|
|
||||
|
||||
Quote:
Attentieve lezers van mijn comments hier, weten dat RR staat voor Rechtvaardige Rechter! die ongezouten zijn mening geeft. Streng, maar rechtvaardig, niet te zachtaardig..., streng het moet! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ... 'k zal het nooit meer doen ...
zo genoeg straf geschreven?
|
||||
|
||||
Lol! Maar dan alleen als je niet gecopy-paste hebt eh
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn opmerking was misschien niet terecht en verkeerd geformuleerd ... sorry als het zo overkwam. Da's natuurlijk het nadeel van schrijven en niet babbelen.
|
||||
|
||||
Het vernissen van de body is ondertussen ook gebeurd : zo ziet hij er nu uit.
|
|
||||
|
||||
dat mag je wel zeggen, knap zoals we gewoon zijn he
|
|
||||
|
||||
Het gaat toch nog een sgoon modelleke worden, zunne
Hoeveel lagen vernis spuit je over de decals ????
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
nu er een paar laagjes vernis opstaan, wil ik ook nog wel iets kwijt over de kleuren.
Sommigen vinden dat de oranje kleur te donker is. Ik vind dat niet, dit komt zo over omdat de "gulf" kleur een tikkeltje te licht is, hierdoor is er minder harmonie tussen de twee kleuren. Misschien had een grijze primer dat tikkeltje meer gegeven, ik weet het niet. Daar kan ook weer van hier tot ginder over geleuterd worden. Al bij al blijft het natuurlijk een piccobello body qua afwerking en met de vernis erop ziet ze er toch beter uit vind ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik lig weeral een tijdje stil na mijn vorig model, maar dat komt omdat ik altijd een beetje "drained" ben, na het bouwen van nog maar weer eens zo'n superdetail gevalleke. Dat heb ik bij ieder model dat ik zo bouw. Effe alles gegeven, dan weer even bijkomen. Als het "een gewoon" model wordt - gewoon in vergelijking met een super-detail dan, wat geen afbreuk doet aan de bouw op zich, alleen het diepgaan in details - is die inspanning niet zo groot denk ik. Trouble is, als ik dit aan de hand zou gehad hebben, ook voor een eigen model, dan het een stop zou betekenen. En zo krijg je dus maar weinig af. Chapeau dus, dat je het allemaal kan relativeren en gewoon door doet. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Na enkele lagen vernis ziet de body er wat mij betreft goed genoeg uit om eens goed uit te harden, terwijl ik me ga bezig houden met het chassis.
|
|
|||
|
|||
Het blijft stil rond deze prachtige porsche... heeft het een speciale reden?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|