![]() |
|
|
||||
|
||||
En wat als ge de reclame nu eens schuin plaatst? Beginnend linksonder en eindigend rechtsboven.
Dan moet ge uw hoofd wel buigen om het te lezen, maar het lijkt me gestroomlijnd.
|
||||
|
||||
diene laatste foto vind ik wel schoon ze, maar blijft diene numero in da lettertype, of wordt da in hetzelfde gezet als het lettertype van de paddock? Zou wel schoon zijn anders
|
|
||||
|
||||
Mooi Sennake.
En dat idee van flugel is ook de moeite. |
|
||||
|
||||
nummers worden denk ik toch door de organisatie verstrekt? dus daar kunnen we niks aan doen.
|
|||
|
|||
Juist race maar ik denk dat zoiets mogelijk moet zijn. Dat moeten jullie maar even onderhoren bij de een of de andere, volgens mij wag het wel anders, kijk maar naar de foto van onzen Eric vorig jaar van 4FM. De hoogte van de nummers dient wel gerespecteerd te worden volgens mij.
|
|
||||
|
||||
belcar regelement:
65. Volgende ruimten op een wagen zijn hiervoor voorbehouden: · de bovenste rand van de voorruit voor het aanbrengen van een zonneband van de sponsor; · een strook met een breedte van 50 cm en een hoogte van 10 cm voor- en achteraan op de plaats waar de nummerplaat wordt bevestigd. · een strook met een breedte van 50 cm en een hoogte van 10 cm boven en onder de wedstrijdnummers. · een strook met een maximale breedte van 25 cm en een maximale hoogte van 10 cm op elke achterste zijruit; indien een wagen geen achterste zijruiten heeft, dient de verplichte publiciteit aangebracht langs de namen van de piloten. 74. Nummers en achtergronden, evenals de verplichte publiciteit worden door de organisator ter beschikking gesteld. Deze zijn verkrijgbaar bij de paddockverantwoordelijke van Belcar 2002. dus tzal van moeten zijn toch zeker in de 24 uren
|
|||
|
|||
Kijk eerste regel, wij rijden TC en geen Belcar. Wel de 24 uur maar dat zijn ook technisch voor ons enkele aanpassingen.
Die moeten ook zeer snel uitgevoerd worden want 18 aug TC en 22 aug eerste training 24 uur. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Om de zaak een beetje te bekostigen kan je nu een lidkaart van De Paddock kopen.
![]() ![]() ![]() Klik hier: http://www.depaddock.eu/forum/showth...&threadid=1978 |
|
||||
|
||||
Hoe dit mogelijk is wordt dus nu duidelijk
![]() Leg mijn kaart maar al klaar. Ik hoop alleen dat er genoeg mensen meedoen, anders komen de namen er wel heel groot op te staan ![]() Vandaar ook al die kruisjes op de laatste pic van Sennake.
|
||||
|
||||
Voila de Clio is opgemeten.
De resultaten posten we zo snel mogelijk. Ook zijn we bezig om alle stickers van alle verschillende mensen in 1 pakket te laten maken. Je kan me daarover steeds over mailen. Verder is er met Driesco afgesproken dat ieder ontwerp eerst door hem moet worden goedgekeurd. |
|
||||
|
||||
Ik ben druk bezig met de Clio in stukken te "snijden", zodat elke sponsor-kandidaat een stuk kan reserveren. Nog even geduld, het is wel een paar uurkes werk eh mannekes.
|
|
||||
|
||||
De stukken zijn uitgesneden, morgen zal Werner er de maten bijzetten en alles hier posten.
Ondertussen heb ik ook niet stilgezeten en heb ik een nieuw ontwerpke gemaakt dat indien het betaalbaar blijkt, als definitief mag beschouwd worden. Indien te duur, schakelen we over naar een ontwerp dat we aan alle kanten kunnen gebruiken zonder rekken en trekken. Het huidige ontwerp is namelijk niet symmetrisch en dus moeten we 2 verschillende stickers laten maken, en voor het dak gebruiken we dan de sticker van de linker flank... Zo ziet het eruit : ![]() ![]() ![]() Reacties? |
|
||||
|
||||
schoon mooei gerokken en toch is het nog steeds het bekende paddock logo
|
||||
|
||||
![]()
perfecto mundo, mijn zegen hebben jullie! proud to be a paddock-member.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|