![]() |
|
|
||||
|
||||
"Button blijft bij BAR"
Diverse bronnen ondertussen die dit leuke nieuwtje melden. Ik hoop echt dat het waar is ![]() Maar over het bedrag lees je wel heel verschillende bedragen. Varierend tussen 10 en 25 miljoen pond, toch wel een 'klein' verschilletje he ![]() In het berichtje op pitstoptv.be staat iets van "dat zal hij (Button) deels moeten afgeven van zijn loon dat hij de volgende 5 jaar bij BAR zal verdienen, naar verluidt zo'n 70 milj euro" 5 jaar vind ik nu precies toch ineens wel veel. Maar langs de andere kant is BAR wel goed bezig de laatste 2-3 jaar en tonen ze veel potentieel. En met Honda hebben ze nog steeds één van de sterkste motoren. Barrichello erbij volgend jaar zal het team ongetwijfeld ook versterken, en zo heeft Jenson (eindelijk) eens wat zekerheden over de toekomst. Want die eerste jaren werd er bijna altijd van team veranderd. Gevolgen: Sato staat op straat. Al ziet het er naaruit dat BAR volgend jaar weer een derde wagen mag laten rijden op vrijdag. Maar er loopt daar ook nog een Davidson rond natuurlijk, of gaat die naar Midland? En nog een hoop jonge talenten die zo zouden kunnen rijpen om over enkele jaren in de F1 te debuteren. En ook een vrije stoel bij Williams nu. Rosberg en Pizzonia zullen de grootste kans maken op dit zitje. Al zal Davidson ook wel interesse hebben nu.
|
||||
|
||||
ik zet mijn geld toch op Rosberg
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Volgens Pitstop.tv zou Button bevestigt zijn bij BAR. Een bedrag is (voorlopig) niet meegedeeld.
|
|
||||
|
||||
Joepie!!
![]() ![]() ![]() De geruchten doen dat hem daar een contract tekende (of gaat tekenen) voor nog eens 5 jaar. Dat vind ik nu toch wel een vreselijk lange periode ![]() Maar BAR zal natuurlijk ook niet voor maar één of twee jaar zo diep in de geldbuidel willen tasten. Al gaat Jenson daar toch zelf ook een groot deel van mogen financieren. Maar ik ben content, ik zie ik BAR op korte termijn ook veel meer dan in Williams, en hij is ook al genoeg van team veranderd de laatste jaren, dus blijf nog maar wat! ![]()
|
||||
|
||||
Officieel bericht nu ook op BARF1:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij kan er niet mee blijven spelen hé. Contract is contract. |
|
||||
|
||||
mja, ik vind het maar raar dat hij zo moeilijk doet ze, het is nu niet of BAR heeft dit jaar kunnen bevestigen
|
||||
|
||||
In 't begin draaide het idd nogal vierkant, en dan die uitsluiting daar nog eens bovenop :s
Maar daarna hebben ze zich wel weer mooi naar boven gewerkt, ge kunt nu niet ontkennen dat ze de laatste tijd goed bezig zijn he. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in, zowel in het chassis, motor en banden. En zeker niet te vergeten de nieuwe teamgenoot. De eerste zege mag niet meer ver weg zijn ![]()
|
||||
|
||||
sato naar redbull junior (Minardi)?
Quote:
|
||||
|
||||
Kimi naar Ferrari in 2007 volgens de kletstantes van Autosport-Atlas. De deal schijnt al gesloten te zijn..........als dat waar is weten we ook wie er geen kampioen (mag) worden in 2006
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Geen Albers, Doornbos, Monteiro of Chicken Curry bij Williams als derde rijder maar IRL-Champ en Indy 500 winnaar Dan Wheldon gaat aan de slag als 3de man.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nog twee jaar gehuil en gejammer van het Laerense blaagje:
Quote:
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd of de naam paffett volgend jaar nergens in de F1 gaat vallen..
|
|
||||
|
||||
Toch nog niet als vaste rijder denk ik.
Hij zal binnenkort wel weer een McLaren mogen testen, omdat hij met een Mercedes de DTM gewonnen heeft. Maar hij zei zelf al dat hij wsl nog een jaartje DTM gaat rijden, omdat in F1 (zijn doel) de goede zitjes toch al bezet zijn.
|
|