|
|
||||
|
||||
Dan de rolkooi, deurpanelen en dashboard nog geplaatst en de gordels op plaats gebracht. En klaar. Hier een reeks foto's van het resultaat.
|
|
||||
|
||||
Dan ook al de wielen een "rallylook" gegeven en ook reeds de voorlichten geplaatst:
|
|
||||
|
||||
Dit wordt een schoon modeleken ...
|
|||
|
|||
zeer prachtig interieur, vooral de helmen met muts en handschoenen maken het helemaal af
|
|
||||
|
||||
Mercikes.
De eerste is klaar!!! Heb nog wat detailfoto's hier van : de spiegels en spatlappen: Hier is ook te zien dat er andere Michelindecals werden aangebracht. De originele trokken op niets. Moesten rond zijn, maar hadden meer iets van een dak met nok voor op je huis. De achterlichten, waarachter behuizingen van de S10 zitten voor een beter resultaat, alsook de uitlaat met een stukje chroom tegen de bumper en een zicht op de sluitingen: En dan nog eentje van de bodem met carterplaten, een beetje bekrast en 'vuil' gemaakt: |
|
||||
|
||||
En dan nu het resultaat:
Morgen nog de tweede afwerken en dan volgt ook een fotoreportage buiten met ook enkele foto's van de 2 samen. En dan verschijnen ze ook in mijn galerij. |
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd model! Chapeau!
En ik vraag nu reeds nederig de toestemming om ooit, als ik ook eens goesting krijg om helmen in het interieur te bouwen, je idee te mogen gebruiken van de mutskes en de handschoenen, zonder van plagiaat te moeten verdacht worden |
|
||||
|
||||
Ik vind dit een heel mooie geworden. Vooral de niet al te bekende livery vind ik knap. Op naar de volgende zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
Merci, mannen. En de volgende wordt iets speciaal op vraag van een piloot. Een bestaande wagen met een NIET-bestaande livery, maar daarover later meer.
En dan eindelijk terug naar de BMW. |
|
||||
|
||||
De twee wagens zijn nu klaar alsook de buiten foto's.
Meer foto's vind je in mijn galerij:http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post255781 |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, serieus, natuurlijk moogt ge dat doen. Vindt het plezant dat dit aanslaat. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|