|
|
|||
|
|||
Francois Verbist en Stefke Vancampenhoudt op de 997 bij First...
|
|
||||
|
||||
Op www.pitstop.tv en www.racingworld.be hebben ze een voor beschouwing van de 24hr.
Pk tog met de Z06. Voor de rest het normale belcar veld, nog geen Gast rijders. |
|
||||
|
||||
Dan weten we wie wint. Pk carsport met hun corvette. Ze krijgen de hulp van Kurt Mollekens en David Hart.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeet niet dat het een uithoudingsrace is en dat er Porsche-teams zijn (met sterke bemanningen) die ook heel sterk voor de dag zullen komen. Denk maar aan de Body Coach Porsche of die van Maes/Duez. Ook de G&A Mosler zie ik meedingen voor de algemene overwinning (en uiteraard die van Gravity). Of wie weet de Aston. Ik zou er toch niet zomaar van uit gaan dat PK het boeltje wint. Mechanishe pech enz. speelt altijd een veel te grote rol en de Z06 had al eerder met kinderziektes te kampen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De cardan van de aston komt al van de GT1 voor de 24hr.
IK hoop gewoon dt pk niet gaat winnen met de pitstop. Was het niet dat de pitstop 20 sec sneller was dan die van gri. Had de mosler gewonnen. Indeze 24hr heeft iedereen kans op overwinning. |
|
||||
|
||||
PK gaat niet winnen, want de Corvette gaat het geen 24u volhouden. Die wagen heeft nog nooit aan een 24u race meegedaan, waar de Porsches en Moslers al wel bewezen hebben zonder problemen een 24u race mee te kunnen draaien.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wel, in principe, als de wagen nog nooit aan een 24-uurs race heeft deelgenomen, kunnen we ook niet weten of die het wel of niet zal uithouden.
De nieuwe 997 RSR's hebben vorig jaar (mits een aantal kinderziektes) ook de eindmeet gehaald in de 24 uren van Spa. Die hadden uiteraard wel veel testwerk achter de rug... Last edited by Belle; 08-08-2007 at 20:57. |
|
|||
|
|||
het gaat wel niet echt over de huidige discussie maar het gaat toch ook over de 24h van zolder.
Sinds een klein tijdje geeft VT4 reclame voor de uitzending van de 24h van zolder. Nu heb je een klein stukje waar je de auto's een heuvel ziet oprijden, volgens mij is dit nog altijd Eau Rouge en ligt dat niet in Zolder ma in Francorchamps Zolder heeft hoogstens z'n Sacraments"berg". Ach ja, lang leve VT4, heb daarstrax nog paar momenten gehad maar niet over autosport. Let me know if i'm wrong. Grtz volano |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik geloofde eerst mijn ogen niet toen ik gisteren de reclame zag voorbijkomen!
Hopelijk komt het ook live voorbij op VT4 want de laatste tijd heb ik toch maar weinig beeldmateriaal om m'n archieven aan te vullen. Want het is toch altijd leuk om jaren later eens terug te zien... |
|
||||
|
||||
Mogen de porsches met de laatste update rijden zoals in Engeland?
|
||||
|
||||
Vanaf nu kan je ook terecht op www.24u.be voor nieuws en info.
De editie 2007 is on-line en wordt de volgende dagen aangevuld met nieuws en inschrijvingen. Er zijn dit jaar weer enkele nieuwigheden verwerkt in de website. Ga ze zeker eens ontdekken. Geen nieuwigheid, maar een grote uitbreiding van de faciliteiten naar de deelnemers toe, is het standaard ter beschikking stellen van een teampagina. Nadat vorig jaar reed een groot deel van de deelnemers deze optie had geactiveerd is, dankzij een zeer nauwe samenwerking tussen VZW 24u.be, SRO en Circuit Zolder, er dit jaar voor gekozen deze functie te integreren in het pakket en alle deelnemers de gelegnheid te geven zichzelf en hun sponsors extra in de kijker te stellen. Veel plezier en tot begin september in Zolder !
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|