![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben altijd shaq fan geweest van in zijn tijn in Orlando met Penny tot nu.
Hoewel ik nu vind dat hij minder dominant is dan de vorige jaren. |
|
||||
|
||||
Kings - Lakers : 3 - 2
Terwijl Horry vorige wedstrijd de beslissende driepunter scoorde on the buzzer, was het nu de beurt aan Mike Bibby om de genadestoot uit te delen. Met nog 8 seconden te gaan scoorde hij de definitieve korf om een 92 - 91 overwinning te behalen. Vrijdag is het terug in LA te doen voor game 6. Ik denk dat we gerust mogen stellen dat de winnaar van deze confrontatie NBA kampioen zal worden. |
|
||||
|
||||
Ik heb altij gezegd da de winnaar van dees seizoen uit het duel Dallas-Sacramento ging kome. Tot hier kan da dus nog altij. KINGS FOR CHAMPIONS
|
||||
|
||||
Shaq heeft goed gespeelt, maar heeft domme fouten tegen hem gekregen, Veel fouten van Divac op shaq hebben ze niet gefloten.
En dan het laatste shot van kobe, iedereen weet dat kobe het laatste shot neemt en iedereen is dan ook op hem gefocust, speel die bal af naar iemand anders, niet horry want die stond ook goed gedekt, maar naar bv fox, hij heeft het 4de quarter verschillende punten gemaakt, als enige van la. |
|
||||
|
||||
Nets - Celtics : 3 - 2
Een gelijkopgaande wedstrijd tot 74 - 73. Toen schoten de Nets in zevende versnelling en plaatsten een 20 - 1 run die leidde tot 94 - 74 en het ei was gebakken. Opnieuw ( surprised ?! ) Jason Kidd de grote man bij NJ. Game 6 eveneens as vrijdag 31 mei. Ik hoop dat ze het kunnen afmaken. Toch alvast één dikke prijs voor Kidd na het missen van de MVP award. |
|
||||
|
||||
Nu naar Boston. Nog maar 1 keer verloren de laatste 12 wedstrijden in fleetcenter. Die keer daze verlore hadde was tege NJ, dus wie weet...
|
|