![]() |
|
|
||||
|
||||
Heel mooi gedaan
![]() |
|
||||
|
||||
ik zou gaan voor XF53 (Neutral Grey), XF63 (German Grey - maar dat is wat donkerder). Als het je te donker is naar je smaak, dan kan je altijd nog wat bijlichten met XF54 (Dark Sea Grey), maar ik denk dat XF53 goed zal zijn.
|
||||
|
||||
Wat betreft je eerdere vraag ivm de gordels, ga ik je nog een laattijdig antwoord geven; ze zijn juist. Ik was eens op de site van Fujimi eens aan het rondsurfen en kwam op het volgende uit:
1/24 Nostalgic Racer Tuning Parts : http://www.hlj.com/product/FUJ11114 Voor het overige moet ik er nog aan toevoegen dat dit een zéér mooi model gaat worden. Nu niet vergeten van eindfoto's te maken, zoals bij je Subaru. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad een mooi model aan het worden , proficiat
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van de Subaru staan nu online en ook van deze wagen zijn ze op komst... Kijk, hieronder kun je de link al vinden... Hihi en een teaserke ook... LINK ![]()
|
|