![]() |
|
|
||||
|
||||
De zitjes zitten vrij ver naar achter
Ik ben ook niet van de kleinste Maar ik zit liever ver naar voor (gewichts verdeling) Dan maar een paar kussentjes achter mijn rug gestoken Mijn maat is van een klender formaat en die deed dit in combinatie met de pedalen om te klikken en zo vond hij de perfecte zithouding Dit zijn de enige karts waar ik GEEN rugpijn van krijg En ik heb al met vrij veel kartjes gereden denk ik |
|
|||
|
|||
spijtig dat die wedstrijd zo vroeg begint, anders ging ik wel eens afgekomen zijn. Misschien moet je de volgende keer de GP Marc Goossens in Kortrijk organiseren, dan moet iedereen ver rijden en dan is iedereen even veel gestraft. het schijnt dat het daar de max van een circuit is
![]() Alleszins veel succes aan alle deelnemers!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, het is een goeie formule om je onderling te meten met andere piloten.
Veel plezier allemaal! Groeten, Frederik
|
||||
|
||||
Ik zal er ook bijzijn morgen, maar wel geen tijd gehad om een keertje de karts en vooral het circuit te verkennen
![]() Achja, just for fun dan maar, kheb er wel zin in, alweer lang geleden dat ik nog een in een kart gezeten heb ook eigenlijk ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Allé, hopelijk blijven mijn ribben deze keer gespaard want 2 keer een gekneusde rib op 8 maand tijd was toch teveel van 't goede... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal fotokes komen pakken
![]()
|
||||
|
||||
Oe? Zijt gij nu nog altijd niet groter dan 1m25?
![]() ![]() ![]() Quote:
Last edited by Mr.Dallara; 18-11-2006 at 22:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het baan record is 35.6 sec. Dit even ter info. |
|
||||
|
||||
En hoe is de GP verlopen? Welke was de top 3 en de beste rondetijd?
![]() Grtz, Fré
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De finale was ook een mooie wedstrijd om naar te kijken. Linda De Schrijver was vanop pole vertrokken, maar werd halverwege de eerste ronde ingehaald door Yves Van Nijen die de koppositie niet meer zou afstaan. Bert Aerden slaagde er ook in om Linda voorbij te gaan en reed naar Yves toe. Eén keer heeft is hij ook naast Yves gekomen maar er voorbij geraken lukte niet. Toen begon Yves snellere tijden te draaien dan Bert en beiden liepen ze wat uit op Linda. In de tweede helft van de wedstrijd begon Linda ineens ontzettend snelle rondjes te draaien en begon terug tijd goed te maken op de koplopers. Op het einde kwam ze terug in het spoor van Bert. De verschillen tussen de drie piloten verschollen ook hard van ronde tot ronde door het dubbelen van rijders die in gevecht waren en niet altijd even vlot opzij gingen omdat ze zo opgingen in hun eigen strijd. In het achterveld werd er regelmatig ook wel een beetje getikt, maar we hebben de mensen van "Mol in Action" laten beslissen of ze zwarte vlaggen zouden geven of niet, zodat er niet gezegd kon worden dat er van partijdigheid sprake was. Al bij al is het dus een toffe dag geweest en zeker voor herhaling vatbaar. De endurance wedstrijd van de fanclub zal normaal gezien in maart ook al zeker in Mol doorgaan. De top 3 -------- Yves Van Nijen 35.495 Bert Aerden 35.677 Linda De Schrijver 35.439 |
|
||||
|
||||
Ah, tof om lezen. Knappe prestatie van Linda tussen al die mannen.
![]() Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
En Shana kon ook goed mee met de mannen. Girl Power jong! ![]() |
|
||||
|
||||
Een beetje getikt !!?? Daar werd serieus geramd ze. De nummer 1 verdiende zeker een zwarte vlag. De gemoederen laaiden redelijk op in de cafetaria ze.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De 1 hield de hoop wel vrij lang op ja. Maar ja, dan moet je er ook langs kunnen zeg ik, hé. En het zorgde wel voor een hele spannende race. Maar het leukste was toch wel die kleine mannen zien rijden nadien. Dan hebben we toch goe gelachen. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|