de toerist uithangen, heb 2 vrijkaarten bemachtigd.
Dat is na 29 jaar als baankommissaris de eerste keer dat ik als toerist daar zal rondlopen, is eens iets anders. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|