|
|
||||
|
||||
Chrome Silver is toch X 11?
|
||||
|
||||
"Chrome silver" is inderdaad X-11, maar het heet alleen maar zo, het heeft niets van het effect dat je bereikt met BMF... De bedoeling is dat je een verschil ziet tussen de verchroomde ruitrubbers en de zilveren lak, en met X-11 ga je daar niets van zien. Met BMF is het verschil duidelijk zichtbaar : de lak is gewoon metaalgrijs en in de ruitrubbers kan je je spiegelen.
De uitleg die ik gegeven heb is dus nog steeds toepasbaar, maar dan zonder de zwarte lijnen. Succes! |
|
||||
|
||||
Update:
Heb er wel al die zwarte lijnen (met pen) ingetrokken om wat verschil aan te duiden en wat schaduweffect te verkrijgen. Ik vind het niet zo geslaagd, dus dat wordt effe denken of ik het zo laat. Zeker is dat als ik ergens BMF vind, dat ik het dan wel zal gebruiken. Prijs op ebay is trouwens 9 euro... Straks een foto, ik kijk effe naar Best of Crashes op MotorsTV... |
|
||||
|
||||
Afgewerkt
Tussen het plaasteren, schuren, schilderen en behangen van de kinderkamer door, heb ik tijd gevonden om dit rallymonster af te werken. Hierbij enkele bedenkingen:
- ESCI is niet direct dé kit met veel perfecties. Integendeel. Amper kleurindicaties, slechte info over plaatsingen (bepaalde onderdelen staan niet eens getekend) en slechte pasvorm. Maar ik had dan nog een betere vast als ik vergelijk met anderen... - Het eindresultaat kon wel nog wat beter. Maar enkele toevalligheden zorgden voor missers. Zo zat de temperatuur buiten tegen om goed te spuiten. Enkele decals zijn verloren omdat een helper voor de kinderkamer er met zijn handen niet kon af blijven (achter mijn rug blijkbaar). En de koffersluitingen achteraan kan ik niet aanbrengen omdat ene ergens op de grond was gevallen en mijn lieve schoomoeder is komen dweilen... Aanvulligen: Van zodra de BMF is aangekomen, pas ik de ramen nog aan. Heb hier in de thread daar goeie hulp bij gekregen en ik sla dat liever niet in de wind, al was het maar voor de moeite dat die mensen deden. Indien vragen of opmerkingen of tips, altijd welkom !! De pics van het eindmodel, buiten genomen want MOOIE zon !! |
|
|||
|
|||
Ziet er echt zeer goed uit! Mooi afgewerkt!
G. |
|
||||
|
||||
zeeeer mooi uw modelen komen mooier en mooier
|
|
||||
|
||||
Proficiat! Erg geslaagd model! Ik beloof je dat het met BMF nóg mooier zal zijn
|
|
||||
|
||||
Mooi gedaan, wou dat ik daarvoor het geduld had ...
Veel succes alvast met je volgende project! |
|
||||
|
||||
Ondanks alle aangehaalde minpuntjes ziet het er allemaal heel goed uit! En zoals Sennake zegt: met de BMF er op is het echt af!
|
||||
|
||||
Thanks allemaal, ik kijk al uit naar die BMF...
Weet iemand trouwens waarom de nummerplaat op de motorkap werd geplaatst...??? Ik vroeg me dat af (en kreeg ook die vraag op het Nederlands forum)... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het is om meer afkoeling te hebben aan de bumper
|
|
||||
|
||||
Zou misschien ook wel kunnen zijn om verlies ervan te vermijden bij het op snelheid doorkruisen van waterplassen (Spreek uit ervaring met mijn Suzuki Samurai's)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een voorbeeldje dat alles best goed bevestigd is. |
|
|||
|
|||
Schoon werk. 1 puntje: die steenprotectors voor de lichten zou ik vervangen door gaas of wat net-overschot ve andere kit. Die schilderen in X-11 en klaar is kees.
Zo heb ik het althans gedaan bij deze kit |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|