![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik ga trachten er te zijn op zondag maar dan enkel voor de BTCS. Trucks interesseren me niet zo erg, al zal ik voor onze kleinste wat water bij de wijn moeten doen natuurlijk. Hij ziet ze wel graag... Tot zondag... C U |
|
||||
|
||||
Toch straf dat er behalve van de Belcar nooit live streaming is vanuit Zolder...
|
|
||||
|
||||
HIBN.tv geeft de BTCS wedstrijden wel via live-streaming...
|
|
||||
|
||||
Is't echt? Staat niet op de site.
|
|
||||
|
||||
Quote:
(Je moet soms ook eens gaan gluren wat de buren te vertellen hebben ![]() Quote:
![]() Last edited by Mark; 17-09-2005 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Opmerkingen zaterdag:
-Hoe duurder het ticket, hoe minder plaatsen je hebt om te zien. Op de berg zand aan de eerste linkse mag je gaan staan, maar dan heb je wel wat salonavonturiers in je nek die met een 4x4 komen kruipen (rijden isset niet echt, de wagen mag natuurlijk niet vuil worden). In de rea kan je helemaal niet staan ,er staat daar namelijk een lege tent. Gecombineerd met de verre afstand die je staat aan de villeneuve (terecht gezien de veiligheid), zorgt dat voor grote drukte in de chicane en aan de jacky ickx. -Tony Kevers moet nog veel oefenen op Zolder. Hij ging door het grind in de eerste links. Zo win je natuurlijk nooit een koers op Zolder ![]() -Trucks zijn grappig maar echt spannend isset allemaal niet. -Dit moet zowat de leegste paddock ooit zijn. -Ik ga volgend jaar op de parking van Zolder werken, betaald worden om boeken te lezen, kan niet beter. ![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 17-09-2005 at 23:35. |
|
||||
|
||||
overdrijven is ook een kunst. Uit persbericht Zolder:
Quote:
nog zo'n leuke: Quote:
![]()
|
|||
|
|||
32 hebben aan de training deelgenomen, 16 aan race 1 en 15 aan race 2. Ergens dus eentje blijven hangen.
En klopt, 24 aan de finale. Er mogen niet meer trucks starten. Zwarte rook? Welke zwarte rook? Kuch, hoest. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() bron: www.truckrace.nl Zie ik morgen weer uit als een zwarte piet en het is niet eens 5 december ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Wat betreft BTCS anno 2006, een aangename verrassing. Lekker vol veld, veel diversiteit. Toen ik het veld voorbij zag komen voor de eerste keer moest ik meteen terug denken aan de TC van enkele jaren geleden. Dat was toen ook een leuke en goede serie.............qua nivo vergelijkbaar met de TC van enkele jaren terug. De ouwe snuif wagens zijn verdwenen uit het BTCS, het ziet er allemaal netjes uit. Als we die volgend jaar terugzien met Belcar ben ik tevreden ![]() Wel een minpuntje aan deze serie. Namelijk, het binnenbrengen van gestrande deelnemers in de eerste wedstrijdhelft. Dat is leuk voor Funcups en 2CV's maar niet voor een serie die een nationale allure nastreeft ![]() Pluspunt: De normtijden. Als ik het goed begrepen heb mogen ze maximaal een 1.38 rijden op Zolder. Een Silhouette of een Porsche moet je dan knijpen echter een Clio kun je voor zo'n tijd optimaal (indien het ooit mogelijk is ) prepareren en ontwikkelen. Voor de Silhouette/Porsches ben je dan bezig met kostenbesparing terwijl zo'n Clio alle budget nodig heeft wat er te vinden is ![]() De Trucks zijn zoals altijd puur amusement om te kijken, blijft wat hebben die zware kisten op de baan. Gelukkig geen Super Race Trucks meer...........maar de Trucks ansich blijven leuk. Ondanks dat het nog maar een schim was van enkele jaren geleden. Met alle dank aan Bernie E. ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
een paar mooie foto's van de Q8 truck grand prix
en een paar pit babe's |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Blijkbaar heeft Sylvie beslist ditmaal niet aan te treden met de Porsche van Pino. De achterliggende redenen kan je haar best zelf vragen aan Sylvie of het management. Er zal wel een logische verklaring zijn. Ik verwacht een van de dagen hierover wel wat berichten. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Anderhalve week geleden werd de knoop doorgehakt en werd er beslist om de laatste twee wedstrijdweekends van het BTCS kampioenschap niet meer aan te treden met de Porsche 997. De stand in het kampioenschap gaf een vertekend beeld (er moest nog een schrapresultaat uit de tabel) en de ontwikkeling van de wagen was (jammer genoeg, want GPR heeft er een pak tijd ingestoken) niet in die zin dat het tij nog zou kunnen keren in de komende wedstrijden. Sponsormatig was het dus eveneens niet de meest ideale situatie. Bovendien diende Sylvie al forfait te geven voor de laatste wedstrijd, wegens haar professionele bezigheden voor Renault. Voor GPR was het ook makkelijker om een vervangende rijder aan te trekken voor twee wedstrijdweekends, dan voor één... Het is dus een beslissing in overleg geweest en wie weet rijdt Sylvie in de toekomst wel weer voor het GPR team... Eind vorige week nam Thierry Meunier contact op, met de vraag of Sylvie interesse had om met de Alfa 147 aan te treden. Er is aan die man onmiddellijk gezegd dat die interesse er wel was, doch dat een eventuele deelname slechts voor één wedstrijd zou zijn. (Reden: zie hierboven) Haar deelname dit weekend stond in het teken van 'test- en ontwikkelingswerk' en was niet resultaatgericht, hoewel er al wat positief resultaat werd geboekt. Ten bewijze hiervan: de jongedame uit Visé reed de Alfa 147 #91 tijdens de eerste manche van de 46ste naar de 28ste plaats op een tijdspanne van +/- 45 minuten. Niet echt slecht dus... Bovendien heeft ze zich goed geamuseerd dit weekend, wat ook niet onbelangrijk is. Met dank aan Thierry, Laurent en het hele team ![]() ![]() ![]() MVG Dries De Smet Last edited by Racingworld.be; 18-09-2005 at 22:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Hopelijk mogen we deze bolide volgend seizoen terug zien in TC. Traxx in action ![]() ![]() ![]() C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|