![]() |
|
|
|||
|
|||
Wel, voor mijn eerste modelbouwbeursbezoek (dit woordje onthouden voor scrabble) heb ik me wel goed geamuseerd... prachtige modellen gezien... jammergenoeg dat het vooral Militaire modelbouw was.
Heb enkele dingskes gekocht: - Tamiya Castrol Honda Accord - Tamiya Porsche 956 Canon - Tamiya Toyota Exiv - Fujimi Mechanics - Fujimi Tools --- Een beurs in Gent? Heb je daar mee info over? Waar gaat die door? Is dat ook meestal militaire modelbouw? G. |
|
||||
|
||||
Corvette
Hey Vinnie hoe heb je dien Corvette zo gekregen. Ik bedoel ben je vertrokken van een bouwdoos? Zo ja de welke en ook in het bijzonder waar heb je de parts gekocht voor de detaillering?
![]()
|
||||
|
||||
Even een herhaling voor wie het mocht vergeten zijn en ook voor de geintersseerden onder ons :
Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Maasmechelen is wat ver... Jammer
Maar Gent zou ik wel bezoeken, alleen, waar??? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() See you @ Gent. ![]() |
|
||||
|
||||
Thanks Vinnie
Maar als ik het goed zie, gaat alles daar dan enkel over WO I ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
The Artvelde Challenge wordt georganiseerd door de IPMS Sectie in Gent. Dan weet je al dat je veel militaire modellen mag verwachten en een minimum aan burgervoertuigen. ![]() Limac is vooral gericht op de verzamelaars, ook de bouwers zijn daar in de minderheid - dacht ik. |
|
||||
|
||||
Inderdaad er zitten meerendeels verzamelaars bij Limac, maar meestal zijn er wel mensen met bouwdozen aanwezig, ( wel steeds dezelfde ) en kan je er toch modellen vinden
Een bouwer of verzamelaar gaat volgens mij toch "altijd" met iets naar huis Het is in elk geval een beurs over miniatuur auto's en geen militair gedoe |
|
||||
|
||||
Quote:
Je extra info is een prima aanvulling daarop. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Dit weekend is er een modelbouwbeurs in Kortrijk! Ik heb dat van iemand gehoord, maar meer wist die ook niet! Weet hier iemand iets meer van die beurs? Kortrijk is maar een 20 min rijden voor mij hé!
Groeten G. |
|
|||
|
|||
Nog iets gevonden erover:
"Bissegem: 04-05/02/2006 in OC De Neerbeek. Is zeker de moeite waard. Het is geen grote beurs, maar je ziet wel mooie werkjes. " Ik denk dat ik eens ga kijken! G. |
|
||||
|
||||
staan er ook mensen die kits verkopen ? of weet je het niet .
|
|
|||
|
|||
Verder weet ik niets... Ik heb de datum en zo wel gevonden op een website van een winkel... dus ik denk wel dat er gekocht kan worden. Ik hoop het toch!
G. |
|
||||
|
||||
dan probeer ik ook te gaan .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|