![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgens een berichtje in de Autosport van 08-11 is PK bezig met twee Saleen opties. Of Oreca of de wagens die in 2006 werden ingezet door Zakspeed. De C6R is de derde optie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De Saleen van Zakspeed is toch verkocht aan RBimmo Racing???
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is een (ex-)Konrad chassis.
|
|
||||
|
||||
Die van Zakspeed is trouwens volledig geupdate met de 2007 upgrades.
|
||||
|
||||
Toch straf dat PK ineens het Corvette gebeuren overhoop smijt. Niet in de FIA GT meer (ik denk echt wel dat het een Saleen zal worden), niet meer in de Belcar.
![]() |
|
||||
|
||||
Liever een Saleen dan weer een Corvette. Die Vettes ben ik echt wel beu gezien (en vooral gehoord)
|
||||
|
||||
Quote:
En als die Saleen van RBimmo een Konrad exemplaar is, waarom reed Thomas Enge dan op een moment achtste in Brno? Een Konrad Saleen kan naar mijn weten de beste GT2's niet meer volgen.. |
|
||||
|
||||
Dat gaat weer sukkelen worden in 2008 voor PK.
|
||||
|
||||
Dat zou ik niet per sé zeggen. Bij hun eerste optreden met de C5-R (Monza, 2005) vochten ze onmiddelijk mee voor de overwinning.
|
|||
|
|||
Altijd maar het zelfde wat jij hier neer schrijft. Als je een Corvette kan afbreken dan doe je het maar al te graag. Jongen, stop er aub bij want dit valt niet altijd in goede aarde met andere personen.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Die RBImmo Saleen is inderdaad één van Konrad.
Maar wie zegt dat die gekocht is, en niet verhuurd? Quote:
![]() Zou het niet logischer zijn moest PK wachten tot SRO/FIA de nieuwe technische reglementen vrijgeeft ivm. die 'new generation' GT1's... Kan men afwegen of het nog zin heeft om een 'this generation' GT1 te kopen ipv zo'n nieuwe. Zo zou je toch behoorlijk wat kunnen leren in 2008, waar er nog veel teams hun huidige GT1 zullen gebruiken. Dan kom je in 2009 of 2010 al fris naar voor met je 'new generation' GT1 terwijl de meeste teams dan nog zullen moeten 'leren' omgaan met hun 'new generation' GT1... Ja wist even niet goed hoe ik de huidige en nieuwe genaratie GT1's moest benoemen daarmee dat 'this' en 'new' generation gedoe. |
|
||||
|
||||
Quote:
Men gaat nu kiezen voor een wagen die men niet goed kent, hoe je daar meer kans mee maakt op een titel is me een raadsel ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga dat gedonder van die v8 van pk missen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Updates aan wagen en Pitstopstrategie.