De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-07-2006, 02:18
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

www.mstworld.com Fia Gt & annex : helaas staat vrije training nog niet op booklet . Marc heeft iets meer dan 20min gereden en met 2.40en 5e snelste uiteindelijk, Cerrai was't snelst met 2.38en . Franky heeft zo'n 35min gereden met 2.45 als snelste . Kris Wauters is ook vd partij met 'n Franse gentleman driver(nen trage) tijd van Kris weet ik niet - en last minute Tom Vandeplas die draaide 2.50 .
Reply With Quote
Old 28-07-2006, 21:38
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

15e startplaats voor Marc & Franky . Franky is eraan begonnen met 2.44, 2.43 en dan rond in de Source zonder erg, dan maar ASR opgezet (vreet vermogen) 2.46, 2.44, 2.46, 2.44 en dan binnen om te wisselen met Marc . Marc reed helaas zowel door de F1 pitlane maar ook door de 24u pitlane (met de Gulf Porsche moet dat wel hè...) waar't licht op rood bleef staan . Marc is dan uiteindelijk maar door't rood gereden waarvoor ze'm zwarte vlag en drive through gaven zodoende was z'n 4e ronde z'n enige chrono in 2.41.868 want nadien begon't te regenen . Kris Wauters deed 2.42.024 als 16e en Tom (A+ racing projects) Van den Plas 2.49.254 als 19e 3 duizendste sneller dan de 20e en laatste . Fabris was de snelste in 2.37.934 .
Morgen start Marc voor 'n inhaalrace en gaat die (toch bij droog weer) wel onder de 2.40 en waarschijnlijk nog 'n pak beter, Franky heeft beloofd ASR uit te schakelen aangezien hij 2.46 draait in'n ronde zonder ASR mét 'n pirouette en...mét ASR draait'm ook 2.46... Franky zal ook wel oprukken want de teams die met 2 piloten rijden is meestal de 2e piloot 'n pak trager . Ook is bij de leiders in het kampioenschap de verplichte pitstop van 1 minuut 'n paar seconden langer, hoeveel en voor wie weet ik juist niet : iemand anders wel ?
Reply With Quote
Old 29-07-2006, 22:08
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Marc heeft z'n race niet gemist; in no time heeft hij het hele veld opgerold om net voor de wissel Cerrai nog te grazen te nemen daarbij 2.39 en 2.38 rondjes op de tabellen zettend . Met de pitstop zijn Marc en Franky wel 'n beetje genaaid want terwijl Cerrai vlak achter Marc de pitlane inreed is hij voor Franky mogen vertrekken, ook Fabris, Bartocci en Oddi werden sneller losgelaten dan ons Geels duo . Franky deed meer dan van hem verwacht werd
en Cerrai kon hij niet meer terugpakken noch Fabris en Bartocci afhouden om als 4e de laatste ronde voor de rode vlag te besluiten : Rota tikte Zénére voor de F1 pits dooleuk in de vangrail ... Franky reed rondjes in 2.43, 2.44 met de ASR op... Kris Wauters moest teveel terrein goedmaken van z'n trage ploegmaat Coulomb maar reed wel 'n lage 2.40 én pakte o.a. Jean-Claude Andruet (ooit winnaar 24u Spa en Ieper, etc.), Tom Van de Plas tenslotte eindigde z'n leerproces met'n 2.45 vrij ver achteraan .
Reply With Quote
Old 30-07-2006, 12:31
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

't Was echt genieten hoe Marc gisteren die Maserati race reed, nog eens duidelijk zijn kwaliteiten tentoon gespreid
Old 30-07-2006, 18:30
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

marc reed inderdaad zeer snel, constant rondjes in de 38 volgens mijn persoonlijke timing

maar je kan niet zeggen dat hij in no time het veld heeft opgerold, hij heeft zich gedurende zijn stint van p15 opgewerkt naar P1, en die P1 heeft hij pas in de laatste ronde van zijn stint behaald, anders heb je een andere race gezien lijkt me ... zo vlot haalde hij iedereen niet in hoor!

maar daarmee wil ik niet zeggen dat hij niet schitterend gereden heeft, zeker in een auto die nieuw voor hem is, tom van de plas bevestigt dat sommigen een leerproces nodig hebben, want tom is ook niet van de traagsten in andere auto's
Old 31-07-2006, 21:57
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ik ben endurancepiloot hè, op 40min 14 plaatsen goedmaken dat vind ik snel...
Van Tom VDP kan je idd. zeggen dat oefening kunst baart... maar dan is de prestatie van Franky Boulat nog van 'n hoger niveau 2.43 tov 2.45 met banden die het beste gehad hadden op't einde reed vdp 2.48-2.49 . Kris Wauters met 2.40laag was ook knap hoor constant en als 2e igestapt . In
nieuwe tov einde stint banden zat meer dan 1 seconde verschil . Timing vind je op pdf. ronde per ronde op www.mstworld.com .
Reply With Quote
Old 31-07-2006, 22:17
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Ik ben endurancepiloot hè, op 40min 14 plaatsen goedmaken dat vind ik snel...
Van Tom VDP kan je idd. zeggen dat oefening kunst baart... maar dan is de prestatie van Franky Boulat nog van 'n hoger niveau 2.43 tov 2.45 met banden die het beste gehad hadden op't einde reed vdp 2.48-2.49 . Kris Wauters met 2.40laag was ook knap hoor constant en als 2e igestapt . In
nieuwe tov einde stint banden zat meer dan 1 seconde verschil . Timing vind je op pdf. ronde per ronde op www.mstworld.com .
Hi

Ook ik heb met verbazing naar Marc staan kijken. Ik stond bij Le Source en telde...eerste 15e, daarna 8e ofzo...en daarna 5e ofzo. Die ging dus echt als een kanon. Het zegt iets over Marc, maar ook iets over de rest. Frank ken ik verder niet...dus zeg ik ook niets over z'n prestatie

Kris vond ik een beetje tegenvallen. Ik weet niet of zijn co-piloot echt supertraag was. Kris heeft natuurlijk wel al Maserati ervaring. Hij was de enige Belg die dit jaar voor de 2e keer meedeed.

Maar al bij al een leuke race, die helaas minder leuk eindigde met dat ongeluk voor de F1 - paddock. Was een harde klapper, maar zag er erger uit dan het was...de Maserati is wel compleet afgeschreven...
Reply With Quote
Old 02-08-2006, 21:06
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ralph Firman was vorig jaar als 10e gekwalificeerd en niet verder dan 7e geraakt... dat zegt ook iets over de rest...
Reply With Quote
Old 15-08-2006, 09:53
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

http://www.italiaspeed.com/2006/moto...an_report.html . Weer 'n berichtje op de site .
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules