![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
http://www.jipnunspeet.nl/recht/fami...gsbekwaam_.php
|
||||
|
||||
Kan iemand misschien deze thread sluiten?
straks komen er nog rellen uit, en dat is niet echt goed voor de forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zij weten waar ze over spreken, en zouden je goede raad kunnen geven! Zelf vind ik het wel een tof onderwerp als thread hoor, juist dat gebekvecht tussen enkelen is wat minder positief aan de thread, maarja meningsverschillen daar zit een forum natuurlijk vol van hé, discusieren tis me wat ![]() |
|
||||
|
||||
Ben zelf ook wel benieuwd wat iemand als Chauffeur hierover te vertellen heeft, tegen wat voor zaken je aanloopt en wat de dingen zijn waarmee je te maken krijgt in een dergelijke situatie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Leer aub fatsoenlijk Engels, want dat behaard Engels van RSC zullen ze niet begrijpen als je over een set-up moet discussiëren met een mecano. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ok, tof idee Jorrit. Al contact gelegd met Euser? Ik heb al 'ns contact gehad met Yab Yum, zij hebben ook interesse om te sponsoren, tevens als de 1 na grootste Drukkerij van reclamekrantjes in Nederland. Maar ik wil nog niet meteen in Fia-GT starten, ik ga misschien de Belien GTR V8 kopen(deze staat te koop) daar eerst wat ervaring mee opdoen in een kampioenschap en dan verder kijken. Kan meteen op hoogste trapje beginnen en dan vervolgens terugzakken, ik wil liever halverweg op de trap springen en dan vervolgens opklimmen.
BTW, weet iemand iets meer over de GS M3 WTCC? Heb deze niet meer in Belcar aan 't werk gezien, staat deze ook te koop? Ook vrij snelle wagen! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dromen mag, maar wel realistisch blijven hé. Het gaat niet allemaal zo makkelijk als je denkt!
Eerst en vooral ga je als minderjarige niet au sérieux genomen worden, ten tweede zou ik eerst proberen te wandelen alvorens te gaan hardlopen... ![]() Veel succes zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
Ik vind het bizar dat sommige mensen Jorrit's leeftijd als een hekelpunt zien. Wettelijk gezien wel, maar als alle inschrijvingen op een meerderjarige gebeuren en hij enkel de zaken organiseert, zie ik geen probleem. Ik zou de minderjarigen de kost niet willen geven die in het verleden een succesvolle business gestart hebben, kijk maar even naar de IT-wereld pakweg 10 jaar terug. De semi-biografie van Bernie Ecclestone lezen werkt ook verhelderend als het gaat over business-rijpheid
![]() Bij mij zou het alleszins niet opkomen bestaande teams te bevragen over prijzen van wagens etc... De opmerking over zijn Engels vind ik ook vreemd. Je gaat mij niet vertellen dat iedereen in de autosportwereld vloeiend Engels praat, want dan lig ik in een deuk... zelfs in de F1-klasse spreekt de helft ronduit beroerd Engels, en dan hebben we hen niet eens zien schrijven ![]() ![]() Alleen lijkt de FIA GT-droom wel wat hoog gegrepen als start. Zonder de nodige ervaring kan je daar niets beginnen. GLPK is toch echt een groot Belgisch team (ik heb het dan over de prestaties), maar heeft het in de FIA GT ook niet voor het grijpen. Zoals voorgesteld, beginnen in de Belcar lijkt me een beter idee. Competitie genoeg zolang je uit klasse 1 blijft ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ongeveer wil ik het zo doen: Een Fia GT3 auto kopen bijv de Dodge Viper CC van Hans Ambaum die te koop staat (auto lijdt momenteel het DSC kampioeschap). Met die auto bijv ervaring opdoen in de DSC, Belcar en misschien een paar Fia GT3 wedstrijden rijden die in de buurt zijn zoals bijv. de wedstrijden in Oschersleben en Spa. En dan later proberen over te stappen op een GT2 auto en daarna een GT1. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De auto kan toch van specs veranderen? en anders rijden we in de guest klasse van bijv de 24 uur van Spa en Zolder. Lijkt me ook wel leuk. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|