|
|
|||
|
|||
In 1 woord: WOW! Erg mooi
|
|
||||
|
||||
Dank je wel
Verder werd ook het dak onder handen genomen. Naast de grijze lijn moesten twee fijnere lijntjes geplaatst worden. Na wat passen en meten ben ik toch tot een bevredigend resultaat gekomen. Daarna toch maar eens een dryfitje gedaan om te kijken hoe het totaalplaatje er momenteel uitziet. En daaruit blijkt, dat de zijkanten van het interieur toch nog wat extra kleur moeten krijgen. Een voorlopige stand van zaken.. Tot de volgende. Last edited by Rocknrolla; 12-02-2014 at 21:12. |
|
||||
|
||||
Dat gaat de goeie kant uit hé makker.
|
||||
|
||||
Ik blijf volgen hoor
Goe bezig zou ik zeggen! |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen; Goe bezig
|
|||
|
|||
Heel goed bezig zeg
|
|
||||
|
||||
Vandaag werd al een begin gemaakt aan de decals.
En zo komt de van Eldik Skoda toch stilaan tot leven. Straks nog even verder en nog wat fotootjes maken. Tot de volgende |
|
||||
|
||||
Zo, na een middagje decallen is dit het voorlopige resultaat.
Nog eentje op de motorkap en eentje op de kofferbak en de decals zitten er op. De bedoeling is om deze klaar te krijgen voor Jabbeke maar ik vrees dat dit heel krap zal gaan worden.. Tot de volgende |
|
||||
|
||||
Gaat goed hé.
Wat me wel opvalt, is dat de decals dun zijn en niet goed dekken. Dubbel zetten lijkt me hier zeker aangewezen voor een mooi resultaat. Ik doe dat ook met de decals van Decaldoc die ik laat drukken. Zal direct veel beter ogen. Dus extra setje bestellen en erover smijten voor net dat strakkere resultaat. Weet, extra kosten, maar achteraf zeker de moeite. Voor de rest, mooie vordering.
|
||||
|
||||
Klopt Guido, zal even aankloppen bij Arien voor wat extra decals voor de zijkanten.
Was me eerlijk gezegd nog niet zo echt opgevallen, terwijl je er eigenlijk moeilijk naast kan kijken. Gelukkig was deze nog niet afgelakt dus alles is nog mogelijk. De laatste decals werden aangebracht en verder ben ik door een drukke werkweek jammer genoeg niet geraakt. Dit is dus hoe hij er morgen in Jabbeke zal bij staan. De achterspoiler werd er provisorisch even opgezet, deze moet ook nog van decals voorzien worden later. |
|
||||
|
||||
Deze werd in alle rust afgewerkt. Eindfoto's zijn te vinden in mijn gallerij
http://www.depaddock.eu/forum/showth...177#post281177 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|