|
|
||||
|
||||
Dat klopt daar stonden langs bijde zijde een naam, maar heb geen foto waardat je de tekst kom lezen, de auto is maar getekend van foto's heb de auto niet in het echt gezien met deze stikkers erop
|
|
||||
|
||||
Last edited by scoobyfreak; 13-11-2006 at 02:03. |
|
||||
|
||||
Ja,heb je die van de andere kant ook misschien,alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
bedankt voor de foto, zie PM
|
|
||||
|
||||
Had ik je die van links niet gemaild?? Dan moet ik die vergeten zijn want had die sticker ook in close-up. Van rechts heb ik ook geen duidelijke... Zal het lukken anders heb ik wel ene van in de verte...
|
||||
|
||||
Die foto van u, die was links een paaltje voor en rechts is niet te lezen, te kleine tekst, ik er niets van maken
|
|
||||
|
||||
Voila hier de laatste reeks foto's, hij is klaar op 2 kleine reklame onder de achterlichten, heb al 1 gevonden,goed of slecht laat maar weten, de decals zijn er op 1/43,1/24 gemaakt, de rest van foto's in galerij
|
|
|||
|
|||
Heel mooi hoor echt prachtige wagen en schoon afgewerkt !
|
|
||||
|
||||
bedankt voor reaktie
|
|
||||
|
||||
Ik ga het niet beter kunnen, maar ik ga me er toch aan wagen om ze in 1/24 te maken. Die van jou is een ideaal voorbeeld om aan te spiegelen. En om een beetje af te kijken. Maar deze wagen is geen prior. Eerst afwerken wat ik heb en nadien komt een WK-winner (waarschijnlijk de rode Lancia van Biasion)
Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nog een foto van de ontbrekende decal de rechtse is nog niet gemaakt omdat ik daar nog geen goede foto van heb
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zoek je deze:
All credits voor Scooby die me deze toestuurde... Grtzzz
|
||||
|
||||
Bedankt Loeten kan weer verder