|
|
||||
|
||||
En nu terug naar het interieur, waar nog wel wat te doen valt.
Bij het bekijken van enkele foto's stootte ik hierop: En om dan heel zot te doen, dat GSMeke en die tripmaster wil ik ook wel in mijn model. Dus aan de slag. Eerst heb ik van bijden een goede foto gezocht en afgedrukt op dik fotopapier. Ook van een stukje PE een GSM-houder geplooid. Dan dit allemaal geverfd en aangebracht op de rolkooi met behulp van beugeltjes geplooid uit PE. Ook werden er kabeltjes aangebracht. En enkele stootkussentjes op de kooi. En in het interieur ziet dat er dan zo uit:
|
||||
|
||||
Ja jong, dat wordt hier straks jammer als de kas erop zal gezet worden...
|
||||
|
||||
Hier nog eens een update. Vandaag ben ik aan de slag gegaan aan de deurpanelen, eveneens afwezig in de kit, dus maar zelf iets gemaakt.
Eerst de deuren opgemeten en dan malletjes uitgetekend ietsje kleiner dan de buitenkant van de deur en deze dan in stukjes plastiek uitgeknipt. Dan nog een profieltje getekend voor in het paneel en deze dan samengekleefd: Dan de randen van dit alles wat rond geschuurd en alles bezet met carbon. Ook een deurklinkje uit PE geknipt en een opbergnetje aangebracht. En in de wagen aangebracht heb ik dit resultaat: Heb op de body ook alle koetswerknaden aangebracht. Deze keer ook met zwart, maar nu veel dieper. Heb ze aangebracht met waterverf en dan goed opgekuisd tot diep in de naad. En het lijkt al veel beter dan bij de BMW: Zoals ge kunt zien, werden ook de raamomlijstingen al zwart geschilderd , maar niet tot in de lijn afgelijnd. Dat is ook niet nodig en bespaard me een hoop kuiswerk. Bij het plaatsen van de vensters zal duidelijk worden waarom. Wordt vervolgd...
|
|||
|
|||
Ge gaat em toch te vrijdag meebrengen éh guido?
Deze wil ik wel es zien... Grtz, G |
|
||||
|
||||
Jip, zal er vrijdag bij zijn.
|
||||
|
||||
Hier ben ik nog eens met een serieuze update van dit modelleke.
Heb het interieur volledig afgewerkt op de helmpjes na die ik zondag ontvang van Guy, waarvoor dank. Het enige wat nog moest gebeuren was het vastzetten en vervolledigen van de kooi. Zowat alles zelf moeten bijplaatsen, daar er niets meer bij de kit zat dan de 2 zijkanten. Voorts ook de volledige body afgewerkt met ook hier enkele zelf toegevoegde details. Ten eerste de hele handel aan antennes met kabels nagemaakt: Alle PE- onderdeeltjes geplaatst op de snuit van de wagen: En de wielen wat vuilgemaakt en zelfs voorzien van een ventiel. Op de sterk uitvergrote foto komt het wel wat bangelijk over, maar op de eindfoto's van de body kan je zien dat het wel mag.
|
||||
|
||||
En hier zijn ze dan, die eindfoto's van de body.
Alles is geplaatst en volledig afgewerkt en dit is het eindresultaat, weliswaar zonder bodem en interieur. Eens de helmen klaar, wordt hij in elkaar geveisd. Enfin, hier de foto's
|
||||
|
||||
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit.
|
||||
|
||||
Movelo Houthalen
|
||||
|
||||
En hier de laatste update van de Pug van Loix.
Heb de helmpjes nog klaargemaakt en aangebracht in het interieur. De helmen werden geschilderd, er werden mutsen gesimuleerd en jawel hoor, ook handschoenen. Deze zijn gewoon foto die uitgeknipt werd en met een puntje houtlijm vastgezet in de helm. Ook de micro werd eraan gemonteerd van een stukje ijzer draad. En in het inreieur op zijn plaats: En dan is het zover, hé. Heb even getwijfeld of ik hem wel zou in elkaar steken, maar ja, zo in 2 stukken staat hij ook maar dom in mijn collectie. Ik heb hem niet vastgelijmd, maar geschroefd, moest er ooit een versie uitkomen met open deuren van dit merk (zou in de maak zijn) kan ik nog switchen, daar ik nog een exemplaar moet maken in de officiele kleuren van deze wagen. Enfin, hier 1 van de eindpics: De rest vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post258737
|